Citat:
Ursprungligen postat av Gitte
Men om man har så lätt för att känna sig påhoppad, så kanske man skulle tänka sig för mer än en gång innan man ger sig in i sådana här debatter.
Inte minst med tanke på att det är i strid med sällskapets anvisningar.
Och den här debattören har ju flera gånger tidigare visat sitt humör när hon blir motsagd.
Dessutom, allra viktigast är väl att själv inte vara ohövlig mot andra på forumet. Om man är ohövlig och respektlös när man blir motsagd, så får man också tåla att respekten från från meddebattörerna sjunker.
Du har rätt, alla JV är inte sådana.

Vill tom säga att de flesta inte beter sig så!

Du har så rätt.
BattleBitch borde ju verkligen veta bättre, eter sina utsvävningar "på det andra forumet". Ja, nu ser det ut som att jag "pratar skit" om en meddebbattör, men må så vara. Jag känner inte att hon förtjänar så mycket medhårsstrykerier just nu.
För att kunna förvänta sig respelt måste man själv kunna visa den, det år sant. Och det tycker jag inte att
BB har gjort...Det blev bättre ett tag, men nu är hon tillbaka på ruta ett igen.
Men det är klart, om JV vill ha sämre rykte så har de ju en alldeles utmärkt ambassadör...
Men som sagt, de flesta JV beter sig inte så. De skulle aldrig drömma om att bemöta folk så totalt respektlöst. Inte de JV jag kände, i alla fall.