Spelade en till 5v5 nu som Cog'maw, herrejävlar alltså

.
Jag o min kompis som spelade shaco gick ner och hade mot oss erm Ashe och Heimerdinger i början (Han stack middle sen o rejpade allt utom mig mer eller mindre.)
Skitseg börjar men det e förväntat då Cog inte är en early game hero utan det e först när han får sin ultimate som allt blir hololol.
Iallafall, vi pressade varandra fram o tillbaka lite grand men det viktiga var att ingen av oss dog.
Sen kom jag till level 6...helt plötsligt började jag döda alla minions i min väg och vi kom till deras torn, Ashe står där rätt långt bakom tornet men ändåinom räckhåll för min living artillery, hon förstod inte riktigt vad som hände/underskattade attackens range enormt så hon sprang bara lite tillbaka och sen fram igen, det var nu hon gjorde sitt ödesdigra misstag, hon sprang för långt fram så en living artillery+void ooze = död ashe.
Det var mer eller mindre så det såg ut i hela laning phasen, jag fick en hel del kills men jag hjälpte även min kompis att få de genom min slow.
Sen när alla började samlas mid blev det ännu roligare, 3-4 fiender åt gången som stod ihop/nära varandra och det var bara att ooza+artilleri iväg och se alla kills/assists flöda

.
Tror rundan slutade med runt 15/2/9 för mig, rätt lite men eftersom man inte alls får några kills som chog'maw i början förrens man egentligen fått ultimate+guinsoos rageblade (kör ability power) så blev siffran lägre än hur det såg ut på fältet senare

.
Vet dock inte om jag gillar honom lika mycket i 3v3 dock, ska ta o testa lite mer imorgon men just nu känns han som min nya 5v5-main då han e helt fantastisk endgame.