2010-09-19, 16:29
Medlem
Jak@ns avatar
Hata cpbarn som ska spela det här spelet. Kört flera games nu på morgonen och ägt hårt, men ändå så ska alla (alla!!) i mitt lag vara totalt jävla värdelösa varje game jag spelar helt utan folk från friendlist. Spelar ingen roll hur feed man blir om alla i deras lag blir det med. Dom borde ha ett litet IQtest innan man kan logga in eller nått.

2010-09-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Hata cpbarn som ska spela det här spelet. Kört flera games nu på morgonen och ägt hårt, men ändå så ska alla (alla!!) i mitt lag vara totalt jävla värdelösa varje game jag spelar helt utan folk från friendlist. Spelar ingen roll hur feed man blir om alla i deras lag blir det med. Dom borde ha ett litet IQtest innan man kan logga in eller nått.

Din ELO kanske är låg? Låter ju konstigt att det skulle vara så vanligt.
2010-09-19, 17:50
Medlem
Jak@ns avatar
Snackar normal games, ranked kör ja bara med folk ja vet kan spela, ligger på runt 1400 där. Men jag ragar endå trots normal, blir så less liksom -_-
2010-09-19, 19:20
Medlem
Citat:
Snackar normal games, ranked kör ja bara med folk ja vet kan spela, ligger på runt 1400 där. Men jag ragar endå trots normal, blir så less liksom -_-
Ja, men man har ju en Elo i Normal Games också, den syns bara inte. Finns något som kallas "Low-Elo Hell". Man har låg Elo så man får dåliga teammates. Dessa gör så att man förlorar, vilket sänker ens Elo ännu mer, vilket innebär sämre teammates, vilket innebär att man förlorar, vilket innebär att Elo sänks ytterligare... Men jag tror att det går att ta sig ur. Prearranged kan vara en lösning, exempelvis. Sen är det möjligt att du bara råkar få dåliga då och då.
2010-09-19, 19:35
Medlem
Jak@ns avatar
Javisst ja, vet dock inte vad jag har. Ligger nog på en väldigt normal nivå. Förlorar nog lika mycket som jag vinner. Spelar nästan aldrig med bara pugs dock, men ibland får man ju för sig att testa liksom. Sen ångrar man sig och håller sig borta tills man glömt hur det är

Längtar tills Sona kommer f.ö. Tycker hon verkar intressant. Komplicerad och go.
2010-09-19, 20:15
Medlem
Citat:
Javisst ja, vet dock inte vad jag har. Ligger nog på en väldigt normal nivå. Förlorar nog lika mycket som jag vinner. Spelar nästan aldrig med bara pugs dock, men ibland får man ju för sig att testa liksom. Sen ångrar man sig och håller sig borta tills man glömt hur det är
Aha, okej. Låg Elo behöver ju inte nödvändigtvis bero på en själv, hamnar man i dåliga lag kan det bli tungt. Får jag fråga, vilken level är du? Jag uppfattar det så att det är vanligare med dåliga spelare på låg level än hög. Sen om man har låg Elo när man har level 30 kanske det är ett problem, jag vet inte.

Citat:
Längtar tills Sona kommer f.ö. Tycker hon verkar intressant. Komplicerad och go.
Hon verkar klart intressant, ja. Jag hoppas att hon kostar 3150, en support för 6300 känns lite girigt.
2010-09-19, 21:12
Medlem
Någon som vet om det finns några planer hos Riot att slänga in engelska servrar och tyska etc?

Börjar störa mig på att man i princip alltid är den enda som kan prata/skriva engelska. Kommunikation är väldigt viktigt. Visst, man kan dra massa ss etc men kan man föra lite längre samtal som hjälper det oftast mycket. Imo.

Ps, någon 18+ som vill köra lite premades? Pm mig.
2010-09-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firstforme
Någon som vet om det finns några planer hos Riot att slänga in engelska servrar och tyska etc?

Börjar störa mig på att man i princip alltid är den enda som kan prata/skriva engelska. Kommunikation är väldigt viktigt. Visst, man kan dra massa ss etc men kan man föra lite längre samtal som hjälper det oftast mycket. Imo.
Jag hoppas verkligen att de inte slänger in sådana servrar. Många från min friend list är från Tyskland och Frankrike. De kan dock skriva på engelska. Även när jag solo queuar upplever jag det som väldigt ovanligt att någon vägrar skriva på engelska, risken är väldigt liten.
2010-09-19, 22:50
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Aha, okej. Låg Elo behöver ju inte nödvändigtvis bero på en själv, hamnar man i dåliga lag kan det bli tungt. Får jag fråga, vilken level är du? Jag uppfattar det så att det är vanligare med dåliga spelare på låg level än hög. Sen om man har låg Elo när man har level 30 kanske det är ett problem, jag vet inte.

Hon verkar klart intressant, ja. Jag hoppas att hon kostar 3150, en support för 6300 känns lite girigt.

Jag är lv 30, och jag tror inte jag har speciellt låg ELO. Är ganska medel spelare. Inte alls pro (utom med janna då :P) men ingen noob heller. Antar att man har otur ibland bara. Blir ju lätt fail om man kör en support/tanky champ i ett fullt pug och ska förlita sig på att helt random folk ska carry.
2010-09-20, 06:40
Medlem
tjena jag behöver tips om runor/quins till casters. typ som till karthus/vladmir
2010-09-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
tjena jag behöver tips om runor/quins till casters. typ som till karthus/vladmir
Magic penetration marks, mana regen per level seals (inte för Vladimir dock. De kostar endast 205 styck, riktigt billigt!), cooldown reduction glyphs samt flat hp quints.
2010-09-20, 13:11
Medlem
8FJN349Ds avatar
Ska man inte kunna scrolla omkring på banan med piltangenterna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in