2016-06-27, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det låter väldigt dyrt. Ett gram kostar runt 1000kr. Men är det riktigt bra så att det skulle motsvara ett gram vanligt heroin så skulle det funka kanske. Men hur vet du att det är så bra som försäljaren säger? Drogförsäljare har en tendens, en stor tendens att alltid överdriva kvaliten på sina varor något enormt.
därav överdoser när det stämmer
Citera
2016-06-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Ett sug att testa heroin har vuxit starkare och starkare sedan någon gång i grundskolan och nu börjar jag känna att det är dags. Tidigare erfarenhet är kola (20-30 gånger), amfetamin(5-8 ggr), E (5 ggr), gräs (30-40 ggr) och alkohol (8-9 år). Är inte alls inne i några horsarkretsar men skulle kunna få tag på okej varor. Jag är framförallt bara så jävla nyfiken. Lever ett städat liv med bra ekonomi, bra lägenhet, stadiga polare och familj. Är väl egentligen den enda i hela bekantskapskretsen som är kriminell utöver helgknarkande polare. Jag lever däremot inte vad de kallar en "kriminell livsstil" utan är enbart ute efter pengar, de flesta vännerna och familjemedlemmarna vet inte och skulle aldrig kunna ana vad jag gör.

Har ingen beroendeproblematik men lider av vissa ångestbesvär som däremot inte hindrar mig i vardagen överhuvudtaget. Ingen diagnos eller så.

Vad tror ni? Kan man, med min bakgrund, hålla sig till en gång och aldrig mer? En läkarstudent till polare som pysslat lite med heroin, tjack och allt däremellan har sagt att han kan ställa upp som sällskap och sätta silen. Under de här förutsättningarna lär jag väl dessutom få ett ganska bra rus för att vara första gången? Hört att många blir besvikna och att det tar ett par försök innan det blir riktigt bra.

Sådär tänkte jag med fentanyl, och då hade jag redan provat relativt mycket krypton, tram, kodein, oxy, morfin. Det funkade inte så bra, jag har lyckats sköta studierna någorlunda men nu ligger jag här ett halvår senare med en AT som heter duga, trots att jag trappat ned rätt mycket och förberett mig för att sluta. Jag klarade alltid med de andra opioiderna att hålla mig till ett par gånger i veckan max men vissa opioider är så satans lömskt beroendeframkallande. Testa inte ens, är mitt tips.

EDIT: Såg nu att du redan testat, aja hoppas du kan hålla dig borta från det i framtiden då.
Senast redigerad av Barapapa 2016-06-27 kl. 22:17.
Citera
2016-06-28, 19:12
Medlem
Jag undrar om det är lönt att ta subutex idag. Har rökt ca 1 g jonk om dagen i en vecka nu. Senaste blossen var för 13-14 h sedan. Tacksam för snabba svar! annars blir de en chansning på akut abs
Citera
2016-06-28, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
Jag undrar om det är lönt att ta subutex idag. Har rökt ca 1 g jonk om dagen i en vecka nu. Senaste blossen var för 13-14 h sedan. Tacksam för snabba svar! annars blir de en chansning på akut abs

Never mind. Jag fördelade upp 1 mg på 2 olikla intag med 1 h mellanrum, käkade också 1 ikto och drack 2 stark, inte blev jag akutsjuk av subben iaf =)
Citera
2016-07-07, 16:08
Medlem
cr313s avatar
Citat:
Never mind. Jag fördelade upp 1 mg på 2 olikla intag med 1 h mellanrum, käkade också 1 ikto och drack 2 stark, inte blev jag akutsjuk av subben iaf =)

Vågat. Rekommenderar alla att köra på 24-timmars regeln annars. Ovärt att ta risken med prec withdrawal.
Citera
2016-07-08, 09:37
Medlem
Claviuss avatar
Inga konstigheter att blanda heroin med lite kodein va förutom korstoleransen? Mitt H tog slut och skulle vilja segla på opiathavet resten av dagen nämligen
Citera
2016-07-08, 11:16
Medlem
Reservaccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clavius
Inga konstigheter att blanda heroin med lite kodein va förutom korstoleransen? Mitt H tog slut och skulle vilja segla på opiathavet resten av dagen nämligen
Både kodein och heroin görs om till morfin, så det är bara att köra, iva inte kodein bara!
Citera
2016-07-10, 17:50
Medlem
Hur ska man hantera röken när man röker? När man röker braj ska man ju dra ned röken i lungorna och hålla inne i minst fem sekunder. Jag börjar verkligen få in tekniken när det gäller att jaga Draken men finns det någon riktlinje man ska gå efter när det gäller att hålla inne röken? Nu drar jag bara i mig röken som när jag röker spliff och försöker hålla inne så länge jag kan
Citera
2016-07-11, 18:32
Medlem
dags att gå av heroinet igen.. har iktorivil, stesolid och subutex att tillgå... frågan är hur man ska dela upp dessa hjälpmedel utan att bli helt hooked på de ena eller andra. är mest rädd för subben då jag varit beroende av skiten över 8 år
Citera
2016-07-12, 04:50
Medlem
Citat:
dags att gå av heroinet igen.. har iktorivil, stesolid och subutex att tillgå... frågan är hur man ska dela upp dessa hjälpmedel utan att bli helt hooked på de ena eller andra. är mest rädd för subben då jag varit beroende av skiten över 8 år

Vänta helst 48 timmar innan du tar BUprenorfinet. Senaste gångerna när jag har skiftat så har det gått 24 timmar och har då gått från att må illa psykiskt och fysiskt till att bli ännu värre, speciellt när man väl har tagit BUP och börjat få riktiga ABS men ändå fyller på med mer sub.. Du kan ju knapra flödder under den tiden du ska undvika sub såklart, med tanke på att du inte vill bli beroende av flödder så håll dig till det endast sålänge du inte kan ta snubben. När väl 48 timmar har gått så börja med en dos sub som passar sen trappa ner.
Citera
2016-07-14, 15:37
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Hur jämför ni denna med säg dolcontin? Är det brutalt mycket bättre?

Jag använde dollisar i Rövpanna och röker mitt heroin så har det att jämföra med. Själv tycker jag H skönare då det ger en liten rush efter ett par bloss, en kraftig nodd typ. Sen övergår ruset till ett vanligt dolc rus typ, som sitter i ett par timmar, kortare än dolc men lite tyngre typ.
Citera
2016-07-17, 12:25
Medlem
Shadowcrafts avatar
Tagit 1500 mg lyrica. Lugnt att röka H idag? Brukar röka en kabbe brunt, ska jag bara ta det försiktigt och känna efter efter varje bloss eller skippa det helt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in