2021-05-27, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
Ska "börja" med IV dvs är inte redan pundare/IV-missbrukare. Så kör nog med sked eller så då istället. T'änkte om man kunde köpa kokare med mera på andra ställen.

Köpte insulinsprutor på en annan sida online dessutom.

Det är det dummaste valet du någonsin kommer göra i ditt liv.
Citera
2021-05-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pamschrute
Det är det dummaste valet du någonsin kommer göra i ditt liv.
Nej det kommer funka, ska bara skjuta Heroin en gång i veckan. yeah right.

Du har rätt såklart, men antagligen så behöver jag nog inte gräma mig särskilt länge över det valet jag gjorde utan lär nog trilla av pinnen rätt fort, livet är bara tråkigt utan droger endå så.

Harn förövrigt inte gjort det ännu, finns ingen som kan tala mig ur det heller men jag tackar för omtanken. Får se hur det blir. Kommer kanske underfund med när jag sitter där att när den här nålen åker in är det verkligen kört mitt liv.

Funderar på att skita i det faktiskt just nu, köra på Oxy istället oralt.
Senast redigerad av guest02 2021-05-27 kl. 22:18.
Citera
2021-05-29, 12:01
Medlem
Vad gjorde jag fel? Provade och gjorde ett litet test igår. Gick inte bra så något gör jag fel.

Har inskaffat:

Sterilt vatten, Askorbinsyra(vanlig Santa Maria antar jag går), Heroin, Bomull, Bomullspinnar, Insulinsprutor(https://www.med24.se/sjukskoeterskeartiklar/kanyler/bd-micro-fine-plus-insulinspruta-1-ml-100-st) - dessa ska vara optimala för just H IV av det jag läst och hört.

Fick inte tag i en kokare så använde en djup slev. Som en sked fast djupare. Skulle vilja ha en riktig kokare men vettefan vart.

Såhär gjorde jag:

1. Vägde upp 10 mg Heroin och hällde i "kokaren". Sög upp hela pumpen med vatten och sprutade och sedan tillsatte lite Askorbinsyra. På ett ungefär hur mycket behövs? En nypa bara?
2. Använde Tändaren och försökte värma och koka lösningen, men jag måste ha hållt den för nära för det är svart under sleven. Gör detta något för framtidens användning av den som kokare? DEt ära v samma material som en vanlig bestickssked.

3. Lösningen kokade, men antar att jag brände Heroinet för det var små svarta korn som var oupplösta, ett par bara.
4. Placerade en liten bit bomull i som omedelbart sög upp lösningen. När jag sedan ska suga upp lösningen i pumpen från bomullen får jag inte i närheten av en full pump som jag borde, Ska man trycka på nåt speciellt sätt mot bomullen eller hur gör ni?

Givetvis sköt jag inte i mig den lösningen, var bara ett prov. Tyckte mängden H kändes väldigt lite jämfört med mängden vatten men följde delvis rekommendationerna och sen var det bara för att öva.

Vad gjorde jag fel och kan ni hjälpa mig med några tips på så jag gör rätt nästa gång?
Citera
2021-05-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Vad gjorde jag fel? Provade och gjorde ett litet test igår. Gick inte bra så något gör jag fel.

Har inskaffat:

Sterilt vatten, Askorbinsyra(vanlig Santa Maria antar jag går), Heroin, Bomull, Bomullspinnar, Insulinsprutor(https://www.med24.se/sjukskoeterskeartiklar/kanyler/bd-micro-fine-plus-insulinspruta-1-ml-100-st) - dessa ska vara optimala för just H IV av det jag läst och hört.

Fick inte tag i en kokare så använde en djup slev. Som en sked fast djupare. Skulle vilja ha en riktig kokare men vettefan vart.

Såhär gjorde jag:

1. Vägde upp 10 mg Heroin och hällde i "kokaren". Sög upp hela pumpen med vatten och sprutade och sedan tillsatte lite Askorbinsyra. På ett ungefär hur mycket behövs? En nypa bara?
2. Använde Tändaren och försökte värma och koka lösningen, men jag måste ha hållt den för nära för det är svart under sleven. Gör detta något för framtidens användning av den som kokare? DEt ära v samma material som en vanlig bestickssked.

3. Lösningen kokade, men antar att jag brände Heroinet för det var små svarta korn som var oupplösta, ett par bara.
4. Placerade en liten bit bomull i som omedelbart sög upp lösningen. När jag sedan ska suga upp lösningen i pumpen från bomullen får jag inte i närheten av en full pump som jag borde, Ska man trycka på nåt speciellt sätt mot bomullen eller hur gör ni?

Givetvis sköt jag inte i mig den lösningen, var bara ett prov. Tyckte mängden H kändes väldigt lite jämfört med mängden vatten men följde delvis rekommendationerna och sen var det bara för att öva.

Vad gjorde jag fel och kan ni hjälpa mig med några tips på så jag gör rätt nästa gång?

10mg svensk horse lär du inte ens känna av, skulle nog rekommendera att ta minst 50mg om du är helt opiatgrön.

Lägg horset på en sked, lägg några korn citronsyra (eller askorbin, lite mer), häll på vattnet och elda under skeden tills de börjar koka, allt löser upp sig väldigt fort och när du ser att beläggningen är borta så är de klart (koka max någon sekund), ta huvudet från en tops att filtrera genom. Har du inte kokat för länge bör du få upp ungefär 1ml
Citera
2021-05-29, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
10mg svensk horse lär du inte ens känna av, skulle nog rekommendera att ta minst 50mg om du är helt opiatgrön.

