2017-12-03, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse
Fördelar och nackdelar? Är själv rätt svår att sätta IV på så kan detta vara en lösning när man tröttnar på att leta efter vener kanske?
Kör i ljumsken, hals etc för vener det har du, men du verkar vara lite färsk?? För det funkar utmärkt även i muskler som jag skrev tidigare men hals o ljumsken kräver att lite kunskaper, jag tar i halsen på båda sidor, numer kör jag i halsen under hakan
Citera
2017-12-06, 11:51
Medlem
hej

frustrerad som få... fått nytt H men har inte askorbinsyra hemma och ingen möjlighet att gå handla just nu så undrar vad annars jag kan använda för att lösa mitt H med? det är riktigt fint H och inte för blandat med med något som löser upp det eller så

tackar ödmjukast på förhand
Citera
2017-12-07, 04:52
Medlem
Lukasohais avatar
Hur länge efter mitt sista intag av subutex (ruset gick ur för c.a 30 timmar sedan) bör jag vänta tills jag får full effekt av heroin? Tänkte röka det.
Citera
2017-12-08, 18:38
Medlem
Blanda ut kladdigt heroin

God kväll.

Oftast brukar bollarna skilja sig lite mellan poröst och kladdigt. Men nu fick jag en boll som var lika kladdig som en smält karamell.
Och eftersom jag endast brukar snorta det så blev det väldigt svårt. Nästan omöjligt att få det i små bitar. Antingen kladdar de fast i bordet kniven eller snortröret. Lagom irriterande ;@

Undrar då om det går att blanda ut med nåt pulver för att få det mer snortvänligt, eller gäller det bara att låta torka?

Trevlig fredagskväll!!
Citera
2017-12-09, 11:09
Medlem
Flusons avatar
Har tagit heroin två gånger förut och då röktes det på folie. Nu har jag fått en liten mängd, lite ljusbrunt jonk, osäker på mängden då vågen nyligen gick sönder. Kan man dosera på annat sätt, typ en knivspets eller något?

IV är uteslutet. Jag tänkte att man röker lite på folie och sen tar nån liten lina i näsan eller vad tycker ni? Är det slöseri med nasalt?

Tack
Citera
2017-12-10, 00:25
Medlem
lääz_kellys avatar
Har testat spika brunt H ett par gånger nu, men har aldrig blivit "stenhög", alltså noddat bort till himlen och tillbaka. Har lite brunt på g nu, och nu vill jag verkligen att jag ska få känna dess fulla potential en gång för alla.
Således undrar jag om någon vänlig person här på Flashback skulle kunna skriva ett PM till mig hur jag utförligt går till väga? Har googlat och sökt här på Flashback. Hittade bl.a en länk till fajaf.se/com, men den sidan verkar inte finnas längre.

Jag har tillgång till alla verktyg som behövs. Det är bara kokningsprocessen/filtreringen etc jag behöver hjälp med.

Snälla hjälp en horsepounder i nöd!

/Moraltanter och -gubbar undanbedes.
Citera
2017-12-10, 00:27
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Har tagit heroin två gånger förut och då röktes det på folie. Nu har jag fått en liten mängd, lite ljusbrunt jonk, osäker på mängden då vågen nyligen gick sönder. Kan man dosera på annat sätt, typ en knivspets eller något?

IV är uteslutet. Jag tänkte att man röker lite på folie och sen tar nån liten lina i näsan eller vad tycker ni? Är det slöseri med nasalt?

Tack

Första gången jag testade H så blev det i snoken, och det fungerade helt klart bättre än förväntat!
Och även om biotillgängligheten inte är den bästa så får man ju åtminstone i sig det mesta, till skillnad från att jaga draken som kan vara ett äventyr i sig.
Citera
2017-12-11, 14:09
Medlem
Bones1337s avatar
Jahapp då hade jag min första runda på heroin igår. Snortade brunt. drog väl vad man skulle kunna kalla minsta möjliga "kokain" linor, om motsvarigheten är daggmask kokain linor, så blev det mini kokain linor.

