Ja jävlar vad dålig man har varit mellan varven och åren.
Det värsta abstinensymtom för mig är fortfarande mina nerver, främst ut i armarna och benen.
Det är en smärta och spasmer som inte sitter i musklerna utan det känns mer som det sitter inne i skelettet eller utmed skelettet på något underligt vis som från benen sprider sig upp i magen och ut i armarna.
Har vid flera tillfällen för några sekunder trott att jag brutit händerna ller smalbenen då jag slagit och sparkat såpass hårt mot något objekt för att försöka få några sekunder ifrån dessa nervsmärtor.
Det i kombination med myrkrypen som också antagligen genereras från nerverna...
Spy gör jag heller aldrig på abstinens konstigt nog. Aldrig gjort. Magen däremot blir ju helt ut och innåtvänd det är jag relativt säker händer 100% av alla som går igenom abs.
Sedan är det för mig rätt markant skillnad när det kommer till abstinens mellan alla olika opiater och opioider.. Fentanyl har för mig personligen varit RELATIVT skonsam om jag ska jämnföra mot år av horsemissbruk/oxikodon/hydromorfon och LÅNGA metadonabstinenser som ALDRIG vill gå över.
Men så har jag heller inte haft några av dessa MONSTER fenta-missbruk som jag har läst om, folk som fått stor tillgång till rent Fentanyl citrat-pulver... har läst riktiga mardrömshistorier som jag tror man inte önskar sin värsta fiende! Bokstavligt talat DÖDLIGA abstinenser när vi talar om dessa grader av missbruk och doser...