2016-07-17, 14:36
Medlem
twisterellas avatar
Händer det att H är bankat med Fentanyl? Jag testade en ny batch tidigare i veckan efter ett par glas vin och några Lyrica (brukar alltid blanda) och tog lite mindre heroin än jag brukar för att testa hur starkt just det här var. Får nästan aldrig speciellt stark effekt längre vanligtvis eftersom jag har så hög tolerans, men här satt jag och noddade ner med huvudet i datorn var tionde minut. Sen började jag må illa och spydde hela natten och dagen efter. Jag kunde inte ens dricka en klunk vatten utan att spy och var tvungen att ligga helt stilla hela dagen. Så var utslagen i ett dygn kan man säga.

Det här har aldrig hänt mig på H förut, men däremot mådde jag så illa av Akrylfentanyl som jag provade för första gången förra veckan. Dessutom kliade det mycket mer av det här heroinet än det vanligtvis brukar göra på mig, upplevde precis samma på Fentanylen. Det är därför jag undrar om det kan vara så att det var bankat med någon slags Fentanyl?
Citera
2016-07-17, 15:14
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twisterella
Händer det att H är bankat med Fentanyl? Jag testade en ny batch tidigare i veckan efter ett par glas vin och några Lyrica (brukar alltid blanda) och tog lite mindre heroin än jag brukar för att testa hur starkt just det här var. Får nästan aldrig speciellt stark effekt längre vanligtvis eftersom jag har så hög tolerans, men här satt jag och noddade ner med huvudet i datorn var tionde minut. Sen började jag må illa och spydde hela natten och dagen efter. Jag kunde inte ens dricka en klunk vatten utan att spy och var tvungen att ligga helt stilla hela dagen. Så var utslagen i ett dygn kan man säga.

Det här har aldrig hänt mig på H förut, men däremot mådde jag så illa av Akrylfentanyl som jag provade för första gången förra veckan. Dessutom kliade det mycket mer av det här heroinet än det vanligtvis brukar göra på mig, upplevde precis samma på Fentanylen. Det är därför jag undrar om det kan vara så att det var bankat med någon slags Fentanyl?

Kan mkt väl varit bankat med Fentanyl
Citera
2016-07-17, 16:21
Medlem
twisterellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Kan mkt väl varit bankat med Fentanyl
Vad läskigt att de gör så!
Citera
2016-07-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twisterella
Vad läskigt att de gör så!

Att blanda ner diverse bensodiazepiner förekommer också.
Citera
2016-07-20, 19:18
Medlem
Tror ni det är någon fara med h om man har intagit 20 mg diazepam tidigare, med ett par hundra milligram tram??
Hälsningar
K
Citera
2016-07-21, 00:06
Medlem
Tror ni toleransen har minskat vid typ 4 dygns uppehåll?
Citera
2016-07-21, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Tror ni toleransen har minskat vid typ 4 dygns uppehåll?

Nej inte nämnvärt
Citera
2016-07-25, 15:36
Medlem
Tagit H 3 dagar, AT nu, hur länge?
Käns som jag brinner upp. ni vet vanliga visan (trodde dock inte 3 ynka dagar skulle göra ngt)

har inga hjälpmedel utom sub (som jag aldrig rör dådet förlänger at).

jag tippar på max idag+ imorgon?
Citera
2016-07-25, 21:14
Medlem
cyberdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Hur ska man hantera röken när man röker? När man röker braj ska man ju dra ned röken i lungorna och hålla inne i minst fem sekunder. Jag börjar verkligen få in tekniken när det gäller att jaga Draken men finns det någon riktlinje man ska gå efter när det gäller att hålla inne röken? Nu drar jag bara i mig röken som när jag röker spliff och försöker hålla inne så länge jag kan

Du gör rätt. Vissa gillar att ha en cigg till hands och dra in rök från den tillsammans med röken från jonket (alltså först jonket, sen snabbt ett bloss på ciggen utan att andas ut emellan) för att vidga blodkärlen i lungorna och få en kraftigare kick. Med detta sagt ska jag säga det du inte vill höra; är du inte beroende än så spring för livet. Du leker med en eld du aldrig kommer att ha övertaget över.

Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Tagit H 3 dagar, AT nu, hur länge?
Käns som jag brinner upp. ni vet vanliga visan (trodde dock inte 3 ynka dagar skulle göra ngt)

har inga hjälpmedel utom sub (som jag aldrig rör dådet förlänger at).

jag tippar på max idag+ imorgon?

Individuellt. Personligen är andra dagen alltid värst för mig, sen vänder det på tredje och tillslut är bara ångesten och tomheten kvar, som också går bort med tiden om man skiter i varorna.
Citera
2016-07-29, 17:41
Medlem
nokos avatar
Har fått tag på två bollar med ett brunt heroin som jag aldrig tidigare stött på. De är inte i pulverform utan har en seg konsistens, så går inte att snorta. Har rökt en boll nu och det rinner möjligtvis lite sämre än det jag är van vid.

Hur som helst, min egentliga fråga är att jag hade tänkt skjuta en utav bollarna, men saknar någon form av våg här hemma så undrar om man vågar sig på att skjuta hela? Den ser jävligt liten ut och om ni handlar på gatan är då en boll = ett skott, eller hur många skott får ni ut av en?

Att det var brunt och kletigt ställer också till det för mig,har inte bara kört vitt IV ett fåtal gånger aldrig brunt så är inte helt hemma i processen. Vet ju att man blanda i lite askorbinsyra men att det har en sån kletig konsistens gör mig lite konfunderad.
Senast redigerad av noko 2016-07-29 kl. 17:45.
Citera
2016-07-29, 23:50
Medlem
M__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Har fått tag på två bollar med ett brunt heroin som jag aldrig tidigare stött på. De är inte i pulverform utan har en seg konsistens, så går inte att snorta. Har rökt en boll nu och det rinner möjligtvis lite sämre än det jag är van vid.

Hur som helst, min egentliga fråga är att jag hade tänkt skjuta en utav bollarna, men saknar någon form av våg här hemma så undrar om man vågar sig på att skjuta hela? Den ser jävligt liten ut och om ni handlar på gatan är då en boll = ett skott, eller hur många skott får ni ut av en?

Att det var brunt och kletigt ställer också till det för mig,har inte bara kört vitt IV ett fåtal gånger aldrig brunt så är inte helt hemma i processen. Vet ju att man blanda i lite askorbinsyra men att det har en sån kletig konsistens gör mig lite konfunderad.
Det bruna du kommit över gissar jag är ungefär samma som jag brukade köpa förra året, behövs ingen syra för att lösa det. Kan för övrigt inte komma ihåg att jag någonsin behövt syra för att lösa upp varor köpta i sthlmsområdet. Ingen aning om vad du har för tolerans eller kvalitet på grejjerna, men om du inte har några andra droger/alkohol i kroppen så borde det inte vara nån större fara att ta hela på en gång. Upp till dig om du vill chansa.
Citera
2016-07-30, 03:50
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M__
Det bruna du kommit över gissar jag är ungefär samma som jag brukade köpa förra året, behövs ingen syra för att lösa det. Kan för övrigt inte komma ihåg att jag någonsin behövt syra för att lösa upp varor köpta i sthlmsområdet. Ingen aning om vad du har för tolerans eller kvalitet på grejjerna, men om du inte har några andra droger/alkohol i kroppen så borde det inte vara nån större fara att ta hela på en gång. Upp till dig om du vill chansa.
Okej har fått för mig att det kanske kan vara tjärheroin? Tror nog att jag får safea lite och typ köra på 1/4 boll max. Kvalitén verkar mycket god. Ljög lite när jag skrev att jag redan rökt en av den dem, hann bara röka lite av den för att sedan ge mig i kast med att författa mitt inlägg.

När jag senare återupptog rökandet så ändrades min uppfattning, för att vara en sån liten bit så räckte den mig ofattbart länge, hann inte ens röka klart den innan jag däckade runt 23-tiden. Vaknade till någon gång efter två. Det ska tilläggas att jag gått på tjack sedan onsdag så alltså inte sovit många timmar. Sömnbristen spelade en stor roll i det hela, helt klart, men jag har tagit tillräckligt med H i mitt liv för att veta hur det känns när man fått i sig för mycket.
Senast redigerad av noko 2016-07-30 kl. 04:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in