Citat:
Ursprungligen postat av
Jaggermeister
Man hinner inte utveckla ett fysiskt beroende på 1g eller bara några dagar.... Det tar flera månader dagligt bruk innan man utvecklar ett fysiskt beroende som i sin tur kan ge fysisk abstinensbesvär.
Men jaaa, det är jag mycket väl medveten om att det krävs att man håller på ganska länge innan man blir fysiskt beroende, det är långt ifrån 1g jag använt haha. Men hade haft ungefär 3 dagars uppehåll från H, eller nej, hade käkat morfin dagarna innan det men pratar om 1g nu sen min abstinens senast.
Citat:
Ursprungligen postat av
Masskontroll
Ja det blir oproportionerligt mycket värre avtändningar för varje gång man tänder av, börjar igen, tänder av, börjar igen, etc. Kindling tror jag det kallas.
Okej då var det som jag misstänkte, fyfan altså, ångrar nästan att jag ens försökt sluta, onödig plåga. Men nu undrar jag, kan man vara helt ärligt till beroende och berätta om man använt metadon svart? Eller kommer man inte få komma med i programmet då? För grejen är att jag vet att det funkar, så hade tänkt att det här är min sista debute på Hästen för ett tag, så ska käka metadon istället bara för att kunna fungera. Kan man ta upp det med dem? Har inte nämnt något om LARO behandling innan, för jag tänkt att ja ska klara sluta men de senaste dagarna har varit ett FUCKING helvete. De har inte nämnt LARO själva vilket jag tycker dem borde göra men tror ni det är okej att nämna att man käkat det svart för att fungera?