2016-12-03, 21:54
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Oxy är väldigt nära heroin. Funkar utmärkt iv!
Bra pris på oxyn fick du också

Mvh indoo

Edit: men H är ju alltid H hehe finns få grejer som slår H med bra kvalle!!
Ja jag känner folk som har de på recept så får de till bra kompispris, man kanske provar nån gång om man stöter på de
Citera
2016-12-05, 13:56
Medlem
Stormakts avatar
Korkad fråga men är det citronsyra jag ska lösa med eller finns det något sundare på apoteket?
Citera
2016-12-06, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Korkad fråga men är det citronsyra jag ska lösa med eller finns det något sundare på apoteket?

Askorbinsyra är skonsammare än Citronsyra. Men rekommenderar du tänker dig för mer än en gång om du ska skjuta i dig. Finns väl aldrig en bra situation men bag skulle säga att man iaf ska ha tappat all effekt av nasalt intag för du kommer inte bara vilja göra det en gång...
Citera
2016-12-06, 07:38
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stadatskrivbord
Askorbinsyra är skonsammare än Citronsyra. Men rekommenderar du tänker dig för mer än en gång om du ska skjuta i dig. Finns väl aldrig en bra situation men bag skulle säga att man iaf ska ha tappat all effekt av nasalt intag för du kommer inte bara vilja göra det en gång...

Okej tack!

Ja det är ganska så noga igenomtänkt.
Citera
2016-12-08, 16:57
Medlem
Jag har inte rört h på över 1.5 år, tar sub ett par dagar i månaden oxy ibland! Nu till frågan, kan man köpa en boll och gosa sig en kväll? Saknar att nådda och klia sönder mig!
Fan jag saknar tom att spy, vilket jag ofta gör på varor.
Går det att köra en kväll och sen är det bra? Eller
Citera
2016-12-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramms
Jag har inte rört h på över 1.5 år, tar sub ett par dagar i månaden oxy ibland! Nu till frågan, kan man köpa en boll och gosa sig en kväll? Saknar att nådda och klia sönder mig!
Fan jag saknar tom att spy, vilket jag ofta gör på varor.
Går det att köra en kväll och sen är det bra? Eller
Klart det GÅR, det borde du väll veta då du säger att du använt heroin tidigare. Var det svårt att lägga ner då?

Allt handlar om din vilja.
Citera
2016-12-08, 17:33
Medlem
Det är sant! Gäller att köra en dag och sen vara stenhård på att inte köpa mer. Jag tänker att köra en kväll sen uppehåll i tre månader. Och vara stenhård på tre månader
Citera
2016-12-14, 09:08
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Säkert redan nämnt i tråden nån gång. Men lyrica boostar h som satan. Mådde skit i morse, tog 3 gram lyrica och snortade 50mg häst när jag fick den där "torra" känslan i munnen av lyrican. Jävlar vad det slog på bra, lite svårt att stå upp dock, några öl på det här så ska det nog bli riktigt najs!
Citera
2016-12-15, 02:47
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Säkert redan nämnt i tråden nån gång. Men lyrica boostar h som satan. Mådde skit i morse, tog 3 gram lyrica och snortade 50mg häst när jag fick den där "torra" känslan i munnen av lyrican. Jävlar vad det slog på bra, lite svårt att stå upp dock, några öl på det här så ska det nog bli riktigt najs!

Håller med om Lyrican det behövs inte mkt heller, men lyr boostar även andra opiater och det är riktigt nice.

Lyrican är också ens bästa vän när man ska gå av H, bara ersätta med Lyrica så slipper du bli sjuk opiat-sjuk.
Citera
2016-12-19, 06:12
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Dags att gå över till nålar när man kan snorta en hel boll i princip utan den supersköna effekten?
Citera
2016-12-19, 07:54
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpInSmoke3
Dags att gå över till nålar när man kan snorta en hel boll i princip utan den supersköna effekten?
Det skulle jag inte rekommendera. Ta en paus istället! När du börjar med nålen finns det ingen väg tillbaka. Hade jag fått säga något till mig själv när jag skulle ta min Jungfru, hade jag sagt att det fan inte är värt det. Fast jag hade antagligen gått över till nålen iallafall. Nu skjuter jag inte ofta, men jag vet att när jag väl fastnar för opiaterna igen, kommer jag börja skjuta ganska snabbt.
Citera
2016-12-19, 16:43
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Det skulle jag inte rekommendera. Ta en paus istället! När du börjar med nålen finns det ingen väg tillbaka. Hade jag fått säga något till mig själv när jag skulle ta min Jungfru, hade jag sagt att det fan inte är värt det. Fast jag hade antagligen gått över till nålen iallafall. Nu skjuter jag inte ofta, men jag vet att när jag väl fastnar för opiaterna igen, kommer jag börja skjuta ganska snabbt.

Tror inte jag är så hardcore att jag skulle börja med det. Man ska kanske inte göra det dåliga värre liksom. Folk som tar IV och snackar om "kicken" man blir beroende av. Alltså även fast jag snortar så har jag aldrig på någon drog känt ett sån abstinens att bara ta det liksom. Inga AT känningar eller nåt, men man är sugen på att bara ta det och det behöver inte ens vara mycket. Bara lite så man stillar suget...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in