2021-05-03, 13:22
Medlem
Tjosan allesammans!

Har varit sugen på att prova H ett längre tag nu men har inte "vågat" pga av allt tjat att du blir fast första gången bla bla bla...
Har knarkat på rätt jävla bra i mina dagar på alla möjliga preparat, (är lööjligt mkt rcs till vanliga droger)
Favoriten är ju Oxy, guds gåva..
Hur som helst så beställde jag H som alla gav 5/5 "utmärkt heroin", "bättre går inte hitta inom sverige" var bara några kommentarerna på denna annons.

Fick hem det och tog en liten lina (10mg) bara för att vara försiktig och första gången på H, kände inte av något märkbart så fortsatte så.. Nu har över 2gram gått åt på mindre än 3 dagar, utan en"WOW" känsla.. Har rökt på folie, snortat, även rövpanna...

Visst känner jag av det efter en lina på 50mg och 50/100mg på folie, men är detta thats it....?
Inget nod eller så, noddnigen kommer efter 2-3 blåbär blir inblandat....

Är det att jag kanske förväntar mig mer än vad som komma ska?

Har sätt folk skriva att dom noddar på 40mg på folie men jag känner knappt av det..

(Hade ingen tollerans på opiater när jag provade)
Citera
2021-05-04, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
Tjosan allesammans!

Har varit sugen på att prova H ett längre tag nu men har inte "vågat" pga av allt tjat att du blir fast första gången bla bla bla...
Har knarkat på rätt jävla bra i mina dagar på alla möjliga preparat, (är lööjligt mkt rcs till vanliga droger)
Hur som helst så beställde jag H som alla gav 5/5 "utmärkt heroin", "bättre går inte hitta inom sverige" var bara några kommentarerna på denna annons.

Fick hem det och tog en liten lina (10mg) bara för att vara försiktig och första gången på H, kände inte av något märkbart så fortsatte så.. Nu har över 2gram gått åt på mindre än 3 dagar, utan en"WOW" känsla.. Har rökt på folie, snortat, även rövpanna...

Visst känner jag av det efter en lina på 50mg och 50/100mg på folie, men är detta thats it....?

Har sätt folk skriva att dom noddar på 40mg på folie men jag känner knappt av det..

Skulle säga att du blivit blåst, en kabbe ska lätt kunna delas i 4-5 doser för en nybörjare, om du dragit i dig flera gram har du garanterat blivit tvärblåst.. Och jag hoppas även att du lever min vän..
Citera
2021-05-04, 00:18
Medlem
Citat:
Tjosan allesammans!

Har du bra rökteknik förresten?
Citera
2021-05-04, 13:17
Medlem
Lischos avatar
Söker någon här som kan tipsa på rökteknik vilken sida på folien är bäst osv? Även hur lång tid kommer det vissa på en sticka som har 300 ng/ml? Opiater
Citera
2021-05-04, 22:09
Medlem
Misantrop1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Söker någon här som kan tipsa på rökteknik vilken sida på folien är bäst osv? Även hur lång tid kommer det vissa på en sticka som har 300 ng/ml? Opiater
Rök med den glansiga sidan neråt och matta sidan uppåt.
Provresultat varierar nog, har noll koll på sånt.
Citera
2021-05-05, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Skulle säga att du blivit blåst, en kabbe ska lätt kunna delas i 4-5 doser för en nybörjare, om du dragit i dig flera gram har du garanterat blivit tvärblåst.. Och jag hoppas även att du lever min vän..

Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Har du bra rökteknik förresten?

Jag har nog inte blivit blåst då allt jag köpt har fått väldigt bra betyg, så det är nog mig och min rökteknik det hänger på..

Jag krossar stenen (om det nu kom i stenform) till pulver, tar ca 50mg utav pulvret och lägger på en bit folie som jag har vikt till innan så det finns en "kanal" som det kan rinna i, eldar under med liten låga tills pulvret börjar smälta och rinna och försöker suga upp all rök med ett rör av folie som jag gjort.

Men min teori är att jag mesar lite med värmen när det väl börjat rinna för jag är rädd att bränna det..
Citera
2021-05-06, 10:07
Medlem
Prova att ta 100-150mg på plåten. Mycket lättare om du har mer än mindre. Räkna med att det ska bli typ 10 sträck fram och tillbaka.
Håll tändaren typ 10 cm under och ta den lite närmare när du känner dig säkrare.
Citera
2021-05-07, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnvendor
Prova att ta 100-150mg på plåten. Mycket lättare om du har mer än mindre. Räkna med att det ska bli typ 10 sträck fram och tillbaka.
Håll tändaren typ 10 cm under och ta den lite närmare när du känner dig säkrare.

Jag följde ditt råd och måste säga att jag fick mycket bättre effekt nu!
Nu räcker det med 50mg i snoken och 20-30mg på folie så mår jag som en kund ;D

hahaha tänk att man gjort av flera gram pga dålig rökteknik..

Tackar och bugar för ditt tips! Må bäst!
Citera
2021-05-07, 20:51
Medlem
Citat:

Hej, ta det inte som en moralkaka men jag skulle sluta om jag var du medan du har chansen, i långa loppet kommer det ta över ditt liv och allting cirkulerar kring pengar till nästa firre, tro mig. Det är inte värt det...dina intressen försvinner...dina vänner försvinner...etc, etc, och DU försvinner.
Men du gör såklart som du vill.
Må väl.
Citera
2021-05-11, 07:57
Medlem
Citat:

Ett till tips till dig, gör röret tjockare längst ut.. Skippa också att göra en ränna, när det går över sina egna spår så bränns det lättare. Det gör ingenting om du är försiktig med lågan.. Det ska egentligen nästan ångas, inte bilda kraftig rök.
Citera
2021-05-13, 17:20
Medlem
Robbadobbs avatar
Har tagit 2 linor heroin idag. Senast var kl 13-14 nån gång. Är det lugnt att käka lite diazepam och alprazolam nu. Ska inte sova på länge. Är inte sugen på att ta mer horse idag. Har precis kommit ut ur den fasen där spyan liksom sitter i halsen men vill ändå vara lite skev. Känner knappt av horset nu. Bara lite seg typ.
Det har ju en halveringstid på 3-6 timmar så det bör ju vara helt borta tills jag går och lägger mej.
Citera
2021-05-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Har tagit 2 linor heroin idag. Senast var kl 13-14 nån gång. Är det lugnt att käka lite diazepam och alprazolam nu. Ska inte sova på länge. Är inte sugen på att ta mer horse idag. Har precis kommit ut ur den fasen där spyan liksom sitter i halsen men vill ändå vara lite skev. Känner knappt av horset nu. Bara lite seg typ.
Det har ju en halveringstid på 3-6 timmar så det bör ju vara helt borta tills jag går och lägger mej.
Hur stora linor tog du? Det bör vara lugnt att ta en alpra eller en diazepam nu (antar att du redan gjort det) ta Inge mer H bara om du inte har tolerans på båda substanserna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in