2016-12-20, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Ett sug att testa heroin har vuxit starkare och starkare sedan någon gång i grundskolan och nu börjar jag känna att det är dags. Tidigare erfarenhet är kola (20-30 gånger), amfetamin(5-8 ggr), E (5 ggr), gräs (30-40 ggr) och alkohol (8-9 år). Är inte alls inne i några horsarkretsar men skulle kunna få tag på okej varor. Jag är framförallt bara så jävla nyfiken. Lever ett städat liv med bra ekonomi, bra lägenhet, stadiga polare och familj. Är väl egentligen den enda i hela bekantskapskretsen som är kriminell utöver helgknarkande polare. Jag lever däremot inte vad de kallar en "kriminell livsstil" utan är enbart ute efter pengar, de flesta vännerna och familjemedlemmarna vet inte och skulle aldrig kunna ana vad jag gör.

Har ingen beroendeproblematik men lider av vissa ångestbesvär som däremot inte hindrar mig i vardagen överhuvudtaget. Ingen diagnos eller så.

Vad tror ni? Kan man, med min bakgrund, hålla sig till en gång och aldrig mer? En läkarstudent till polare som pysslat lite med heroin, tjack och allt däremellan har sagt att han kan ställa upp som sällskap och sätta silen. Under de här förutsättningarna lär jag väl dessutom få ett ganska bra rus för att vara första gången? Hört att många blir besvikna och att det tar ett par försök innan det blir riktigt bra.

Citat:
Tack så mycket för era svar.

Nu testade jag i alla fall. Dumt förstås men nu är det gjort och visst fan hade ni rätt. Något bättre har jag inte känt. Just efter att min polare skjutit sa jag att det var som om jag hade ena handen i paradiset. Allt blev plötsligt rätt. Jag har däremot gett mig fan på att jag skulle göra detta en gång och aldrig mer. Nu lägger jag av med allt, även koffein och nikotin.

Citat:
Tre månader sedan jag skrev det där inlägget och har inte rört något sedan dess Tänkte hålla mig i ytterligare tre månader, till den 22:a December, och då öppnar jag upp för alkohol, koffein och nikotin. Känner mig faktiskt rätt färdig med övriga droger och fick i och med silen i juni känslan av att jag nu har provat "allt". Jag saknar alkohol framförallt för det sociala och för att det är mysigt att gå ut och dricka några öl med tjejen, något vi tidigare gjorde en eller två gånger i veckan.

Har också insett att snus förgyller vardagen och att kaffe är jävligt gott på morgonen

Ja, och då var det sex månader sedan om två dagar. Kommer väldigt lägligt till jul och nyår att kunna börja dricka, snusa igen och dricka kaffe på morgonen men inga andra droger.

Jag kanske ska sluta uppdatera nu om ingen är intresserad. Jag ångrar i alla fall inte att jag testade H där i juni men jag hade och har verkligen gett mig fan på att aldrig mer göra det. Nu är det ett jävligt bra minne som bara aldrig kommer återupplevas.

Tack för mig.
Citera
2016-12-20, 03:54
Medlem
Fishdickss avatar
Har en liten mängd brunt ca 0.15g av mycket bra kvalitet. (Ljusbrun-aktig stor och fin bit som är importerad genom magen via afghanistan..) Good shit!
Jag hade tänkt förgylla juldagen lite grann, däremot så går jag på 40mg metadon dagligen.

Så min fråga är hur länge bör jag gå av metadonet för att jag ska få bra effekt?
Bör jag skaffa lite till ifall det inte slår igenom metadonen?

Har hyffsad opiattolerans. (40mg metadon gör mig bara frisk och normal)

Funderar på att snorta, alt röka. Dock verkar det rätt svårt första gången man ska ut och jaga drake?
Nålar finns att tillgå men sätter jag det så blir det både svårare med dosering samt vill inte testa IV första gången.
Senast redigerad av Fishdicks 2016-12-20 kl. 04:07.
Citera
2016-12-23, 15:30
Medlem
Fishdickss avatar
Hm dålig fart i denna tråd.

Går som sagt på ca 40mg metadon dagligen.
Iaf så hade jag först uppehåll 48h utan meta, tänkte ta tillfället men annat kom upp så tog en mindre dos metadon.

Nu är det ca 36-40 timmar sen dosen jag tog dosen efter 48 timmar. Det märks verkligen..

Kommer det blockera något? (Känns självklart i mitt fall då jag äter det dagligen.)
Men hur mycket?
Har hitils bara tagit smånäsor och väntat ca 1 timme då kvaliteten är mycket hög, men sitter fortfarande i abstinens.