Lägg horset på en sked, lägg några korn citronsyra (eller askorbin, lite mer), häll på vattnet och elda under skeden tills de börjar koka, allt löser upp sig väldigt fort och när du ser att beläggningen är borta så är de klart (koka max någon sekund), ta huvudet från en tops att filtrera genom. Har du inte kokat för länge bör du få upp ungefär 1ml
Ville inte slösa bara utan lära mig tekniken men det är på G. Jo, kändes väldigt lite. Det löser sig.
Citera
2021-05-30, 23:44
Medlem
Citat:
Ville inte slösa bara utan lära mig tekniken men det är på G. Jo, kändes väldigt lite. Det löser sig.

Kan göra en video när jag kokar nästa fix
Citera
2021-05-31, 12:37
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:

alltså du fixar att koka det till en bra lösning, det är hur lätt som helst, å blir det lite svarta prickar i lösningen så är det bara att skita i de, filtrera noga bara så det inte kommer med i lösningen i pumpen.. lycka till men tänk dig för både en och två gånger för det är att leka med elden! tar du bara tillräckligt mycket horse så kommer du aldrig att vilja ta horset på något annat sätt, för tillräckligt mycket h så är det så otroligt jävla skönt, å ruset blir så jävla mycket bättre än om du röker eller snorta det!! tänk på det!💯✌👌
Citera
2021-06-22, 02:03
Medlem
Konstig fråga kanske?
Om någon är snäll och kan/orkar förklara.

En i min bekantskap har trycker i sig detta dagligen, 10-14 år dagligen.
60-80mg Depo oxy (20mg tab)
40-60mg oxy snabbverkande (10mg kapsel)
7,5-15mg imovane
Stesolid vet ej mängd 2,5-20mg
+antidepressiva
Och en jävla massa som är från apoteket (mestadels lättare att bajsa-stuff och vitaminer a-ö)

Men frågan är.
Hur mycket skulle man kunna jämföra med i en heroin mängd (finns säkert piss H men säkert bra H också.)
för att personen skulle få samma smärtlindring/rus mm.
Citera
2021-06-22, 08:13
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellmanlager
Konstig fråga kanske?
Om någon är snäll och kan/orkar förklara.

En i min bekantskap har trycker i sig detta dagligen, 10-14 år dagligen.
60-80mg Depo oxy (20mg tab)
40-60mg oxy snabbverkande (10mg kapsel)
7,5-15mg imovane
Stesolid vet ej mängd 2,5-20mg
+antidepressiva
Och en jävla massa som är från apoteket (mestadels lättare att bajsa-stuff och vitaminer a-ö)

Men frågan är.
Hur mycket skulle man kunna jämföra med i en heroin mängd (finns säkert piss H men säkert bra H också.)
för att personen skulle få samma smärtlindring/rus mm.

Oj, intressant frågeställning faktiskt!

Jag äter också Oxy, både kort- och långtidsverkande sedan flera år, dock inte lika hög dosering på Oxynorm som din vän.
Och Imovane på kvällarna.

Ska som sagt bli intressant att se vad du får för svar på din fråga.
Citera
2021-06-22, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Oj, intressant frågeställning faktiskt!

Jag äter också Oxy, både kort- och långtidsverkande sedan flera år, dock inte lika hög dosering på Oxynorm som din vän.
Och Imovane på kvällarna.

Ska som sagt bli intressant att se vad du får för svar på din fråga.

Ja.. undrar vilken mängd H som skulle behövas för att inte få abstinens från tabletterna.
Samt klara jobb, familj, hus mm
Om läkaren vägrar skriva ut mera. (Cold turkey?)
På den mängden är nog det sista man vill..

Beror väl också om man röker, snortar eller intravenös H.

Eller vad skulle hen välja att köpa på gatan iaf läkaren nekade recept, inte gräs, kola, precis
Kanske benso som substitut?
Citera
2021-06-22, 15:27
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellmanlager
Ja.. undrar vilken mängd H som skulle behövas för att inte få abstinens från tabletterna.
Samt klara jobb, familj, hus mm
Om läkaren vägrar skriva ut mera. (Cold turkey?)
På den mängden är nog det sista man vill..

Beror väl också om man röker, snortar eller intravenös H.

Eller vad skulle hen välja att köpa på gatan iaf läkaren nekade recept, inte gräs, kola, precis
Kanske benso som substitut?

Aha du menade så.
Fast man kan ju köpa det mesta från gatan så att behöva gå till just heroin måste man ju inte..

Och benso tar ju inte heller bort abstinensen från opioider.
Citera
2021-06-28, 13:50
Medlem
Izzardkings avatar
fan, fick tag på ett halv gram schysst horse i hgb idag, å fan va bra det var! jag går laro och har metadon 100mg men horset slog igenom mettat, jag rökte en 0.2:a å jag tog 3st blå en timme innan så det slog på riktigt bra! jag har nya verktyg hemma så jag ska koka upp en fix på 0.3:an jag har kvar å slå i mig den när jag är hemma...ska bli jävligt nice! har inte tagit heroin på nästan 2 år så jag längtar som fan på att komma hem så jag kan ta fixen, visst är det nice å röka det men att skjuta det är ju 10 gånger bättre!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in