Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-11, 15:35
  #3085
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandejo
Har aldrig stött på rökheroin i Stockholm, de jag testat bara bränner direkt. Fick dock höra från en att det är utspätt med askorbinsyra för att kunna skjutas

När dom spär ut det med Askobin så bränner det.lättare! Hitta en bra kran som har bra Rent brunt heroin! Som inte är utblandat med askobin, socker etc. Ska gå att elda enkelt!
Det jag köper här är top notch! Slår igenom Sub även vid rökning!
Citera
2017-08-11, 20:09
  #3086
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
När dom spär ut det med Askobin så bränner det.lättare! Hitta en bra kran som har bra Rent brunt heroin! Som inte är utblandat med askobin, socker etc. Ska gå att elda enkelt!
Det jag köper här är top notch! Slår igenom Sub även vid rökning!

Tur man inte bor i Stockholm

Här I gbg får man de man betalat för
Citera
2017-08-13, 11:52
  #3087
Medlem
Vad brukar renligheten på heroin i Sverige ligga på?
Citera
2017-08-13, 15:15
  #3088
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Vad brukar renligheten på heroin i Sverige ligga på?

Du borde kunna hitta ett svar i den här tråden. ~15% är en siffra jag har hört flera gånger men det måste finnas någon h-fantast på flashback som kan ge ett säkert svar.
Citera
2017-08-13, 21:36
  #3089
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Du borde kunna hitta ett svar i den här tråden. ~15% är en siffra jag har hört flera gånger men det måste finnas någon h-fantast på flashback som kan ge ett säkert svar.

Skulle nog säga att de är en bra gissning. Det bruna brukar ligga på 10-30%, dom gångerna jag har torskat har det dock legat i nedre kant.
Citera
2017-08-13, 23:53
  #3090
Medlem
Hur är det med fentanyl när det gäller utbankning av H? Används fentanyl för att göra produkten potentare som det görs i bl.a. USA? Jag har själv aldrig provat H därav mina frågor. Riktigt trist om fentanylet även infiltrerat det svenska heroinet. USA kan även tabletter vara fake som innehåller fentanyl och inte den substans som man förväntar sig. Riktigt trist. Många som förlorar livet på det sättet i USA.
Citera
2017-08-14, 15:08
  #3091
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Hur är det med fentanyl när det gäller utbankning av H? Används fentanyl för att göra produkten potentare som det görs i bl.a. USA? Jag har själv aldrig provat H därav mina frågor. Riktigt trist om fentanylet även infiltrerat det svenska heroinet. USA kan även tabletter vara fake som innehåller fentanyl och inte den substans som man förväntar sig. Riktigt trist. Många som förlorar livet på det sättet i USA.
Det var nog vanligare för 15-20 år sedan när folk dog i drivor av "för starkt" heroin.
Tillgången på heroin är ju god just nu och kranarna vill ju knappast att kunderna öd:ar och dör,det är ju bara bad buisness.
Citera
2017-08-25, 21:44
  #3092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Vad brukar renligheten på heroin i Sverige ligga på?

5-15 %, lite mer om du har tur.
Citera
2017-09-03, 07:37
  #3093
Medlem
PaperHouses avatar
heroin subkutant?

hur ser biotillgängligheten ut och någon med erfarenhet som vill dela med sig huruvida det funkar?
Citera
2017-09-04, 18:28
  #3094
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse
hur ser biotillgängligheten ut och någon med erfarenhet som vill dela med sig huruvida det funkar?

Optimalt så verkar det se ut så här: oralt 35%, nasalt 44%, analt 55%, intramuskulärt 85%, intravenöst 100% (https://deemsterdiva.wordpress.com/2...ability-chart/).

Siffrorna varierar mer när det gäller rökt H, men beroende på hur det utförs så pekar siffrorna på någonstans mellan 55-70% BT.

Subkutant hittar jag ingen data på tyvärr.
__________________
Senast redigerad av GlennGBG 2017-09-04 kl. 19:28.
Citera
2017-09-04, 19:30
  #3095
Medlem
GlennGBGs avatar
Fyller på; subkutant ger långsammast upptag av de tre metoderna för injicering i alla fall. Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Injektion_(medicin)
Citera
2017-09-05, 19:06
  #3096
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Fyller på; subkutant ger långsammast upptag av de tre metoderna för injicering i alla fall. Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/Injektion_(medicin)

Finns det inga siffror för nasalt? Kunde vara intressant att veta, alltid tyckt det varit slöseri men en gång hade jag inga verktyg och blev överraskad över effekten, kan varit för att jag var riktigt dålig också.

Edit: Missade att det redan stod klart och tydligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback