2019-09-10, 20:33
Medlem
evions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sv3rige
Ja det är skit drygt, vill inte ta droger mera, man vill liksom fungera som människa, men nästan helt omöjligt, bara att städa är värsta projeket eller något litet som ställa in diskmaskinen, är liksom helt slut i kroppen. Skit drygt. Jag går varje dag, tränar 3-4 gånger i veckan med, men fan hjälper inte de, blir liksom inte bättre, börjat äta vitaminer med men hjälper heller inte, värsta är poppar jag 300mg tram eller röker lite jonk eller vad som helst blir jag piggare än någonsin o kan göra alla aktiviteter utan problem... men vill inte knarka mer :l

Exakt så känner jag. Att diska blir en skitstor grej, att duscha, städa osv. Varje liten skitsak blir ett monumentalt jävla task.

Bara ta sig ut är svårt för mig utan oxy/h. Hoppas du hittar lösning med tiden. Grymt att du går ut och tränar osv. Det SKA bli bättre med tiden om man läser online om PAWS. Vill inte hellre knarka mer men det är enda lösningen för att jag ska orka med mig själv/livet just nu.

Rätt fucked up i skrivande stund - hoppas det var läsbart.

Ta hand om er!
/evi
Citera
2019-09-10, 21:14
Medlem
Rainbowmakers avatar
Jah
Citat:
Ursprungligen postat av VackerNatur
Tvärtom - det florerar mer eller mindre enbart brunt heroin på plattan vad jag vet åtminstone. Har aldrig sett vitt smack i Sverige öht under den mörka tid i mitt liv då jag snortade horse (var storkonsument i ett drygt år fram tills förra påsken då jag tände av Cold Turkey). Enda gångerna jag har köpt vitt H har varit i Asien.

Hur jävla makabert det än låter kan jag tänka mig att han drog snacket om överdos och ond bråd död som någon form av sjuk "selling point". Om man överdoserar lätt på varorna så betyder det ju även att det är starka doningar - alltså bra heroin.

Tyvärr är det inte helt omöjligt att tvivelaktiga, giriga kranjävlar har bankat sina varor med fentanyl dock. Prova att snorta eller röka en LITEN mängd för att bedöma kvaliteten innan du på allvar kliver på tåget mot de rosa molnen.. detta borde vara en självklarhet för alla som köper dessa droger om man inte känner och litar på sin kran fullt ut.

Ta det f ö lugnt på plattan om du inte är rutinerad, framför allt finns en överhängande risk att att bli blåst på allehanda sätt av de sluga människospillrorna som hänger där. Köp enbart av gambierna som står och becknar om du vill vara säker på att få varor - du ser vilka det handlar om direkt; nyktra, ofta dyra kläder och söker ögonkontakt med folk som vill handla. Köp aldrig av andra påverkade narkomaner oavsett vad de säger är mitt tips åtminstone.

Lycka till och ta det försiktigt!
Jaha, då har haft otur när jag tänker i många år då, har fått för mig att vitt dominerade i Stockholm och brunt på västkusten. Hade jag vetat att det bara fanns brunt där hade jag aldrig gått dit. Jaja har rökt i små mängder och har ännu dykt på något som skulle kunna vara fentanyl, helt okej faktiskt men kan inte riktigt slappna av. Tack för ditt innehållsrika inlägg.
Citera
2019-09-12, 02:00
Medlem
Tjenare. Jag kapar tråden för en fråga om kanyler. Går det att köpa nålar och pumpar över disk på Apoteket här i Stockholm nu för tiden eller är det enbart nätet som gäller? Kanske finns det något "mindre nogräknat" Apotek där det har funkat för er att dra en vals av något slag? Sprututbyten etc är väl ingenting man spontant kan kliva in på från gatan för att hämta ett knippe sprutor - ELLER?! Har alltid sett på dylik verksamhet som någon form av program som man måste registrera sig eller remitteras till.. stämmer det eller har jag fått allt om bakfoten?

Detta gäller en nära anhörig till mig som är här på besök från USA. Killen har svenskt pass dock om det skulle vara ett krav. Jag har köpt varor som vi tänkte chilla på men jag som inte pysslar med nålar annat än hos farbror Doktorn har inte en aning om hur jag ska hjälpa honom där.. I värsta fall får man väl fråga några sköna gamla pundare om de vill sälja ett kit.

Flashback - do your magic och hjälp till! Hur hade ni löst det hela?! Tilläggas bör att jag inte känner någon annan som sysslar med nålar och de få gånger jag sporadiskt köper jonk annars röker jag det bara.. Har personligen aldrig rört spiken och kommer inte göra det heller.. men jänkaren är stenhård på den här punkten och VÄGRAR att "slösa" horse ända tills han kan sätta en sil.

Dagens i-landsproblem med andra ord! Tack och hej.
Citera
2019-09-13, 02:24
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engeal-Seqo-Verae.
Har du ingen eller låg tolerans så buprenorfin.

