2021-05-13, 22:02
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borat92
Hur stora linor tog du? Det bör vara lugnt att ta en alpra eller en diazepam nu (antar att du redan gjort det) ta Inge mer H bara om du inte har tolerans på båda substanserna
Tog inte så mycket h. Har redan tagit benz o så. Pupiller är normalstora och jag kan pissa utan problem och så. Känner inget alls av heroinet. Har nån lina kvar till lördag också då jag spar på det för jag ska bärsa imorn 😎
Helt säker på att jag inte dör i sömnen inatt 😃
Citera
2021-05-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Tog inte så mycket h. Har redan tagit benz o så. Pupiller är normalstora och jag kan pissa utan problem och så. Känner inget alls av heroinet. Har nån lina kvar till lördag också då jag spar på det för jag ska bärsa imorn 😎
Helt säker på att jag inte dör i sömnen inatt 😃
Haha härligt! Skönt att det gick bra 😃
Citera
2021-05-14, 09:04
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borat92
Haha härligt! Skönt att det gick bra 😃

Ja det vet man ju inte förrän man vaknar antar jag men det gjorde jag just 😃
Citera
2021-05-15, 00:01
Medlem
Robbadobbs avatar
Varför blir suget på h så stort när man druckit och käkat lite benz. Nu drog jag en micro lina men blev ändå väldigt påverkad. Är jag dum i huvudet på riktigt?
Jag skrev ett avskedsbrev till min sambo och gömde undan det så att jag kan slänga det om jag vaknar igen. Tycker synd om alla runt omkring mej.
Men detta var fan sista gången jag köpte h.

Jämfört med tramadol tycker jag nästan heroin är tråkigt iaf, man blir ju bara slö och vill titta på film. Med tramadol så blir man ju kreativ och speedad men vill man chilla funkar ju det också.
Antar att heroin skall tas tas iv för att uppskattas fullt ut
Jaja drar i mej resten av horset imorn och sen aldrig mera.
Önska mej lycka till inatt 😃
Citera
2021-05-15, 18:00
Medlem
rökbombs avatar
Citat:
Varför blir suget på h så stort när man druckit och käkat lite benz. Nu drog jag en micro lina men blev ändå väldigt påverkad. Är jag dum i huvudet på riktigt?
Jag skrev ett avskedsbrev till min sambo och gömde undan det så att jag kan slänga det om jag vaknar igen. Tycker synd om alla runt omkring mej.
Men detta var fan sista gången jag köpte h.

Jämfört med tramadol tycker jag nästan heroin är tråkigt iaf, man blir ju bara slö och vill titta på film. Med tramadol så blir man ju kreativ och speedad men vill man chilla funkar ju det också.
Antar att heroin skall tas tas iv för att uppskattas fullt ut
Jaja drar i mej resten av horset imorn och sen aldrig mera.
Önska mej lycka till inatt 😃

Hur gick det för dig min vän?
Citera
2021-05-15, 20:36
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rökbomb
Hur gick det för dig min vän?

Lever ännu. Kör lite samma stuk idag fast började med horset och slutade vid ca Kl 16!sen blir det lite bärs istället
Citera
2021-05-15, 21:41
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Lever ännu. Kör lite samma stuk idag fast började med horset och slutade vid ca Kl 16!sen blir det lite bärs istället

Och sen en lina h på kvällen iaf. Helt cp är jag. Nu är det Max två linor kvar av grammet sen köper jag aldrig mer denna drog. Bättre med tramadol då blir man liksom nöjd på något sätt och behöver inte fylla på hela tiden...
Citera
2021-05-25, 09:00
Medlem
Det är alltså tillåtet att köpa sprutor med pump nu? Köpte ett 100-pack insulinsprutor med pump om ska vara optimalt för H. 1 ml.

Var kan man köpa en kokare? Vet att det fungerar med en djup sked men. Några tips här?

Askorbincyra/Citronsyra antar jag finns i en vanlig affär så även Steriliserat vatten(apoteket) som jkag antar är destillerat vatten utan salt etc(har läst guider).

Ren yta, tändare, servetter att göra rent området man ska skjuta i och något att spänna armen med har jag givetvis.
Citera
2021-05-25, 12:08
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Det är alltså tillåtet att köpa sprutor med pump nu? Köpte ett 100-pack insulinsprutor med pump om ska vara optimalt för H. 1 ml.

Var kan man köpa en kokare? Vet att det fungerar med en djup sked men. Några tips här?

Askorbincyra/Citronsyra antar jag finns i en vanlig affär så även Steriliserat vatten(apoteket) som jkag antar är destillerat vatten utan salt etc(har läst guider).

Ren yta, tändare, servetter att göra rent området man ska skjuta i och något att spänna armen med har jag givetvis.

ta dig till närmaste sprutbyte, där får du tag på allt du behöver, inte bara pump och kanyl, utan du kan få kopp att koka i, filter savett att torka av ytan du ska sticka på.. dom är väldigt generösa på bytet å du behöver oftast inte ha gamla verktyg med dig för att få nya, även om dom föredrar att du kommer in med dina gamla...
Citera
2021-05-25, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
ta dig till närmaste sprutbyte, där får du tag på allt du behöver, inte bara pump och kanyl, utan du kan få kopp att koka i, filter savett att torka av ytan du ska sticka på.. dom är väldigt generösa på bytet å du behöver oftast inte ha gamla verktyg med dig för att få nya, även om dom föredrar att du kommer in med dina gamla...
Sprututbyte? Har jag missat något? Kan det vara på närmsta sjukhus? Kan man gå in anonymt och bara be om det man vill ha eller måste man "anmäla" sig som pundare liksom?
Citera
2021-05-25, 16:03
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Sprututbyte? Har jag missat något? Kan det vara på närmsta sjukhus? Kan man gå in anonymt och bara be om det man vill ha eller måste man "anmäla" sig som pundare liksom?

ja det ligger oftast i samband med sjukhus, nej du måste ha legitimation och du kanske kommer att behöva visa upp att du har stckmärken i armarna, kanske du slipper men kontakta sjukhuset och fråga dig fram.
lycka till!
Citera
2021-05-26, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
ja det ligger oftast i samband med sjukhus, nej du måste ha legitimation och du kanske kommer att behöva visa upp att du har stckmärken i armarna, kanske du slipper men kontakta sjukhuset och fråga dig fram.
lycka till!
Ska "börja" med IV dvs är inte redan pundare/IV-missbrukare. Så kör nog med sked eller så då istället. T'änkte om man kunde köpa kokare med mera på andra ställen.

Köpte insulinsprutor på en annan sida online dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in