2021-02-16, 23:54
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
No worries! Kör lugnt
Tjena,
Det gick dåligt. Lyckades inte träffa ordentligt tror jag. Efter fjärde sticket blev jag less men tyckte mig se lite rött när jag drog upp, så jag körde i mig allt då.

Var inga stora mängder. En halv snortningsdos, lustigt nog lite apelsinjuice, och resten natriumklorid. Landade på 1,5ml.

När jag injecerat klart och drog ut kanylen kom inget blod, men jag tycker mig se en liten liten bula dock. Är detta något att oroa sig för? Filtrerade supernoggrant, 3 ggr.

Vilket antiklimax, men det kanske ska ses som ett tecken

EDIT: Oj, jag kom nu på att jag glömde värma upp lösningen också.
EDIT 2: Vid närmare eftertanke så känner jag mig nog lite påverkad ändå. Kanske pga att jag inte kokade mixen och filtrerade så överjävligt så fick jag i mig bara en supersvag lösning? Den var väldigt klar, medan filtret blev förvänansvärt mörkt.

Får nog lov att prova en gång till faktiskt, efter denna katastrof
Senast redigerad av Litteratur 2021-02-17 kl. 00:06.
Citera
2021-02-17, 06:03
Medlem
slakta.valpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Tjena,
Det gick dåligt. Lyckades inte träffa ordentligt tror jag. Efter fjärde sticket blev jag less men tyckte mig se lite rött när jag drog upp, så jag körde i mig allt då.

Var inga stora mängder. En halv snortningsdos, lustigt nog lite apelsinjuice, och resten natriumklorid. Landade på 1,5ml.

När jag injecerat klart och drog ut kanylen kom inget blod, men jag tycker mig se en liten liten bula dock. Är detta något att oroa sig för? Filtrerade supernoggrant, 3 ggr.

EDIT 2: Vid närmare eftertanke så känner jag mig nog lite påverkad ändå. Kanske pga att jag inte kokade mixen och filtrerade så överjävligt så fick jag i mig bara en supersvag lösning? Den var väldigt klar, medan filtret blev förvänansvärt mörkt.

Varför lägger du salt i lösningen?
Citera
2021-02-17, 07:28
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slakta.valpar
Varför lägger du salt i lösningen?
Oj, det var nog inte salt. Det var sånt där sterilt stuff som heter natrium-något. Små flasktuber man bryter av toppen på.
Citera
2021-02-17, 10:12
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Oj, det var nog inte salt. Det var sånt där sterilt stuff som heter natrium-något. Små flasktuber man bryter av toppen på.

Helt onödigt, lägg i pulvret, sen vatten. Ser du att det är grumligt och inte löser upp sig när du eldar, tillsätt då lite askorbinsyra, eller pressa lite från en citron/lime. Filtrera flera gånger behöver du inte heller göra, det är ingen tablett. O oavsett om du filtrerar flera gånger så blir lösningen inte på något sätt svagare. Att du fick en bula kan indikera på att du missade.
Citera
2021-02-17, 10:55
Medlem
Citat:
Tjena,

Du missade helt klart, när du drar bakkolven ska blod flöda in, dra alltid svar innan du skjuter in för kommer de bara lite blod har du antagligen gått igenom. Och du måste koka lösningen med citronsyra eller askorbin sen när det inte är nån beläggning kvar kan du filtrera, suga upp och spola kallt vatten på pumpen.

Men jag avråder dig ifrån att ens hålla på med skiten för de leder ingen vart och de tar ditt beroende till en helt ny nivå. Lycka till
Citera
2021-02-17, 16:40
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Du missade helt klart, när du drar bakkolven ska blod flöda in, dra alltid svar innan du skjuter in för kommer de bara lite blod har du antagligen gått igenom. Och du måste koka lösningen med citronsyra eller askorbin sen när det inte är nån beläggning kvar kan du filtrera, suga upp och spola kallt vatten på pumpen.

Men jag avråder dig ifrån att ens hålla på med skiten för de leder ingen vart och de tar ditt beroende till en helt ny nivå. Lycka till
Jo, jag ska nog hörsamma ditt råd. Hade varit häftigt att testa, men jag får se mitt misslyckade försök som ett tecken från ovan =)
Citera
2021-02-27, 10:20
Medlem
hobbe1991s avatar
Får hem 0,125 mg heroin på måndag. Det är brunt är det bäst att röka eller snorta?

jag rökte extremt mycket pulver på grill folie för cirka 4-5 år sedan vilket är en tid sedan.

Hade testat skjuta men har varken verktyg eller erfarenhet.

Kommer detta förstöra min kommande tolerans på tramadol om jag röker måndag och får hem tramadol tisdag?
Citera
2021-02-27, 11:53
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Får hem 0,125 mg heroin på måndag. Det är brunt är det bäst att röka eller snorta?

jag rökte extremt mycket pulver på grill folie för cirka 4-5 år sedan vilket är en tid sedan.

Hade testat skjuta men har varken verktyg eller erfarenhet.

Kommer detta förstöra min kommande tolerans på tramadol om jag röker måndag och får hem tramadol tisdag?

nej det kommer inte förstöra din tolerans på bara en dag...

men jag rekommenderar dig att skita i heroinet, det ledar så gott som alltid till en jävla misär! jag har själv gått på heroin i många år och det jävla livet man har med allt jagande, överdoser och all annan skit är det värsta man kan tänka sig, så tänk om både en och två gånger innan..
Citera
2021-02-27, 14:00
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking

men jag rekommenderar dig att skita i heroinet, det ledar så gott som alltid till en jävla misär! jag har själv gått på heroin i många år och det jävla livet man har med allt jagande, överdoser och all annan skit är det värsta man kan tänka sig, så tänk om både en och två gånger innan..

Känns väl lite sisådär halvkorkat att strunta i det när man redan beställt och myntat för det. Alltid bra att skaffa sig nya erfarenheter, det bygger karaktär. Sen om han nu fastnar i det, ja då drar han lärdom av det förhoppningsvis.
Citera
2021-02-27, 14:33
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking

Tanken är ju inte att jag skall beställa mer. Var dock smått sugen att få testa när man kunde beställa för så lite som 199 kr.

Intag sett då?

Röka eller snorta alt?
Citera
2021-02-27, 17:47
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Tanken är ju inte att jag skall beställa mer. Var dock smått sugen att få testa när man kunde beställa för så lite som 199 kr.

Intag sett då?

Röka eller snorta alt?

Då det är så pass liten mängd så blir det inte många bloss, alltså bättre att näsa den.
Citera
2021-02-27, 19:41
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Då det är så pass liten mängd så blir det inte många bloss, alltså bättre att näsa den.
ok tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in