2015-07-02, 17:10
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
aah nä det behövdes inte så in i helvetes bra jonk detta var. en vän fick 50mg för test och drog i sig 30mg IV och sjänk ihop och blev okontaktbar (Inte farligt bara extrem nodd)

Ville påpeka att brunt Heroin kallas jonk. Vitt kallas smack och svart; svartheroin eller tar.

Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Brukar opiater periodvis, tunga sådana. Dock har jag ingen erfarenhet av att skjuta tunga opiater. Hur är det egentligen, ni som haft heroinöverdos? Känner man så fort man drar nålen ur armvecket att "det blev en överdos", eller tar det ett tag innan man får problem?

Nu är inte jag en heroinist. Du kan trycka in lösningen sakta; sakta.

För att undvika överdos.
Citera
2015-07-02, 17:50
Medlem
Kadodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ville påpeka att brunt Heroin kallas jonk. Vitt kallas smack och svart; svartheroin eller tar.

Nu är inte jag en heroinist. Du kan trycka in lösningen sakta; sakta.

För att undvika överdos.

Men jag menar, när man trycker in hela dosen på en gång, känner man en känsla då av att "nu blev det för mycket och jag vet inte om jag kommer att klara mig", eller kommer det efter ett tag? Antar att det kommer ganska direkt, eftersom effekten kommer inom någon sekund eller två?
Citera
2015-07-02, 18:06
Bannlyst
Om man köper 3 gram t.ex. Så kan man väl offra 0.05g för att måtta styrkan. Det blir då en referenskänsla som man sen kan gå på. Så gjorde jag alltid. Då kan man dosera heroinet optimalt eftersom hela påsen med heroin är 'samma'. Att bara hålla på att köpa bollar hit och dit är kasst, oftast sämre kvalité med - och mindre. De fuskar ju alltid (köp digitalvåg på tradera). Sen när de 3 grammen är slut så är det ingen idé att fortsätta heller för du får knappt någon rush. Därför kan man då köpa billigare opiater som morfin, dolcontin etc och 'fungera' på.

Det bästa är att känna langaren, och blir man kompis, så får man av h*ns första sortering, dvs det han använder själv innan han spätt med paracetamol, socker, dxm osv.
Citera
2015-07-02, 18:28
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadodi
Men jag menar, när man trycker in hela dosen på en gång, känner man en känsla då av att "nu blev det för mycket och jag vet inte om jag kommer att klara mig", eller kommer det efter ett tag? Antar att det kommer ganska direkt, eftersom effekten kommer inom någon sekund eller två?

Pröva dig fram med små doser.

Vissa pratar om junfrusilen; att den skulle vara bäst. Det tror inte jag på.

Om du nu ska sätta den nojja inte. Jag tror att du kommer må förträffligt bra.

Inget att oroa sig över.
Citera
2015-07-02, 18:52
Medlem
Kadodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Pröva dig fram med små doser.

Vissa pratar om junfrusilen; att den skulle vara bäst. Det tror inte jag på.

Om du nu ska sätta den nojja inte. Jag tror att du kommer må förträffligt bra.

Inget att oroa sig över.

Haha, jag har sådan pass kontroll på opiatmissbruk(själv varit fysiskt beroende tidigare men aldrig skjutit, dock prova skjuta tjack, men var inget för mig).

Räcker med att jag tar metadon ibland och blandar med Xanor, tillräckligt farligt. Aldrig att jag kommer skjuta något igen, och definitivt inte heroin, eftersom det är som att skriva under sin egen dödsdom alternativt ett rent helvete.
Citera
2015-07-02, 20:06
Medlem
fyfan... vaknade nyss upp på toaletten helt förvirerad haha.. drog i mig en lite för stor jävel men nu mina vänner nu mår jag toppen
Citera
2015-07-02, 22:53
Medlem
Någon annan än jag som omöjligt kan få nån sömn av Heroin?? Visst noddar jag iväg men kan fan inte somna så länge substansen verkar..
Citera
2015-07-04, 00:25
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Någon annan än jag som omöjligt kan få nån sömn av Heroin?? Visst noddar jag iväg men kan fan inte somna så länge substansen verkar..
Brukar knappt kunna sova under något opiat/opioid rus bara nodda, men tur det ett Heroin rus är ju det sista man vill sova bort!
Citera
2015-07-04, 17:47
Medlem
Ovcharkas avatar
Heroinet snart slut. Går det byta direkt över till sub?
Citera
2015-07-05, 01:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Heroinet snart slut. Går det byta direkt över till sub?

eftersom du inte är fysiskt beroende så går det, men snåla inte
heroinet ''blockerar'' (fel ord kanske) faktiskt delvis subben - också, dvs försvagar subben
det är inte så att subben ''vinner'' över heroinet i alla receptorer i alla neuroner...

föreslagen dos som garanterar subbrus i ditt fall: 2mg
men räkna med att det effektivt blir kanske 1.5mg i subbeffekt
Citera
2015-07-05, 01:28
Bannlyst
Citat:

du tar för lite
vill du sova med för lite h så ta en 7.5a imo. 10-20mg stess eller 1-2 fm1
bra sätt att spara på heroinet också

xanor unviker jag, det finns visserligen en depåvariant men de är helt värdelösa
Citera
2015-07-05, 01:46
Medlem
hnsman1s avatar
Har noll tolerans med heroin, så borde 20 mg räcka för en som IV:ar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in