Citat:
Ursprungligen postat av
Nkpgisit
Jag pysslar inte med H men du har så jävla rätt i att det kan handla om liv och död sånt där! Säger kranen att det är heroin så ska det fan vara heroin också! Kan ju sluta åt fan annars!
Precis!
Dessa droger är inte att leka med som det redan är.
Då att blanda in potentare droger som fentanyl är ju rent sinnessjukt.
Sälj fentanyl i all ära men då ska man upplysa om att det är det också samt inte blanda det med något redan potent som H.
Bara ren tur att min vän helt enkelt slockna i närheten av folk som kunde HLR det hade garanterat slutat med evig vila annars.
Citat:
Ursprungligen postat av
bzl
Först o främst rustiden, analogerna brukar ha kortare rustid, sen brukar dem kännas olika, vissa blir man stissig av tex, väldigt orent rus. Men det är ju olika både från person till person samt hur ruset påverkar en. Men generellt så kan man känna det på rustiden samt att det är intensivare ev. Lite “uppåt” mot heroinets lugnare rus.
~
Detta blev man absolut piggare på än Heroinets som du så bra beskriver det lugnare rus.
Definitivt kortare rustid också.
Fan vad förbannad jag blir på dessa stolpskott.
Än en gång sälj fenta och dess analoger bäst ni vill men upplys förfan om det och påstå inte det är annat än det är.
Det är redan en livsfarlig lek och med fenta med så blir den desto mer riskfylld.