2018-03-17, 12:11
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Tja vet att de står att det är farligt o blanda h med Gaba droger , men hur e de med ikto då de är kramplösande
Vad spelar det för roll om det är kramplösande när du drabbas av andningsdepression?
Mvh
Citera
2018-03-17, 12:39
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Vad spelar det för roll om det är kramplösande när du drabbas av andningsdepression?
Mvh

jag har aldrig testa heroin förut därför ja undrade , hade fått för mig folk åt ikto för o kunna ta mer opiater
Citera
2018-03-17, 16:51
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
jag har aldrig testa heroin förut därför ja undrade , hade fått för mig folk åt ikto för o kunna ta mer opiater
Ok. Nä det är tvärtom, det pangar på bättre med mindre varor men betydligt större risker.
Gäller all benzo.
Mvh
Citera
2018-03-17, 22:57
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannamupp
Fått tag på nåt som skulle va vitt H men jag misstänker att det är fentanyl.
Varorna är gråbeiga mer åt det beiga hållet.
Många produkter ser dock ut sådär och är H, oftast bankat brunt som löser sig utan syra.
Det sistnämnda brukar dock bli en brun lösning oavsett färg på varorna och slår som H och håller lika länge (2-4h) beroende på dosering.

* Detta jag har nu löser sig utan syra.
Ger en uringul lösning, tänk energidryck till färgen.

* Kicken är rätt stark men väldigt kortvarig(3-5min) likaså ruset efteråt som håller MAX 1-2h oavsett dos.

Vad tror ni är det fenta jag fått tag på? Hur skiljer ni på fentanyl och H om ni letar varor och får vad som ska va det men är fentanyl eller bankad med det.

Misstänker att mitt är bankat till mestadels med fentanyl och ändå innehåller H för lukten sitter där men inte mer än så.

Skjuter förövrigt mina varor om det har någon betydelse.
Tacksam för svar på mitt väldigt röriga inlägg
Med vänliga hälsningar

Bump
Något svarömma?
Citera
2018-03-18, 10:50
Medlem
bzls avatar
Citat:
Bump
Något svarömma?

Det låter som nån fentanyl-analog. Snabbt, intensivt men mycket kortvarigt rus.

~
Citera
2018-03-19, 19:07
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bzl
Det låter som nån fentanyl-analog. Snabbt, intensivt men mycket kortvarigt rus.

~

Hur känner man skillnad på vanlig fentanyl och dess analoger? Jag gissar nu bara att vanligt fentanyl är dyrare om än inte sådär jättemycket än heroin vilket då skulle innebära en förlustaffär. Därför trodde jag också på någon analog än riktigt fentanyl.
Sen är väl analogerna i vilket fall som helst billigare än riktigt fentanyl vilket då innebär att det är ännu en möjlig anledning att använda det framför riktigt fenta.

Förbannat irriterande oavsett vad det är. Säger man att det är varor och kunden betalar för det då skall det bannemig också vara det.
En vän tog OD på dessa produkter om inte med dödlig utgång så kunde det mycket väl slutat så. jävla idioter!
Citera
2018-03-19, 20:13
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Hur känner man skillnad på vanlig fentanyl och dess analoger? Jag gissar nu bara att vanligt fentanyl är dyrare om än inte sådär jättemycket än heroin vilket då skulle innebära en förlustaffär. Därför trodde jag också på någon analog än riktigt fentanyl.
Sen är väl analogerna i vilket fall som helst billigare än riktigt fentanyl vilket då innebär att det är ännu en möjlig anledning att använda det framför riktigt fenta.

Förbannat irriterande oavsett vad det är. Säger man att det är varor och kunden betalar för det då skall det bannemig också vara det.
En vän tog OD på dessa produkter om inte med dödlig utgång så kunde det mycket väl slutat så. jävla idioter!
Jag pysslar inte med H men du har så jävla rätt i att det kan handla om liv och död sånt där! Säger kranen att det är heroin så ska det fan vara heroin också! Kan ju sluta åt fan annars!
Citera
2018-03-19, 20:27
Medlem
bzls avatar
Citat:

Först o främst rustiden, analogerna brukar ha kortare rustid, sen brukar dem kännas olika, vissa blir man stissig av tex, väldigt orent rus. Men det är ju olika både från person till person samt hur ruset påverkar en. Men generellt så kan man känna det på rustiden samt att det är intensivare ev. Lite “uppåt” mot heroinets lugnare rus.
~
Citera
2018-03-20, 14:08
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag pysslar inte med H men du har så jävla rätt i att det kan handla om liv och död sånt där! Säger kranen att det är heroin så ska det fan vara heroin också! Kan ju sluta åt fan annars!