Har du tolerans så är det nog H som gäller. Varför? På grund av att det är lättillgängligt och förhållandevis billigt.

Kombinera med hög dos mirtazapin + venlafaxin om du har det liggande hemma. Båda är smärtlindrande.

Har ingen av de föreslagna medicinerna hemma. Tyvärr. Smärtan går att hålla på i schack med ganska låga doser Heroin. Tror jag funnit ut att intramuskulärt funkar bäst även om det är hur ooptimalt som helst att hamna i en sån här sits.
Har problem med att den lilla eufori som man kan få från opiater vissa dagar ute blir och det är den som jag kan leva på bättre dagar för att vara lite aktiv i hjälpsökandet för hälsan.

Gick på för hårt med heroinet i början. När man tar det i medicinskt syfte så gäller det ju att hitta rätt dos, adminstreningsväg jag och så. I går hade jag mina mått mätt en skaplig dag på 2x40mg intramuskulär inj.
Som mest har jag inder min sjukdomstid stått på 240mg oxycontin per dygn men den dosen är jag osäker på om jag ens skulle klara av ren organiskt nu. Det var 2016.

Hade varit så glad om det bara vore smärta. Ska om alla saker fungerar vara hos husläkaren kl 14 i morgon och få reda på vad deras nästa steg blir.

Buprenorfin, ketamin och röka cannabis förvärrar mitt tillstånd. Ketaminet som jag hade hoppats på som lågdoskomplement gav samma effekt som när man tar sub för nära på andra opiater. Trodde jag skulle dö. Har några skevheter i börstkorgen som ställer till det för hjärtat eller något som är nära och jobbar tillsammans med hjärta.
Min vilopuls jag hade som frisk låg på 62-63 och nu är den ofta nere på 40. Borde vara tvärtom då man av sjukdom blivit så invalidiserad att man som denna dag och i förrgår inte kommer ur sängen bildligt talat. 99,9% tvingas man bli till den och så får man kämpa sig upp och fixa nåt ätbart. Inte för att man har någon aptit med det är som ett hälso-/läkemedel det med. Att tillföra kroppen näring.

Har du med någon sjukdom som ställer till det? De smärtor du har -känner du att du har rätt saker att ta till mot det? Har du bra läkare?

Tack för ett bra svar. mvh

Jo, måste kolla i almenackan om jag gått två el tre v på heroin nu för när det har gått fyra jar jag tänkt kliva över på oxy igen.
Senast redigerad av nicketsomgorenglad 2019-09-13 kl. 02:27.
Citera
2019-09-13, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainbowmaker
Jah
Jaha, då har haft otur när jag tänker i många år då, har fått för mig att vitt dominerade i Stockholm och brunt på västkusten. Hade jag vetat att det bara fanns brunt där hade jag aldrig gått dit. Jaja har rökt i små mängder och har ännu dykt på något som skulle kunna vara fentanyl, helt okej faktiskt men kan inte riktigt slappna av. Tack för ditt innehållsrika inlägg.
För 10+ år sedan fanns det enbart smack i Stockholm,horset existerade knappt här.

Numera verkar situationen vara tvärt om.
Citera
2019-09-13, 21:54
Medlem
Homebwoys avatar
Nu har inte Jag så jättemycket erfarenhet av Smack men dom få gånger då Jag har tagit det så har det alltid varit av dålig kvalitet (har endast kört IV)!
Däremot det bruna rök-Heroinet är alltid av topkvalitet och även det tar Jag IV.
Jag behöver aldrig ha i askorbinsyra eller citronsyra och det behöver inte ens kokas om man har tålamodet att vänta tills det lösts upp av sig själv.

Är det så att det bruna oftast är mer potent än det vita eller är det bara Jag som haft oturen att inte fått stöta på bra Smack?
Citera
2019-09-14, 20:43
Medlem
evions avatar
Svarade på min egen fråga. Ljusbrunt heroin går fint att röka. Ursäkta röran.
Senast redigerad av evion 2019-09-14 kl. 21:10.
Citera
2019-09-14, 22:29
Medlem
nicketsomgorenglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenMan
Tjenare. Jag kapar tråden för en fråga om kanyler. Går det att köpa nålar och pumpar över disk på Apoteket här i Stockholm nu för tiden eller är det enbart nätet som gäller? Kanske finns det något "mindre nogräknat" Apotek där det har funkat för er att dra en vals av något slag? Sprututbyten etc är väl ingenting man spontant kan kliva in på från gatan för att hämta ett knippe sprutor - ELLER?! Har alltid sett på dylik verksamhet som någon form av program som man måste registrera sig eller remitteras till.. stämmer det eller har jag fått allt om bakfoten?

Detta gäller en nära anhörig till mig som är här på besök från USA. Killen har svenskt pass dock om det skulle vara ett krav. Jag har köpt varor som vi tänkte chilla på men jag som inte pysslar med nålar annat än hos farbror Doktorn har inte en aning om hur jag ska hjälpa honom där.. I värsta fall får man väl fråga några sköna gamla pundare om de vill sälja ett kit.

