2018-04-07, 00:48
Medlem
zero414s avatar
Gått på låg dos Buprenorfin Actavis cirka 5-7 dagar. Mellan 2-8mg/dagen. Sista två dagarna fick jag 4mg på morgonen och sista morgonen (igår) fick jag en 2mg. Köpte en boll varor med runt 0,4-0,8g i som jag tagit tre doser av IV. Fått bra effekt, särskilt den jag tog igår kväll runt kl.17-19. Noddade rejält så fick svepa kaffe. När kommer jag få som bäst effekt när jag tar en dos IV? Har ändå gått nästan 24h efter dom (ca.) 2mg Buprenorfin Actavis.
Har tillgång till 30st Xanor 1mg och 10st Tramadol 50mg kapslsar. Är det något som kan hjälpa mig få bättre effekt?
Citera
2018-04-07, 09:59
Medlem
zero414s avatar
Hur lång tid bör det gå från sista fixen varor tills man kan ta 1-3mg 1mg Alprazolam?
Och samma fråga fast med 1-4st Tramadol 50mg kapslar. Tännkte ta några Tramadol för att spara dom varor som finns kvar tills senare/imorgon, och Alprazolamen som lugnande bara. Var circka 1,5h max sen jag tog sista dosen IV och varit vaken sen 03 inatt så känner att jsg behöver vila nån timms innan utgång för att gå på Apoteket och en konsert.
Ätit 20-30mg Stesolid i en vecka tillbaka fram tills igår, och åt sammanlagt runt 8-25st Ksalol (blistrade) i förrgår och igår. Så borde ha en benzo tolerans. Ska hämta ut Lyrica 150mg sen som jag tar 3ggr/dag mot Epilepsi/Ångest. .Gjort det ungefär 2-4 månader tillbaka med enstaka uppehåll, och tillfälliga byten till Gabapentin. Är van heroinist men inte van blandmissbrukare när jag gått/går på opister.
Citera
2018-04-08, 18:17
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Hur lång tid bör det gå från sista fixen varor tills man kan ta 1-3mg 1mg Alprazolam?
Och samma fråga fast med 1-4st Tramadol 50mg kapslar. Tännkte ta några Tramadol för att spara dom varor som finns kvar tills senare/imorgon, och Alprazolamen som lugnande bara. Var circka 1,5h max sen jag tog sista dosen IV och varit vaken sen 03 inatt så känner att jsg behöver vila nån timms innan utgång för att gå på Apoteket och en konsert.
Ätit 20-30mg Stesolid i en vecka tillbaka fram tills igår, och åt sammanlagt runt 8-25st Ksalol (blistrade) i förrgår och igår. Så borde ha en benzo tolerans. Ska hämta ut Lyrica 150mg sen som jag tar 3ggr/dag mot Epilepsi/Ångest. .Gjort det ungefär 2-4 månader tillbaka med enstaka uppehåll, och tillfälliga byten till Gabapentin. Är van heroinist men inte van blandmissbrukare när jag gått/går på opister.
Du har ätit stess i en vecka och dragit i dig 20 xanor igår och i förrgår?
Du var ju ju flöddrig när du jonkade på.
Jag skulle va mer orolig för det du ätit innan än de 3mg efter.
Mvh
Citera
2018-04-09, 00:28
Medlem
Nkpgisits avatar
Hur gör ni som går på heroin/ andra opiater,opioder dagligen för att skita? Eftersom man blir så förstoppad?
Citera
2018-04-10, 21:47
Medlem
zrtxs avatar
Fan vad najs det är med heroin och 2-4mg ikto till.
Därefter några porteröl och kladdkaka med grädde, MUMS.

Riktig jävla dunderkombo, man sover som en stock
Citera
2018-04-10, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Fan vad najs det är med heroin och 2-4mg ikto till.
Därefter några porteröl och kladdkaka med grädde, MUMS.

Riktig jävla dunderkombo, man sover som en stock

Röker du eller skjuter?
Eller nasalt?
Citera
2018-04-11, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bzl
Först o främst rustiden, analogerna brukar ha kortare rustid, sen brukar dem kännas olika, vissa blir man stissig av tex, väldigt orent rus. Men det är ju olika både från person till person samt hur ruset påverkar en. Men generellt så kan man känna det på rustiden samt att det är intensivare ev. Lite “uppåt” mot heroinets lugnare rus.
~

Inte Sverige, men i Österrike har man påträffat heroin bankat med rc-fentanyl på senaste. Det är väl just för att det ska bli svårare att skilja dem åt. Bara provat vanligt heroin så vet inte om de kör över varandra eller om det går att skilja ur fentanyl-effekterna även när de blandas.
https://forum.goeg.at/EwsForum/default.aspx?g=posts&t=291
Citera
2018-04-11, 16:19
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stability
Röker du eller skjuter?
Eller nasalt?

Är rädd om tänderna så skjuter.
Citera
2018-04-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Är rädd om tänderna så skjuter.

Same here.
Citera
2018-04-11, 20:02
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stability
Same here.

Att injicera är väl de bästa tillvägagångssättet så att kroppen tar så lite skada som möjligt förutsatt att man har rena verktyg och man vet vad man håller på med jämfört med att ta det nasalt, oralt elr att röka det?
Citera
2018-04-12, 06:29
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Hjälper theralen mot klådan?

Kliar mig så mycket runt näsan att jag för utslag, smörjer in mig i dyra hudkrämer, men det hjälper ju inte om jag hela tiden bara skaver av huden med mina fingrar.
Citera
2018-04-12, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladHundvalp
Hjälper theralen mot klådan?

Kliar mig så mycket runt näsan att jag för utslag, smörjer in mig i dyra hudkrämer, men det hjälper ju inte om jag hela tiden bara skaver av huden med mina fingrar.

Theralen ska vara antiallergisk enligt Fass så det borde väl fungera. Äter du det inte dagligen så blir man ju rätt sänkt dock och tar man heroin vill man ju gärna hålla sig vaken och ta till vara på ruset.
Har du testat vanliga allergitabletter som typ clarityn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in