Citat:
Ursprungligen postat av
M__
Det bruna du kommit över gissar jag är ungefär samma som jag brukade köpa förra året, behövs ingen syra för att lösa det. Kan för övrigt inte komma ihåg att jag någonsin behövt syra för att lösa upp varor köpta i sthlmsområdet. Ingen aning om vad du har för tolerans eller kvalitet på grejjerna, men om du inte har några andra droger/alkohol i kroppen så borde det inte vara nån större fara att ta hela på en gång. Upp till dig om du vill chansa.

Okej har fått för mig att det kanske kan vara tjärheroin? Tror nog att jag får safea lite och typ köra på 1/4 boll max. Kvalitén verkar mycket god. Ljög lite när jag skrev att jag redan rökt en av den dem, hann bara röka lite av den för att sedan ge mig i kast med att författa mitt inlägg.
När jag senare återupptog rökandet så ändrades min uppfattning, för att vara en sån liten bit så räckte den mig ofattbart länge, hann inte ens röka klart den innan jag däckade runt 23-tiden. Vaknade till någon gång efter två. Det ska tilläggas att jag gått på tjack sedan onsdag så alltså inte sovit många timmar. Sömnbristen spelade en stor roll i det hela, helt klart, men jag har tagit tillräckligt med H i mitt liv för att veta hur det känns när man fått i sig för mycket.