Citat:
Ursprungligen postat av
Bones1337
Jahapp då hade jag min första runda på heroin igår. Snortade brunt. drog väl vad man skulle kunna kalla minsta möjliga "kokain" linor, om motsvarigheten är daggmask kokain linor, så blev det mini kokain linor.
Efter 5-10 minuter började ögon snurra när jag flashbackade, och efter 10 minuter till började jag må riktigt illa av att läsa flashback. Vid fittgränsen att spy, så la jag mig i sängen och bara blundade. Noddade i en timme kanske när det kändes lite bättre. Satte mig vid datorn, började må illa igen. La mig 30 min till, för o sen mecka en gås (inte så stor faktiskt). Väl rökt och inne igen så spydde jag som fan i några minuter, för att sen somna ganska strax. Vaknade väl 4 timmar senare och kände mig go och mysig, med klåda för att somna om 20 min senare eller nått.
Tycker det var en rätt så dålig upplevelse faktiskt. Tog jag för mycket? eller för lite? Var solo kvist också ifall det påverkar stämningen. Upplever faktiskt ingen euofori eller tillfredställande. Svårt o få det på oxy och tramadol också. Kanske enstaka gånger när jag varit bäng och lutat mig tillbaka har jag fått ett eufori rus, men oftast inget nämnvärt alls. Förutom noddandet då.
Käkar levaxin om det har något med saken att göra.
Du tog definitivt för mycket i alla fall, det tyder alla tecken på.
Ta ett uppehåll nu, och lite mindre nästa gång så är det skönare. Och rök inte, låt H-ruset arbeta själv.
Ännu bättre är om du låter bli helt, tro mig - du vill inte bli slav under heroinet.