2010-06-26, 02:57
Medlem
whatevvas avatar
Har vi några bra lirare här?

Hemskt trött på pugs som varken kan sina chars och förövrigt spelets gång. tex går på defensiven från start efter blivit överkörda i sina lanes och ligger kvar och nöter där tills dom äntligen fattar att det inte går att vinna med inga turrets nere.

Jag lirar Annie främst men även malphite & katarina.

adda Maout så drar vi nå fina lir!

edit; EU endast.
2010-06-26, 10:33
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaqim
Att vara bortrest suger när man vill spela lol!

Som fan! Speciellt nu när de kom både patch, ny hero och blev helg liksom. Men det ska tas igen när semestern startar. Mohahah!!!

Ska bli spännande att leka lite med Ashe's uggla samt nya förbättrade veigar... och såklart nerfade lilla Janna.
2010-06-26, 12:38
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Som fan! Speciellt nu när de kom både patch, ny hero och blev helg liksom. Men det ska tas igen när semestern startar. Mohahah!!!

Ska bli spännande att leka lite med Ashe's uggla samt nya förbättrade veigar... och såklart nerfade lilla Janna.

Fick lov att köpa Ashe bara för att prova. Och det är verkligen en anti gank deluxe. Grymt bra. Dock så är det lite cd på den men annars så vore den OP som tusan.
2010-06-26, 12:53
Medlem
Sletenkatts avatar
För dem som inte hann med förra gången så kan man få Cho och Nightmare Cho gratis igen, 20k nycklar kvar så det är bara klicka o läsa vad som ska göras! http://www.alienwarearena.com/event/lol-giveaway/
2010-06-26, 14:07
Medlem
qazqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
För dem som inte hann med förra gången så kan man få Cho och Nightmare Cho gratis igen, 20k nycklar kvar så det är bara klicka o läsa vad som ska göras! http://www.alienwarearena.com/event/lol-giveaway/

Tack för den, nu har man sin första "ägda" champion.
2010-06-26, 20:31
Medlem
akvarium8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt

Schysst! Ännu en tank till min samling.
2010-06-26, 20:47
Medlem
Sletenkatts avatar
Nu har man lyckas möta Kog'Maw 3 matcher irad och måste säga att det är jävligt jobbigt när den saken springer förbi en DÖD och man kan inte göra ett skit åt den.. Så om det finns ngn Kog spelare här, finns det ngn speciell range på spellen eller han kan springa efter en i 4 sec? Och ha snabbare movmentspeed. Det är lite jobbigt...
2010-06-27, 02:38
Medlem
Sletenkatts avatar
För de spelarna som inte besöker forumet så ofta och för att få igång lite diskussion så länkar jag denna tråden: Shurelia''s Ultimate Thread of Answers: Episode 1

Gillar inte att de vägrar släppa information om season 1. Fast det är ju bättre att dem fixar allt innan de börjar än att det ska hålla på att jävlas och alla spelare blir sura.
2010-06-27, 08:47
Medlem
Jak@ns avatar
Gött! Massa roligt att läsa där. Janna får altså en längre CD på tornado vilken kommer vara samma på max rank? Spelar inte så stor roll imo för mig. Inte direkt att man kan spamma den early game då den kostar mycket mana, och med mina CD reduction runes och så överlever jag nog.

Tycker ändringen på Kayles ulti känns intressant också, just nu har den ju skitfet CD så man känner sig inte så mycket som support när man spelar henne. Men lägre CD och duration kanske man kan vara mer aktiv.

Tror faktiskt att season 1 kommer komma om bra länge, eller typ 1-2 månader då. Länge är ju relativt. Haken tror jag är att dom vill hinna släppa en viss typ av heroes så allt känns balacerat och alla har en motpart. Sen vill dom nog att dom flesta ska kunna bygga lv's så fler kan ta del av rankade matcher och sådär eftersom man måste vara lv 20. Tippar på runt 2 månader, kanske vi hinner se 4-5 nya heroes så.
2010-06-27, 18:22
Medlem
Nån som kan utvärdera malphite lite?
Funderar på att köpa honom härnäst men man ser aldrig nån spela honom så jag undrar om han är värdelös eller nåt.

Ultin ser rätt skoj ut och hans W ser ju ut att kunna vara en riktig mördare tillsammans med E och sen chase med Q. Dessutom tough vilket jag antar är en hygglig mängd hp/armor eller nånting varje lvl?
2010-06-27, 18:49
Medlem
mazdaqs avatar
ÄR league of legends nå kul då? Har spelat rätt mycket HoN, är det typ samma lr?
2010-06-27, 19:23
Medlem
finns de nån inhouse league?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in