2016-02-21, 02:23
Medlem
Sorry för dubbelpost, för sent för Edit. Hur är det att köra rövpanna? Om jag bestämmer mig för att testa köra rp, ska jag göra i ordning på samma sätt som om jag skulle sätta en IV? Dvs citronsyra+sked+värme+filter+upp i pump, eller missar jag något? Snabba svar på bägge mina inlägg uppskattas!
Citera
2016-02-21, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Tar en del opiater och har kört på "brunt gatu h" köpt i sthlm-trakten. Jag gillar ej sprutor och kan ej röka så jag snorar det. Jag har läst lite om att köra im, vad säger ni om det? Har läst att det kan vara farligt.

Kompisen jag kommer, om jag nu testar, kunna sätta nålen bra, är utbildad och arbetat ned liknande grejer. Jag fixar rena och nya verktyg också.

Är det något att testa? IV är inget jag är redo att göra.

Att undvika i.m. har inget med teknik att göra, utan renhet. Gatuheroin är inte rent, punkt. Ge fan i det och rök eller kör rövpanna istället.
Citera
2016-02-21, 05:23
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Sorry för dubbelpost, för sent för Edit. Hur är det att köra rövpanna? Om jag bestämmer mig för att testa köra rp, ska jag göra i ordning på samma sätt som om jag skulle sätta en IV? Dvs citronsyra+sked+värme+filter+upp i pump, eller missar jag något? Snabba svar på bägge mina inlägg uppskattas!

Japp, det duger fint. Filter är ingen direkt nödvändighet vid rektal administration dock. Huvudsaken är att det löser upp sig!
Citera
2016-02-26, 20:18
Medlem
Jaggermeisters avatar
Ni som röker ert Heroin, så har jag ett ganska nice tips här faktiskt! (Ni som röker på folie)

Jag köpte en sånhär "Crackpipe" i glas, och det funkade extremt bra o röka jonk i faktiskt, och mindre rökspill! Blev förvånad över hur jäkla bra det funkade!
Citera
2016-02-27, 02:40
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Ni som röker ert Heroin, så har jag ett ganska nice tips här faktiskt! (Ni som röker på folie)

Jag köpte en sånhär "Crackpipe" i glas, och det funkade extremt bra o röka jonk i faktiskt, och mindre rökspill! Blev förvånad över hur jäkla bra det funkade!
Brukar oftast injicera jonk, men ska ta och testa detta nästa gång då ja har några små sånna glaspipor! Brukar va riktigt kass på att jaga drake på folie annars för mycket som går åt spillo.
Citera
2016-02-27, 12:56
Medlem
svampen211s avatar
Jag skulle vilja testa men pallar inte beställa en crack pipe. Sen har ja rökt så mycket på folie att jag gillar det, lite kanske går till spillo, men när jag drar linor behöver jag mer känns det som än om jag röker, så ja kan ju inte slösa så mycket.

Fyfan vad gött man har levt ett par dagar nu, köpte 1g, vägde det aldrig, och så här länge har en påse på 1g aldrig räckt. Fick en stor sten med också vilket ja älskar när man får. Köpte av urbansgrejer, kan rekommendera det, det är väl inte dunder, men tycker han är jävligt givmild, 1 gram av The girl bruka räcka typ 3 dagar, det här är fan rekord, 5 dagar och jag har fortförande lite kvar. Ska försöka snåla så man har lite i morgon, för denna abstinens kommer inte bli rolig. Har börjat få skakningar nu under abstinens, skit äckligt och jobbigt men festar man på med sinnet får man väl skylla sig själv. Hade ja haft pengar, hade ja köpt 1 nytt gram av urbansgrejer för det är garanterat det prisvärdaste.

Är det så att desto mer man försöker sluta och går igenom abstinens, desto värre blir det hela tiden? Även om man inte använder mer än man brukar? För det känns som mina abstinenser har blivit värre sen ja försökte sluta, innan har jag alltid haft något att milda abstinensen nu blir de ju cold turkey varje gång. Men det jag tyckte var jobbigt förut skulle kännas enkelt nu. Gick över till morfin några dagar för ett tag sen, men abstinensen blev minst lika illa eller värre.
Citera
2016-02-27, 15:12
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Jag skulle vilja testa men pallar inte beställa en crack pipe. Sen har ja rökt så mycket på folie att jag gillar det, lite kanske går till spillo, men när jag drar linor behöver jag mer känns det som än om jag röker, så ja kan ju inte slösa så mycket.