Precis!
Dessa droger är inte att leka med som det redan är.
Då att blanda in potentare droger som fentanyl är ju rent sinnessjukt.
Sälj fentanyl i all ära men då ska man upplysa om att det är det också samt inte blanda det med något redan potent som H.
Bara ren tur att min vän helt enkelt slockna i närheten av folk som kunde HLR det hade garanterat slutat med evig vila annars.

Citat:
Ursprungligen postat av bzl
Först o främst rustiden, analogerna brukar ha kortare rustid, sen brukar dem kännas olika, vissa blir man stissig av tex, väldigt orent rus. Men det är ju olika både från person till person samt hur ruset påverkar en. Men generellt så kan man känna det på rustiden samt att det är intensivare ev. Lite “uppåt” mot heroinets lugnare rus.
~

Detta blev man absolut piggare på än Heroinets som du så bra beskriver det lugnare rus.
Definitivt kortare rustid också.
Fan vad förbannad jag blir på dessa stolpskott.
Än en gång sälj fenta och dess analoger bäst ni vill men upplys förfan om det och påstå inte det är annat än det är.
Det är redan en livsfarlig lek och med fenta med så blir den desto mer riskfylld.
Citera
2018-03-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
En fråga varför ta heroin? Jag är drogliberal, eller har sunt förnuft som jag ser det, och kan tänka prova opium eller morfin läkemedel om tillfället erbjudet det. Så länge jag håller mig undan själva beroendet.

Men heroin? Det känns som ett stort misslyckande att ens prova det.
Det är väl en drog för misslyckade människor... Hoppas ni klarar er ut ur missbruket.

Vad blir skillnaden mellan att ta morfin gentemot heroin så länge du inte skjuter det? Samma sak ju, inte ett dugg farligare eller "smutsigare" heller. Heroin är farligt om man injicerar det, men bortsett från det så tycker jag heroin har oförtjänt dåligt rykte, men högstadiepropagandan hade nog avsedd effekt på de flesta. Folk kan trycka i sig varenda opiat som finns men heroin går inte för sig trots att det knappt existerar någon skillnad i vare sig effekt eller skadeverkningar, snackar nu snort/röka. Skjuta är en annan sak, men så länge man inte överdoserar är det ingen större grej med det heller. Hade jag haft obegränsad tillgång till rent heroin så hade jag kunnat gå på det livet ut utan att ta mer skada än vilken sub/metadon-patient som helst, troligen mindre, vad folk tycker om att skjuta skiter jag också i, det ska in i blodomloppet i vilket fall hur man än tar det, om det ska ta vägen via näsan eller munnen först gör mindre skillnad, det gör dig varken mer eller mindre pundig.
Citera
2018-04-02, 11:31
Medlem
zero414s avatar
Så länge mam inte skjuter...
Det spelar ingen roll till slut.
Det äter en själ. Tar över helt.
Det sorgliga är att skadan redan är skedd när man märker det.
Minns min mamma som jobba med heroinister i sthlm att hon sa att det är ett livslångtlidande. Och jag förstår först idag. Senare och precis innan slutet.

Citat:
Ursprungligen postat av powddder
Vad blir skillnaden mellan att ta morfin gentemot heroin så länge du inte skjuter det? Samma sak ju, inte ett dugg farligare eller "smutsigare" heller. Heroin är farligt om man injicerar det, men bortsett från det så tycker jag heroin har oförtjänt dåligt rykte, men högstadiepropagandan hade nog avsedd effekt på de flesta. Folk kan trycka i sig varenda opiat som finns men heroin går inte för sig trots att det knappt existerar någon skillnad i vare sig effekt eller skadeverkningar, snackar nu snort/röka. Skjuta är en annan sak, men så länge man inte överdoserar är det ingen större grej med det heller. Hade jag haft obegränsad tillgång till rent heroin så hade jag kunnat gå på det livet ut utan att ta mer skada än vilken sub/metadon-patient som helst, troligen mindre, vad folk tycker om att skjuta skiter jag också i, det ska in i blodomloppet i vilket fall hur man än tar det, om det ska ta vägen via näsan eller munnen först gör mindre skillnad, det gör dig varken mer eller mindre pundig.
Citera
2018-04-02, 14:34
Medlem
Sturm18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powddder

Som ovanstående... Det spelar ingen roll, när - inte om - du blir hooked så är det främst hela livsstilen i sig som förstör dig fysiskt. IV är om man ska väga in själva heroinet, antagligen det minst skadliga.
Psykiskt, själsligt och relationsmässigt upphör du att vara medverkande i oavsett om du så skulle ta det oralt i pillerform..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in