Citat:
Ursprungligen postat av
dageby
Ibogain finns ju alltid som alternativ, ketamin återställer ju en del receptorer, man har gjort forskning på det att det förebygger depression. Men ja, det tar tid. Jag tänker nästan aldrig på knark, några gånger i veckan. Det hela började lätta efter 3 månader, var på behandling då också. Kämpa på.
Tack ska du ha!
Ibogain är jag alldeles för rädd för. Jag drömmer normalt sett aldrig, eller kommer aldrig ihåg någon. Så det är egentlgen inget problem. Men sen jag och min dåvarande tog en överdos magic mushrooms i Thailand och jag trodde en spindel satt fast i mitt ansikte - och höll på att trasa sönder mitt egna ansikte och slita ut ögonen. Jag trodde de som höll fast mig var spindeln...
Det sista var något av det absolut värsta jag har varit med om. Och med tanke på att jag läst att just svåra mardrömmar är förknippat med Ibogain. Så är det helt uteslutet. Det finns andra saker också som jag inte vill drömma om... Tack ändå.
Funderar annars på naltrexon implantat som görs i ljumsken. Men i Sverige gör man inte sånt fattar jag det som. Enda alternativet är att göra det utomlands och bekosta det sj. Det finns också
vivitrol-tabletter. Det är också naltrexon fast de håller i 30 dar. Det skulle vara det bästa, tror jag. Såna tabletter.
Är det någon som vet något om såna tabletter och var man kan få tag i dem? Alltså 30dagars tabletter av naltrexon. Tar de bort suget, eller blir man bara dålig?
Eller vanliga naltrexon-tabletter? (tar emot pm)
Annars kan man åka utomlands och göra 4veckors injektioner, eller implantat av
vivitrol.
http://www.psmag.com/health/vivitrol-help-control-addictions-57261/
http://www.naltrexoneimplant.com/naltrexone-implant-cost/
Men allt detta måste ske fort nu! fan, tiden är inte på min sida
jag måste handla nu, och var ska jag skaka fram pengarna?
Kan inte sälja bilen för den har jag till barnen. Kan inte låna eftersom det är j-a surt nu mellan mig och min familj - eftersom jag inte hör av mig.
Eller så får jag fortsätta att kämpa i blindo - fastän oddsen är katastrofala tydligen.