2018-04-12, 21:00
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biker81
Theralen ska vara antiallergisk enligt Fass så det borde väl fungera. Äter du det inte dagligen så blir man ju rätt sänkt dock och tar man heroin vill man ju gärna hålla sig vaken och ta till vara på ruset.
Har du testat vanliga allergitabletter som typ clarityn?
Det är den enda antihistaminen jag har tillgång till. Men kan tycka det är soft med segheten, blir vanligtvis inte helt noddig på heroin, tar endast nasalt. Provade tidigare och visst minskade klådbesvären, tog 2x 20mg kapslar.

Den extra hängiga känslan i kombinationen tycker jag bara var trevlig 🙂
Citera
2018-04-12, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladHundvalp
Det är den enda antihistaminen jag har tillgång till. Men kan tycka det är soft med segheten, blir vanligtvis inte helt noddig på heroin, tar endast nasalt. Provade tidigare och visst minskade klådbesvären, tog 2x 20mg kapslar.

Den extra hängiga känslan i kombinationen tycker jag bara var trevlig 🙂

Whatever floats your boat

Vet inte vad jag fick tag på sist, jag fick grov ångest och blev skakis av varje skott. Jag misstänker att det var väldigt bankat med koffein eller liknande.
Citera
2018-04-13, 08:51
Medlem
weedman99s avatar
Yo nån annan som testat de gröna varorna som finns i etuna (o sthlm)? Ser ut som förstenat gräs å lösningen blir kolsvart ser ut som nån jäkla gegga men måste säga att de nog är de bästa vi haft senaste halvåret
Citera
2018-04-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Att injicera är väl de bästa tillvägagångssättet så att kroppen tar så lite skada som möjligt förutsatt att man har rena verktyg och man vet vad man håller på med jämfört med att ta det nasalt, oralt elr att röka det?

Ja.
Tänk på mig nästa gång du skjuter i dig så får jag kanske en skön känsla tankemässigt.
Citera
2018-04-18, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Yo nån annan som testat de gröna varorna som finns i etuna (o sthlm)? Ser ut som förstenat gräs å lösningen blir kolsvart ser ut som nån jäkla gegga men måste säga att de nog är de bästa vi haft senaste halvåret

nej, inte hört talas om det.
Men däremot dom varor som blir nästan lite gulaktigt när man eldar det. Funkar ju faktiskt bra..
Är det väldigt grönt i pumpen efter du filtrerat? Man lär nog få filtrera noga.
Har inte sett nå sånt i V-ås iallafall, fast oandra sidan så har jag inte sett nå H i v-ås överhuvudtaget.
Visste inte att sånt fanns i Etuna, trodde det va Sthlm som gällde alltid med H.
Var försiktiga vänner!

Stability- Way
Citera
2018-04-18, 23:55
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stability
Men däremot dom varor som blir nästan lite gulaktigt när man eldar det. Funkar ju faktiskt bra..
Har inte sett nå sånt i V-ås iallafall, fast oandra sidan så har jag inte sett nå H i v-ås överhuvudtaget.
Visste inte att sånt fanns i Etuna, trodde det va Sthlm som gällde alltid med H.
Var försiktiga vänner!

Stability- Way

Skojar du folk från halva landet åker hit kan nog en sju åtta större kranar vi har alltid mkt varor här vi har många gambianer hehe.. jo de finns ju ej i vås de får ju inte säljas där de flesta kommer hit eller åker still sthlm. Våra tior ligger på runt 5.5 för bra grejer så priserna e helt ok om du inte ska sälja vidare då får man nog hämta i sthlm. Mm de gula e också bra, konjaken som finns e oxå rätt fint. Kom smack igår har inte testat de än men mm mkt opakt torskar här. Ja har ju inte kört så länge hade ju meta å sin i sex år så fick en chock när ja fick kicken å klev på varorna igen det är mkt skit här.

De gröna behövdes inte filtra så mycket men mm de blev typ en kolsvart lösning trodde ja skulle få frossa men ne, vilken sjuk sjuss å satt i länge också. Köpte en femma å de räckte hur länge som helst annars ligger ja runt 1.5 om dagen men den där hade ja nästan en vecka man behövde inte mycket alls. Han som hade de tog in smack igår så kan inte hitta de längre har letat både här å i sthlm.. sry i got carried away haha. Må bäst mvh
Citera
2018-04-19, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stability
Var försiktiga vänner!

Stability- Way

Eskilstuna är fullt av bra Horse, finns många kranar föra tt få tag i varor.
Dock är dom flesta droger bra kvalité vad det en rör sig om för något, så länge man känner rätt folk.
Citera
2018-04-19, 02:14
Medlem
zero414s avatar
Är det lättare att få överdos på heroin om man snortar istället för att röka?
Snortar man t.ex 0,1-0,2g direkt borde det vara större risk jämfört med att röka samma mängd. För jag tar mina varor i näsan för ger bättte effekt, man får i sig allt och en boll räcker längre
Citera
2018-04-19, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Är det lättare att få överdos på heroin om man snortar istället för att röka?
Snortar man t.ex 0,1-0,2g direkt borde det vara större risk jämfört med att röka samma mängd. För jag tar mina varor i näsan för ger bättte effekt, man får i sig allt och en boll räcker längre

Vad jag läst mig till så är det större risk för OD om du snortar vs. röker, ja. När du röker så känner du liksom när det "räcker" och du kan lägga ifrån dig foliet och luta dig tillbaka Detta eftersom effekten kommer mkt fortare när du röker det.

Är inte direkt van användare av H, så någon mer får gärna bekräfta detta.

Ta det lugnt iaf!

mvh
EUO
Citera
2018-04-20, 10:27
Medlem
Sjukt intressant tråd, är själv ingen brukare av heroin, men ni som nu brukar det. Vad anser ni om legalisering av heroin? Är ni för/emot det och varför? Tycker oftast det känns som att man inte hör brukarnas åsikter och tankar kring legalisering utan det är oftast andra som inte ens prövat drogen som debatterar som mest. Hade varit intressant att höra era åsikter.
Citera
2018-04-20, 13:54
Medlem
slumvillages avatar
Risken för en överdos ökar rejält när man snortar istället för att röka det. När man röker det så kommer du hinna nodda innan du kommer in på en OD
Citera
2018-04-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99

Kan det vara "back tar heroin" tjärheroin? Fast det tillverkas väl bara i Mexiko och är vanligt i USA. Fast vägen till Afrika>Europa är ju populär vad det gäller kokain så det är ju inte omöjligt att heroin också tar den vägen även om jag håller det för föga troligt att det är sådant heroin men låter sjukt skumt, men att det är bra är ju huvudsaken. Hade gärna sett en bild på det.

Är det sånt här heroin? https://www.streetdrugs.org/black-tar-heroin/

Borde hålla mig ifrån den här tråden, suger kommer direkt, men får nöja mig med de ca. 20 Lyrica jag precis tog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in