2017-11-03, 00:26
Medlem
Dennisdenkos avatar
Men till er andra här: Hur är skillnaden i rus mellan att jaga draken och skjuta? Jämfört med nasalt. Som skrivit precis över här i tråden kommer jag inte testa igen (körde nasalt). Men nyfiken på hur det skiljer sig. Om man då har samma mängd H i folien/kanylen som man snortar? Står säkert i tråden men är ju ett x antal sidor :P
Citera
2017-11-03, 12:25
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Är inte det bruna kladdigt och blir således svårt att sniffa?
Nä,det brukar vara pulver.
Citera
2017-11-03, 13:02
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Då har man testat the big H nu för första gången.
Körde nasalt men blir typ lite speedad av det, är go som fan och moffad men inte det där man hade förväntat sig riktigt.
Ska man bli pigg av det?

Edit: Det var inget så fort jag satte mig ner så blev jag seg och go
Det som du hade förväntat dig kommer när man skjuter det. Imo är det onödigt att ta om man inte ska skjuta det (röka är okej), då finns det bättre opiater som passar bättre, typ oxy eller metadon. Subutex om man vill ha något billigt och som går att snorta. Men ska ni ta heroin så ska det rökas eller iv, annars är det bättre att lägga pengarna på annat.
Citera
2017-11-03, 16:01
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Det som du hade förväntat dig kommer när man skjuter det. Imo är det onödigt att ta om man inte ska skjuta det (röka är okej), då finns det bättre opiater som passar bättre, typ oxy eller metadon. Subutex om man vill ha något billigt och som går att snorta. Men ska ni ta heroin så ska det rökas eller iv, annars är det bättre att lägga pengarna på annat.

Jag tyckte (nu vill jag inte uppmuntra andra till att testa) att det här slog oxy och alla andra opiater jag testat med hästlängder även fast jag tog det nasalt.
Självklart så blir det ju en annan grej om man skjuter det, så blir det väl med allt antar jag.
Men det är inget som jag har lust att testa hur grymt det än är.

Men den upplevelsen jag fick av att ta det nasalt fick mig verkligen att inse hur starkt och beroende framkallande detta är.
Men det var en "one time thing" och det var en upplevelse, kommer inte ta det här igen.
Men nu har man gjort det iaf.
Citera
2017-11-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Jag tyckte (nu vill jag inte uppmuntra andra till att testa) att det här slog oxy och alla andra opiater jag testat med hästlängder även fast jag tog det nasalt.
Självklart så blir det ju en annan grej om man skjuter det, så blir det väl med allt antar jag.
Men det är inget som jag har lust att testa hur grymt det än är.

Men den upplevelsen jag fick av att ta det nasalt fick mig verkligen att inse hur starkt och beroende framkallande detta är.
Men det var en "one time thing" och det var en upplevelse, kommer inte ta det här igen.
Men nu har man gjort det iaf.

Tycker oxå man ska ta iv. Men funkar utmärkt med en näsa oxå.
Citera
2017-11-06, 10:47
Medlem
GlennGBGs avatar
Tycker det funkar finfint nasalt, röker ibland men oftast blir det näsor. Sitter i längre än när man röker imo.
Mer praktiskt att snorta, behöver inte massa specialverktyg eller tid/plats att sitta och elda på folie osv.

Gör man rätt så får man ut mycket av att snorta också, men det är inte alla som behärskar tekniken korrekt och då blir det mycket slöser; dvs. man snortar för hårt, har inte pulvreiserat tillräckligt noga, har inte rengjort snoken osv.. Då blir det mycket spill.

Sen finns det fler fördelar; mindre risk för OD osv.
Citera
2017-11-07, 20:05
Medlem
surpriseds avatar
Har fått tag på fint, brunt H som jag tänkte köra rektalt. Har aldrig kört H rektalt, men räcker det med att blanda till det med citronsyra (vanlig koncentrerad citron) och vatten, eller måste man koka skiten också för att det ska lösa sig tillräckligt för att det ska tas upp rektalt? Vet ju om att man måste koka det för att IV:a, men gäller samma process för rektalt fast utan nål och filtrering?
Citera
2017-11-07, 20:56
Medlem
Är det vanligt att dom späder ut H med nån fenta-analog?
Citera
2017-11-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surprised
Har fått tag på fint, brunt H som jag tänkte köra rektalt. Har aldrig kört H rektalt, men räcker det med att blanda till det med citronsyra (vanlig koncentrerad citron) och vatten, eller måste man koka skiten också för att det ska lösa sig tillräckligt för att det ska tas upp rektalt? Vet ju om att man måste koka det för att IV:a, men gäller samma process för rektalt fast utan nål och filtrering?

Ta en näsa istället om du unte vill ta iv
Citera
2017-11-07, 23:35
Medlem
surpriseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Ta en näsa istället om du unte vill ta iv

Jag är inte enbart ute efter ruset, vill ha i mig en så stor dos som möjligt på en gång utan att något går till spillo så att säga. Att snorta så mycket kommer bara att leda till att skiten inte får plats i snoken och att det rinner ner i halsen istället och tas upp oralt där biotillgängligheten inte är särskilt optimal som jag har förstått det.
Citera
2017-11-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surprised
Jag är inte enbart ute efter ruset, vill ha i mig en så stor dos som möjligt på en gång utan att något går till spillo så att säga. Att snorta så mycket kommer bara att leda till att skiten inte får plats i snoken och att det rinner ner i halsen istället och tas upp oralt där biotillgängligheten inte är särskilt optimal som jag har förstått det.

Är det inte bättre att ta lite och sen bättre rus?. Vart ska du ta mycket och inte vill ha nått rus?.
Citera
2017-11-08, 14:51
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Är det vanligt att dom späder ut H med nån fenta-analog?

Enligt de jag känner som är riktigt gamla i gemet, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in