2010-01-24, 17:13
Medlem
Enitys avatar
Ärligt talat, LoL är fan skit.
Efter 18 matcher varav 10 st slutat med förlust för att man får totala jävla mongolider i laget som inte tycks förstå det allra minsta så ger jag fan upp nu.
Även fast man utklassar alla i motståndarlaget så finns det absolut ingen chans att vinna för att man fått 3-4 efterblivna jävla idioter i sitt eget lag.

Ärligt talat vad fan ska man behöva göra för att få spela ordentliga LoL matcher som är som riktigt högkvalitativa dota matcher på ställen som t.ex dotapickup.xp?
2010-01-25, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Ärligt talat, LoL är fan skit.
Efter 18 matcher varav 10 st slutat med förlust för att man får totala jävla mongolider i laget som inte tycks förstå det allra minsta så ger jag fan upp nu.
Även fast man utklassar alla i motståndarlaget så finns det absolut ingen chans att vinna för att man fått 3-4 efterblivna jävla idioter i sitt eget lag.

Ärligt talat vad fan ska man behöva göra för att få spela ordentliga LoL matcher som är som riktigt högkvalitativa dota matcher på ställen som t.ex dotapickup.xp?

Ett tips är att gå in i chatten och i rummet: looking for group. Där kan du hitta folk som har lite högre level som vet vad teamplay är.
2010-01-25, 14:09
Medlem
chillaxs avatar
Hur svarar man en polare som skriver till en ingame men som inte är med i game:et?
2010-01-26, 05:45
Medlem
Dea85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillax
Hur svarar man en polare som skriver till en ingame men som inte är med i game:et?

Som du gör när du repliar på battle.net tror jag, dvs /r i chatten
2010-01-26, 12:43
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dea85
Som du gör när du repliar på battle.net tror jag, dvs /r i chatten
Stämmer.
Du kan även skriva /w "Användaren" så whisprar man till den.
2010-01-26, 12:48
Medlem
Ockstaerrs avatar
Kör folket på EU eller US förresten? har kört på US sen betan men funderar kanske på att byta till EU
2010-01-26, 21:37
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Kör folket på EU eller US förresten? har kört på US sen betan men funderar kanske på att byta till EU
Spelade på US först men min ping var sjukt dålig så jag har nu bytt till EU.
2010-01-30, 22:06
Medlem
nestesaippuas avatar
Shit vad flummigt. Vi körde en 5v5 och hela vårat team fick disconnect. Någon slags server shutdown för ingen utav oss kunde logga in igen på 5minuter. De kunde visserligen logga in, men de kunde inte connecta till gamet heller. Jag lyckades starta spelet dock och joina vårat game och det visade sig att bara vårt team fått disconnect. Det andra laget hade inte märkt av något och var inne i våran bas och slaktade. Forumet funkade ine heller för den delen under tiden.

Hände runt 21:50-22:05 skulle jag tro. De andra jag spelade med över skype kunde joina gamet igen efter 20minuter. Ska nämnas att detta skedde på EU servern.
2010-02-01, 07:55
Bannlyst
Jag har fått en beta nyckel nu. Vad har jag att förvänta mig? Gillade inte HoN då jag tycker DotA var bättre på typ allt.. Men har hört att detta ska vara lite "eget".

Ska jag tänka på något speciellt i början?
2010-02-01, 08:45
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ykako
Jag har fått en beta nyckel nu. Vad har jag att förvänta mig? Gillade inte HoN då jag tycker DotA var bättre på typ allt.. Men har hört att detta ska vara lite "eget".

Betan är över sedan länge.
2010-02-01, 12:57
Medlem
Silodons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ykako

Ja bli inte förbannad och sluta spela om du blir satt tillsammans med massor av idioter i början, matchmaking-systemet känner inte till hur bra/dålig du är och kommer då låta dig spela med de andra nybörjarna. Jag tycker inte att jag slapp feeders och folk som springer rättfram och attackerar tornet utan några minions i början av en match, förens min summonerlevel blev 10 även om man stöter på sådana ibland nu också.
2010-02-01, 13:02
Medlem
Entheogens avatar
fixade league of legends igår och lirade några matcher mot botar bara för att testa. måste säga att jag blev positivt överraskad, finns många saker i det som är mycket bra, ability power och items som sänker cooldown t ex.
I DotA blir ju många spellcasters mer eller mindre värdelösa i långa matcher annars.
dock så var det inte så många hjältar att välja på i början måste man köpa nya hela tiden eller?
sen var ju botarna inte så smarta heller men det var bara för att testa hjältarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in