2018-07-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nej det ska det inte göra.
Du har nog fått någon skit som är fulbankat.

Exakt om ditt "heroin" svider när du snortar så är det antingen inte heroin alls

Eller det mer troliga alternativet som är att ditt Heroin blivit blandat med Askorbinsyra I förväg och Askorbinsyra är extremt syrligt och kommer därmed svida i snoken eller svida något så in i helvetes om man missar en panna utanför ådran..

Och har då personen som blandat Heroinet med syran dessutom dålig koll på blandningen så är risken stor att hen har blandat i alldeles för mycket syra gentemot vad som faktiskt behövs..

Innehåller ditt Heroin nyanser mot det vita hållet? Kanske rent ut sagt små vita kristaller?

Isåfall är det definitivt syra i
Citera
2018-08-03, 03:56
Medlem
PaperHouses avatar
Subkutana injektioner av heroin

Har haft svårt att hitta några vettiga källor som visar på om detta är en potentiell lösning när man tröttnat leta ven efter 15e sticket liksom. Någon mer upplyst här?

[red] Förövrigt vad för annat är gynnsamt att injicera subkutant? Behöver inte vara opi då.
Senast redigerad av PaperHouse 2018-08-03 kl. 04:34.
Citera
2018-08-03, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse
Har haft svårt att hitta några vettiga källor som visar på om detta är en potentiell lösning när man tröttnat leta ven efter 15e sticket liksom. Någon mer upplyst här?

[red] Förövrigt vad för annat är gynnsamt att injicera subkutant? Behöver inte vara opi då.

Finner inte det särskilt gynnsamt att inta Heroinet subkutant då vi trots allt pratar om askorbinsyra... Heroin från who knows where.... Och ja vatten.

För det första så skulle det svida något så in i helvetes och sedan tas subkutant in så ruggigt sakta så jag tror nästan att effekten ej skulle bli så himla lattjo lajban...

Men jag kanske har fel? Fast jag står nog endå på mig angående hur inte nyttigt det lär vara att spruta in horset i underhudsfettet..
Nä fyy
Citera
2018-08-04, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse

Svårt att släppa sprutan? Även om det säkert fungerar så får du nog en snabbare och starkare effekt av att ta det nasalt eller rektalt.
Citera
2018-08-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majje
Svårt att släppa sprutan? Även om det säkert fungerar så får du nog en snabbare och starkare effekt av att ta det nasalt eller rektalt.

Fast säg inte det. Subkutant tas endå upp av kroppen någorlunda snabbt och visst är du van att ta intravenöst så är ju stor del av den sjuka manin man får pågrund av Rushen man får vid IV..

Jag vet folk som tagit Heroin Subkutant när dom varit så sjuka att dom nästan hoppade upp och ner av dom intensiva skakningar man kan få under en kraftig avtändning.

När dom tog fixen Subkutant så använde dom givetvis insulinare och en så liten mängd vätska som det bara går för att få det att lösa upp sig.

Det tog bara några minuter innan personen sakta började bli frisk också sen stegrade effekten till den grad att personen tillslut kunde leta reda på en ven som gick att sätta på.

Det man verkligen måste tänka på vid en Subkutant injektion är att om du gör en lösning på tabletter eller en gatu drog (amf, heroin etc) så är din lösning extremt smutsig. Den innehåller allt från bindemedel till utblandnings produkter och bakterier / smuts och har du möjlighet till att använda ett hjul filter så gör det.

För hur mycket du än försöker filtrera rent en lösning med bara cigg filter eller bomull så kommer lösningen innehålla massvis med saker som inte är nyttigt att få i sig och absolut inte via en Subkutant injektion

Så har ni Slagit sönder era vener och ni nu funderar kring detta för att slippa hugga sig tusen gånger varje dos så snälla tänk ett extra varv innan ni kör Subkutant.

Försök tex få tag i en butterfly venkateter där ni endast behöver lyckas få in den i en ven.. Tejpa försiktigt och sedan är det fritt fram att panga panna efter panna utan ett enda nålstick till.

Köper/snattar ni dessutom en flaska med koksaltlösning som ni kan spola rent kateter slangen med då och då så kan ni teoretiskt behålla den i armen i upp till en vecka även om jag kanske inte rekommenderar det.

Så tips är att verkligen fundera kring att testa dn butterfly för det är fan så otrevligt när man är tvungen att hugga sig i halsen när övriga ådror gett upp helt.
Citera
2018-08-05, 00:51
Medlem
zrtxs avatar
Som van heroinanvändare, använder det 4 gånger i veckan på ett ungefär men har för tillfället en paus som har varat i en vecka. Hur mycket tram skulle behövas för ett behagligt rus elr är det meningslöst att ens testa när man väl ha gått på så starka preparat och sen försöka till att bli go på en så svag opiod som tram?
Citera
2018-08-08, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Som van heroinanvändare, använder det 4 gånger i veckan på ett ungefär men har för tillfället en paus som har varat i en vecka. Hur mycket tram skulle behövas för ett behagligt rus elr är det meningslöst att ens testa när man väl ha gått på så starka preparat och sen försöka till att bli go på en så svag opiod som tram?
Omöjligt att svara på när du inte skriver hur mycket horse du tar när du väl tar. 1g per dag eller en och samma boll hela veckan.. Nästan omöjligt att ge något exakt svar även om du anger det
Citera
2018-08-08, 18:24
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Hur långt är ett snöre?
Citera
2018-08-09, 03:13
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Hur långt är ett snöre?

Tänkte väl i samma banor som dig ungefär ;P
Citera
2018-08-10, 00:16
Medlem
zrtxs avatar
Då jag ej har tillgång till heroin över helgen men har både oxycontin och metadon hemma till bruks. Vad rekommenderas att kliva ner till och ändå kunna få ut något behagligt rus?
Citera
2018-08-10, 00:34
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Då jag ej har tillgång till heroin över helgen men har både oxycontin och metadon hemma till bruks. Vad rekommenderas att kliva ner till och ändå kunna få ut något behagligt rus?
Båda är bra. Om du kör IV så är ju och är oxy lite bättre. Men metadon klarar du dig längre på. Svårt att säga då jag inte vet hur mycket heroin du tagit. Men oxy är ju mer heroin likt och metadon sitter i längre. Men båda kommer ge ett behagligt rus vid rätt mängd.
Citera
2018-08-14, 22:20
Medlem
Heroin rektalt verkar inte fungera alls något bra? Förstår inte varför så många skriver att det fungerar jättebra. Jag tog precis 100mg x2 och känns inte alls så mycket.

Vad gör jag för fel? Har löst upp det fint och värmt innan. Brunt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in