Efter 5-10 minuter började ögon snurra när jag flashbackade, och efter 10 minuter till började jag må riktigt illa av att läsa flashback. Vid fittgränsen att spy, så la jag mig i sängen och bara blundade. Noddade i en timme kanske när det kändes lite bättre. Satte mig vid datorn, började må illa igen. La mig 30 min till, för o sen mecka en gås (inte så stor faktiskt). Väl rökt och inne igen så spydde jag som fan i några minuter, för att sen somna ganska strax. Vaknade väl 4 timmar senare och kände mig go och mysig, med klåda för att somna om 20 min senare eller nått.

Tycker det var en rätt så dålig upplevelse faktiskt. Tog jag för mycket? eller för lite? Var solo kvist också ifall det påverkar stämningen. Upplever faktiskt ingen euofori eller tillfredställande. Svårt o få det på oxy och tramadol också. Kanske enstaka gånger när jag varit bäng och lutat mig tillbaka har jag fått ett eufori rus, men oftast inget nämnvärt alls. Förutom noddandet då.

Käkar levaxin om det har något med saken att göra.
Citera
2017-12-13, 11:37
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bones1337
Jahapp då hade jag min första runda på heroin igår. Snortade brunt. drog väl vad man skulle kunna kalla minsta möjliga "kokain" linor, om motsvarigheten är daggmask kokain linor, så blev det mini kokain linor.

Efter 5-10 minuter började ögon snurra när jag flashbackade, och efter 10 minuter till började jag må riktigt illa av att läsa flashback. Vid fittgränsen att spy, så la jag mig i sängen och bara blundade. Noddade i en timme kanske när det kändes lite bättre. Satte mig vid datorn, började må illa igen. La mig 30 min till, för o sen mecka en gås (inte så stor faktiskt). Väl rökt och inne igen så spydde jag som fan i några minuter, för att sen somna ganska strax. Vaknade väl 4 timmar senare och kände mig go och mysig, med klåda för att somna om 20 min senare eller nått.

Tycker det var en rätt så dålig upplevelse faktiskt. Tog jag för mycket? eller för lite? Var solo kvist också ifall det påverkar stämningen. Upplever faktiskt ingen euofori eller tillfredställande. Svårt o få det på oxy och tramadol också. Kanske enstaka gånger när jag varit bäng och lutat mig tillbaka har jag fått ett eufori rus, men oftast inget nämnvärt alls. Förutom noddandet då.

Käkar levaxin om det har något med saken att göra.

Du tog definitivt för mycket i alla fall, det tyder alla tecken på.
Ta ett uppehåll nu, och lite mindre nästa gång så är det skönare. Och rök inte, låt H-ruset arbeta själv.
Ännu bättre är om du låter bli helt, tro mig - du vill inte bli slav under heroinet.
Senast redigerad av GlennGBG 2017-12-13 kl. 11:39.
Citera
2017-12-13, 18:59
Medlem
boredomss avatar
Fan vad svårt det ska vara att bruka heroin rekreationellt, tar alltid uppehåll på någon vecka till några månader, sen när jag väl kör så däckar jag bara stenhårt vaknar nykter och måste hålla mig minst en vecka tills nästa gång. Händer alldeles för ofta.
Citera
2017-12-13, 20:38
Medlem
Nkpgisits avatar
Tjena halloj!
Funderar på vad grejen med det klassiska heroinet är? Går själv på tjack, och har tänkt att skaffa en kabbe och testa på!
Men många jag vet/känner säger att är du ”lagd” åt amfetamin så kommer du inte uppskatta heroinet. Och det tror jag inte heller! Har rökt oxynorm någon gång, och visst det va väll behagligt men inte sådär WOW! Så till saken!
Är det värt att testa? Kommer självklart slå i mig heroinet isåfall! Annat vore dumt!
Kommer det va den ”magiska” känslan?
Citera
2017-12-16, 13:35
Medlem
Yohomies avatar
Fan alltså jag tycker inte heroinet fungerar som det gjorde förr om åren?
Det känns som man inte hittar samma kvalite på heroinet längre. Jag undrar om de är en annan tillverkningsprocess på afghanska heroinet som kommer hit?

Har ni upplevt liknande någon? Oftast de där gråa i stenform nu med lite mörkare fläckar.
Jag kommer fan aldrig över det där bruna stinkande opiumheroinet nu längre!

Sen att jag har en tolerans som nog skulle ta ihjäl en elefant är en annan grej men känns ändå som heroinet är sämre nu eller annorlunda mot för förr om åren. är det GMO Poppyn som förstört måntro? Hehe...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in