2013-08-16, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Ni som pysslar med det här. Hur länge räcker, låt säga 0,25g för er? Vitt eller brunt, om ni ska vara lite lagom mysiga så länge som möjligt?

Brunt, två skott då det blir så sällan. Sist jag hade ett halvt g räckte det till 4 omgångar..
Citera
2013-08-17, 00:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoFarGone
Okej. Men jag struntar i att sluta idag isåfall, jag ska fixa lite benso eller lyrica och sånt först om jag ska sluta kall kalkon. Får man ta lite kodein eller tramadol under en avtändning eller blir det fusk?
Jag är ingen expert på abstinenser, jag föredrar att inte vara hooked över huvud taget... Men jag skulle rekommendera dig att strunta i alla opioider (loperamid/Imodium undantaget, eftersom den opioiden inte korsar blod-hjärn-barriären och därför inte kan göra dig hög)... Varför?? Jo, för att varje opioid du tar är ett steg bakåt som du får betala för förr eller senare... Dessutom tror jag det är viktigt psykologiskt att man vet att man efter dag 3 blir bättre för varje dag... Alltså, det är inte så svårt egentligen... Du genomlider tre dar som blir värre, sen blir du bättre för varje dag i resten av veckan... Då en vecka har gått sen din sista fix är du i stort sett frisk! Det klarar du! Du klarar det utan benso/Lyrica också, dessa kommer inte att göra veckan uthärdlig (för det är den även utan), dessa gör veckan mysig... I alla fall om du bara hållit på en månad!
Citera
2013-08-17, 01:39
Medlem
Nemesis1s avatar
Vad benso beträffar finns det väl t.o.m. mer än en sort som just nu säljs som lagliga research chemicals?? Annars vet jag inte om du behöver allt det där... Ibuprofen/Burana/Ipren kan väl vara bra att ha, lika så loperamid/Imodium... Vad mat beträffar beror det väl på hur sjuk du blir... Men då du väl är hungrig smakar nog pizza gott, och det kan man ju beställa hem till dörren... Annars kan du äta andra "lätta" ting, som de där långbröden som innehåller ost, grönsaker, kött och frukter... Typ samma saker som säljs på Subway... Godis går säkert ned det också, men se vad du kan få i dig för "riktig mat"...
Citera
2013-08-17, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Jag är ingen expert på abstinenser, jag föredrar att inte vara hooked över huvud taget... Men jag skulle rekommendera dig att strunta i alla opioider (loperamid/Imodium undantaget, eftersom den opioiden inte korsar blod-hjärn-barriären och därför inte kan göra dig hög)... Varför?? Jo, för att varje opioid du tar är ett steg bakåt som du får betala för förr eller senare... Dessutom tror jag det är viktigt psykologiskt att man vet att man efter dag 3 blir bättre för varje dag... Alltså, det är inte så svårt egentligen... Du genomlider tre dar som blir värre, sen blir du bättre för varje dag i resten av veckan... Då en vecka har gått sen din sista fix är du i stort sett frisk! Det klarar du! Du klarar det utan benso/Lyrica också, dessa kommer inte att göra veckan uthärdlig (för det är den även utan), dessa gör veckan mysig... I alla fall om du bara hållit på en månad!

Fattar inte varför han inte ska ha några mysiga dagar? Det är ju ett helvete som det är, finns väl ingen anledning att hymla om det? Nej, köp benso och din favoritalkohol och ta i moderata doser i 7-9 dagar, och ska du ta h i fortsättningen så får du leva med att du bara kan ta 1-3 dagar (det är individuellt) i rad innan du blir dålig igen tyvärr... Hjärnan har en tendens att komma ihåg beroenden, speciellt opiatberoenden...

Lyrica förresten! Det fungerar skitbra mot horse-AT, det glömde jag skriva!
Citera
2013-08-20, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jungleboy2
Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man känner sig normal efter att ha kickat?

Jag vet faktiskt ingen som kan svara på det.

Har inte tagit heroin sen i slutet av april. Men därefter små doser av oxy sporadiskt några enskilda gånger; och benso i medicinskt syfte varje dag fram till en månad sen - tror jag. Men sen dess har jag varit strikt ren förutom atarax och theralin och imovane.

Har varit inne hela dagen, kan f-n inte göra någonting - åter igen. Men igår var jag aktiv; simmade över en sjö i halv storm. Men nu... som en punkterad ballong. Fattar ingenting. Sexlusten och sexprestandan varierar som en jojo. Fortfarande insomnia, skakig, lågnivå-ångest i skov, störd andning, sporadiskt förhöjd puls. Det är fan inte klokt! Det är tre månader sen nu.

Skulle börja arbetsträna, kratta löv och sånt, förra veckan. Såg fram emot det. Men jag var helt död när klockan ringde 6 (börja 7). Tänkte inte en tanke, brydde mig inte en sekund - och fortfarande inte. De ringde från rehabitileringen och undra vad jag var...

Jag har alltså fortfarande ett helvete; det är bara ibland de glimtar till små ljuspunkter.

När tar det fucking slut?

Ibogain finns ju alltid som alternativ, ketamin återställer ju en del receptorer, man har gjort forskning på det att det förebygger depression. Men ja, det tar tid. Jag tänker nästan aldrig på knark, några gånger i veckan. Det hela började lätta efter 3 månader, var på behandling då också. Kämpa på.
Citera
2013-08-20, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dageby
Ibogain finns ju alltid som alternativ, ketamin återställer ju en del receptorer, man har gjort forskning på det att det förebygger depression. Men ja, det tar tid. Jag tänker nästan aldrig på knark, några gånger i veckan. Det hela började lätta efter 3 månader, var på behandling då också. Kämpa på.