Flashback - do your magic och hjälp till! Hur hade ni löst det hela?! Tilläggas bör att jag inte känner någon annan som sysslar med nålar och de få gånger jag sporadiskt köper jonk annars röker jag det bara.. Har personligen aldrig rört spiken och kommer inte göra det heller.. men jänkaren är stenhård på den här punkten och VÄGRAR att "slösa" horse ända tills han kan sätta en sil.

Dagens i-landsproblem med andra ord! Tack och hej.

Har för mig man måste legitimera sig men att det stannar där. Du skulle ju lika gärna kunna hämta ut verktygen. Det är inte så att man måste lämna urin för att bevisa att man går på heroin.

Nej, apoteken säljer inte kanyler. Fast man får ju hem dem på nåt dygn om man beställer. Senast betalade jag under 2kr st för själva kanylen (nålen) och tror det var runt 10 kr för pumpen. Tar man hemma kan man ju sterilisera sakerna och t.o.m. kanylerna går att anv. några gånger bara man är rädd om dem och t.ex. inte stöter i kärlets eller skedens botten. Kan också undvikas med att man drar upp det i pumpen från filtret och sätter dit kanylen efter det momentet.

Vid det här laget borde ni ju ha fått tag på något.
Citera
2019-09-15, 19:29
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homebwoy
Nu har inte Jag så jättemycket erfarenhet av Smack men dom få gånger då Jag har tagit det så har det alltid varit av dålig kvalitet (har endast kört IV)!
Däremot det bruna rök-Heroinet är alltid av topkvalitet och även det tar Jag IV.
Jag behöver aldrig ha i askorbinsyra eller citronsyra och det behöver inte ens kokas om man har tålamodet att vänta tills det lösts upp av sig själv.

Är det så att det bruna oftast är mer potent än det vita eller är det bara Jag som haft oturen att inte fått stöta på bra Smack?
Då har du nog fått dålig kvalle.
Om du inte behöver syra till ditt bruna så är det nog bankat med syra redan när du köper det.
Det verkar bli vanligare och vanligare nu förtiden.
Citera
2019-09-15, 19:50
Medlem
Homebwoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Då har du nog fått dålig kvalle.
Om du inte behöver syra till ditt bruna så är det nog bankat med syra redan när du köper det.
Det verkar bli vanligare och vanligare nu förtiden.

Ja som Jag har misstänkt hela tiden!
Hade ju annars varit väldigt konstigt om en drog ger sånt svagt rus särskilt när det är Heroin det gäller!

Ja om Mitt rök-Heroin brukar vara färdigt bankat med nån syra vet Jag ej!
Enda Jag kan säga är att Jag har alltid (!) fått det som sten, inte en enda gång har Jag behövt råka ut för pulver eller smulor när Jag köper Mina "Bollar" och det är alltid (!) av jättebra kvalitet!

Of topic:
Jag torskade med 0,45 gram rök-Heroin sist Jag var i Stockholm.
När det kom svar från analysprovet så visade sig det innehålla Heroin, ett komplicerat namn som Jag inte kommer ihåg, Paracetamol samt Koffein..!
Detta var också bara en enda ljusbrun sten som Jag fick och fy Satan vad det var av bra kvalité!
Citera
2019-09-16, 12:42
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homebwoy
Ja som Jag har misstänkt hela tiden!
Hade ju annars varit väldigt konstigt om en drog ger sånt svagt rus särskilt när det är Heroin det gäller!

Ja om Mitt rök-Heroin brukar vara färdigt bankat med nån syra vet Jag ej!
Enda Jag kan säga är att Jag har alltid (!) fått det som sten, inte en enda gång har Jag behövt råka ut för pulver eller smulor när Jag köper Mina "Bollar" och det är alltid (!) av jättebra kvalitet!

Of topic:
Jag torskade med 0,45 gram rök-Heroin sist Jag var i Stockholm.
När det kom svar från analysprovet så visade sig det innehålla Heroin, ett komplicerat namn som Jag inte kommer ihåg, Paracetamol samt Koffein..!
Detta var också bara en enda ljusbrun sten som Jag fick och fy Satan vad det var av bra kvalité!

Hur går det att röka sånt heroin på vanligt folie bara? Är det cuttat med koffein och paracetamol lär det bränna direkt när man ska röka liksom?!
Och koffein känns inte som särskilt bra att injicera heller faktiskt.
Citera
2019-09-16, 20:13
Medlem
Homebwoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Hur går det att röka sånt heroin på vanligt folie bara? Är det cuttat med koffein och paracetamol lär det bränna direkt när man ska röka liksom?!
Och koffein känns inte som särskilt bra att injicera heller faktiskt.

Jag tar Mitt Heroin endast intravenöst.
Men man röker det bara som vanligt, genom att "Jaga Drake".
Skulle Jag röka så hade Jag gjort det på samma sätt som med Oxy eller Dolcontin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in