Fyfan vad gött man har levt ett par dagar nu, köpte 1g, vägde det aldrig, och så här länge har en påse på 1g aldrig räckt. Fick en stor sten med också vilket ja älskar när man får. Köpte av urbansgrejer, kan rekommendera det, det är väl inte dunder, men tycker han är jävligt givmild, 1 gram av The girl bruka räcka typ 3 dagar, det här är fan rekord, 5 dagar och jag har fortförande lite kvar. Ska försöka snåla så man har lite i morgon, för denna abstinens kommer inte bli rolig. Har börjat få skakningar nu under abstinens, skit äckligt och jobbigt men festar man på med sinnet får man väl skylla sig själv. Hade ja haft pengar, hade ja köpt 1 nytt gram av urbansgrejer för det är garanterat det prisvärdaste.

Är det så att desto mer man försöker sluta och går igenom abstinens, desto värre blir det hela tiden? Även om man inte använder mer än man brukar? För det känns som mina abstinenser har blivit värre sen ja försökte sluta, innan har jag alltid haft något att milda abstinensen nu blir de ju cold turkey varje gång. Men det jag tyckte var jobbigt förut skulle kännas enkelt nu. Gick över till morfin några dagar för ett tag sen, men abstinensen blev minst lika illa eller värre.

Man hinner inte utveckla ett fysiskt beroende på 1g eller bara några dagar.... Det tar flera månader dagligt bruk innan man utvecklar ett fysiskt beroende som i sin tur kan ge fysisk abstinensbesvär.
Citera
2016-02-27, 18:46
Medlem
Citat:
Man hinner inte utveckla ett fysiskt beroende på 1g eller bara några dagar.... Det tar flera månader dagligt bruk innan man utvecklar ett fysiskt beroende som i sin tur kan ge fysisk abstinensbesvär.

När man väl gått in sig räcker det till slut med att bara titta på en kabbe för att bli dålig t.o.m efter ett uppehåll
Citera
2016-02-27, 19:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Ja det blir oproportionerligt mycket värre avtändningar för varje gång man tänder av, börjar igen, tänder av, börjar igen, etc. Kindling tror jag det kallas.
Citera
2016-02-27, 19:29
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Men jaaa, det är jag mycket väl medveten om att det krävs att man håller på ganska länge innan man blir fysiskt beroende, det är långt ifrån 1g jag använt haha. Men hade haft ungefär 3 dagars uppehåll från H, eller nej, hade käkat morfin dagarna innan det men pratar om 1g nu sen min abstinens senast.
Citat:
Ursprungligen postat av Masskontroll
Ja det blir oproportionerligt mycket värre avtändningar för varje gång man tänder av, börjar igen, tänder av, börjar igen, etc. Kindling tror jag det kallas.
Okej då var det som jag misstänkte, fyfan altså, ångrar nästan att jag ens försökt sluta, onödig plåga. Men nu undrar jag, kan man vara helt ärligt till beroende och berätta om man använt metadon svart? Eller kommer man inte få komma med i programmet då? För grejen är att jag vet att det funkar, så hade tänkt att det här är min sista debute på Hästen för ett tag, så ska käka metadon istället bara för att kunna fungera. Kan man ta upp det med dem? Har inte nämnt något om LARO behandling innan, för jag tänkt att ja ska klara sluta men de senaste dagarna har varit ett FUCKING helvete. De har inte nämnt LARO själva vilket jag tycker dem borde göra men tror ni det är okej att nämna att man käkat det svart för att fungera?
Citera
2016-03-02, 23:46
Medlem
Heroin känns minst kompatibelt med andra aktiviteter... man blir alldeles för sänkt. Så sett ett minus. Men det är ju ett plus!
Citera
2016-03-03, 12:50
Medlem
Tja,
Tar suboxone dagligen ca 3 mg, hur lång tid behöver jag vänta med att ta heroin för att inte bli sjuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in