Tack ska du ha!
Ibogain är jag alldeles för rädd för. Jag drömmer normalt sett aldrig, eller kommer aldrig ihåg någon. Så det är egentlgen inget problem. Men sen jag och min dåvarande tog en överdos magic mushrooms i Thailand och jag trodde en spindel satt fast i mitt ansikte - och höll på att trasa sönder mitt egna ansikte och slita ut ögonen. Jag trodde de som höll fast mig var spindeln...

Det sista var något av det absolut värsta jag har varit med om. Och med tanke på att jag läst att just svåra mardrömmar är förknippat med Ibogain. Så är det helt uteslutet. Det finns andra saker också som jag inte vill drömma om... Tack ändå.

Funderar annars på naltrexon implantat som görs i ljumsken. Men i Sverige gör man inte sånt fattar jag det som. Enda alternativet är att göra det utomlands och bekosta det sj. Det finns också vivitrol-tabletter. Det är också naltrexon fast de håller i 30 dar. Det skulle vara det bästa, tror jag. Såna tabletter.

Är det någon som vet något om såna tabletter och var man kan få tag i dem? Alltså 30dagars tabletter av naltrexon. Tar de bort suget, eller blir man bara dålig?
Eller vanliga naltrexon-tabletter? (tar emot pm)

Annars kan man åka utomlands och göra 4veckors injektioner, eller implantat av vivitrol.

http://www.psmag.com/health/vivitrol-help-control-addictions-57261/
http://www.naltrexoneimplant.com/naltrexone-implant-cost/

Men allt detta måste ske fort nu! fan, tiden är inte på min sida
jag måste handla nu, och var ska jag skaka fram pengarna?
Kan inte sälja bilen för den har jag till barnen. Kan inte låna eftersom det är j-a surt nu mellan mig och min familj - eftersom jag inte hör av mig.

Eller så får jag fortsätta att kämpa i blindo - fastän oddsen är katastrofala tydligen.
Citera
2013-08-22, 00:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Ni som då och då torskar med en mindre mängd heroin, när ni fått tillbaka SKL rapporten vad har det då varit på för procent och har det innehållit något annat olagligt som tex fentanyl?
Citera
2013-08-23, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Ni som då och då torskar med en mindre mängd heroin, när ni fått tillbaka SKL rapporten vad har det då varit på för procent och har det innehållit något annat olagligt som tex fentanyl?

det var ett antal års sedan jag åkte med H, det har legat runt 50 % om jag minns rätt har också åkt på kasst h som varit under 20 % men kommer inte ihåg exakt.

nej aldrig något annat olagligt i heroinet, brukar innehålla koffein.
Citera
2013-08-23, 16:11
Medlem
Har en kabbe H, aldrig testat H förut, har bruna Nr3, 0.25g.

Hur är det effektivast att ta det?

Har tillgång till både rövpump, folie och snortrör, har hittils rövpumpat ca 10mgx2, känner av det sådär, testade även att röka lite men det var svårt tycker jag, kändes som att jag slösade endel.

När man rövpumpar har jag bara blandat på två ML kranvatten och kokat upp det innan, gör jag rätt??

När man röker, sätta H'et på matta delen av foliet och få det till ''röd kåda'' som rinner efter foliet, andas in, gör jag rätt??

Vilket är effektivast, röka eller rövpump??

Har även tagit subuxone igår och iförrgår, tillsammans ca 6mg, så jag antar att det blockar endel av H'ets effekter.

EDIT:
wtf, måste man blanda det bruna H'et med askorbinsyra när man rövpumpar det också??
Har ju helt klart kännt av dom två små på ca 10mg var som jag tog tidigare, blev kliig och så, men har jag då alltså slösat massa???

Och hur fungerar det med askorbinsyran, man bara kör ner lite askorbinsra i sin kopp med H och kranvatten, eldar under ända tills det kokar upp, rör om, sug upp i pumpen och sen är det bara in med det i röven??
Senast redigerad av DuArKeff 2013-08-23 kl. 16:39.
Citera
2013-08-23, 17:14
Medlem
Lol, var en minut för sen för att kunna edit'a förra inlägget.

Drog iaf iväg ch kirrade citronsyra i pulverform nu, fanns ej askorbinsyra.

drog i ca 20mg brunt H och en lika stor hög citronsyra i en kopp med kranvatten, kokade upp, eller tills det nääästan kokade iaf, drog upp allt i en pump och in i röven, nu får vi väl se om det ger mer effekt....
Citera
2013-08-24, 15:49
Medlem
Slingshots avatar
Skärpning, ot raderat.

//Slingan
Senast redigerad av Slingshot 2013-08-24 kl. 16:01.
Citera
2013-08-24, 18:23
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuArKeff
Lol, var en minut för sen för att kunna edit'a förra inlägget.

Drog iaf iväg ch kirrade citronsyra i pulverform nu, fanns ej askorbinsyra.

drog i ca 20mg brunt H och en lika stor hög citronsyra i en kopp med kranvatten, kokade upp, eller tills det nääästan kokade iaf, drog upp allt i en pump och in i röven, nu får vi väl se om det ger mer effekt....

20 mg låter alldeles för lite även om det är första gången, lös upp 0.1 g och slå i dig så kommer du nog få en bra effekt om det är hyfsad kvalite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in