Är självklart ytterst försiktig och provar mig fram med doserna, kanske därför jag är sjuk?
Dvs pga låg dosering?

Hur mycket bör vara adekvat för min situation tror ni?
Citera
2016-12-25, 09:35
Medlem
Hur pass mycket boostar Imovane H? Kan "bara" snorta under dagen men måste ta det lite lugnt till att börja med. Hällde ut ca 1/3 av bollen (0.2-0.250mg) och tog 10st 7.5or imovane. Hur mycket hjälper imovane? Åt två kartor igår, de sista tio tog jag typ 23.

Hur mycket boostar imovane h egentligen? Nu har jag tagit så sällan sår kommer, med all sannolik ej få at även fast jag kanske kommer kunna fylla på med typ 2 bollar till (kanske 1, 1 och en halv).

Har kanske fler frågor, gör en edit då!

Kortfattat: Hur pass mkt boostar imovane? Tjänar man mycket på att ta z-analogen i RP för att få ut så mkt som möjligt utav "imovane-"boosten"? Finns det någon övre gräns där det bara är onödigt att ta mer, gällande imovane såklart.. Någon övre gräns för H har jag hört

Men självklart tar jag preparaten med respekt för substanserna och därför vill ha reda på hur det är att boosta med just Imovane. Alpra, dia etc kan jag rabbla i sömnen för att berätta vad som boosta

Nu börjar jag känna av snortet samt Imovanen. Så det är helt klart att det fungerar att boosta med
Citera
2016-12-29, 17:29
Medlem
Fishdickss avatar
H efter Metadon

Hej

Står dagligen på 30mg metadon, vet att det går att blanda med H men effekten blir mindre samt man då behöver ta mycket mer H.

Var utan ett par dagar runt jul och har nu tagit 3 dagar. (Så serumhalterna har ökat igen.)

Hur länge tycker ni jag bör vänta för bäst effekt?
Citera
2017-01-02, 16:27
Medlem
Heroin IV första gången

Tjena

Har nu min första kabbe med brunt här och har lite frågor.

Hur mycket askorbinsyra/citronsyra ska i lösningen? Vad händer om man tar för mycket/lite?

Vad är lagom dosering? Heroin FAQen's rekommendationer verkar lite väl lågt, kanske räknar dem att det är vitt istället. Detta fick dock varning att IV-användare skulle vara försiktiga men vettefan. Har ingen riktig. mg-våg heller dock en som räknar 0.01g.

Varför rekommenderas egentligen 0.5-1 meters-lösningar? Jag har 2m pumpar och undrar om det kanske inte är bättre att ha det mer utspätt?

Mer som är bra att veta? Om denna tråden trots allt passar bättre i FAQen så snälla mod flytta den dit då
Citera
2017-01-07, 07:32
Medlem
Vad för slags rökdon lämpar sig bäst för horse bruk?
Citera
2017-01-07, 09:15
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ior-sad
Vad för slags rökdon lämpar sig bäst för horse bruk?
Folie och tändare
Citera
2017-01-07, 09:52
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Folie och tändare

Precis! Eller byt tändaren mot valfri låga. Ett blockljus fungerar bra.
Citera
2017-01-08, 23:37
Medlem
Relentless666s avatar
Nu måste jag verkligen sluta med heroin. Hur mkt hjälper subutex mot avtändningen? Alltså tar det bort svettningar osv? Och skjuter den egentligen bara upp själva avtändningen? Jag har 3 st nu. Hur många kommer jag behöva? Måste man ta en hel på en gång för att det ska hjälpa, ellrr räcker en halv?
Citera
2017-01-09, 09:26
Medlem
Relentless666s avatar
Tog sista bollen kl 23, känns inte sp farligt ännu. Ska man helst vänta minst 24 timmar, eller köra på när det börjar bli riktigt illa?
Citera
2017-01-09, 10:44
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Nu måste jag verkligen sluta med heroin. Hur mkt hjälper subutex mot avtändningen? Alltså tar det bort svettningar osv? Och skjuter den egentligen bara upp själva avtändningen? Jag har 3 st nu. Hur många kommer jag behöva? Måste man ta en hel på en gång för att det ska hjälpa, ellrr räcker en halv?

Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Tog sista bollen kl 23, känns inte sp farligt ännu. Ska man helst vänta minst 24 timmar, eller köra på när det börjar bli riktigt illa?

Nu antar jag du silar? Då är mitt tips att INTE sila Subutexen. Snorta eller använd den helt enkelt som man ska - under tungan. Själv tyckte jag Sub var bra att landa på när man kört horse ett tag. Men jag har aldrig kört längre än några dagar, då pga ekonomin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in