2011-03-15, 22:11
Medlem
Om någon är pepp på att spela lite mer " seriöst " så behöver clanen jag spelar i just nu 1 grym spelare! Hör gärna av er om ni är intresserade.
Och den här 1v1 turneringen, jag skulle kunna delta
2011-03-15, 22:15
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alza84
Om någon är pepp på att spela lite mer " seriöst " så behöver clanen jag spelar i just nu 1 grym spelare! Hör gärna av er om ni är intresserade.
Och den här 1v1 turneringen, jag skulle kunna delta

Vad har ni för solo rating? 5v5 rating?
2011-03-15, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Fråga, varför måste "vi" använda en voicechat när vi ska spela motvarandra som jag har förtstått? Är det inte lättare att uppdatera här i tråden eller att sitta i mirc?
Man spelar ju 5 i varje lag och dem spelare la med varandra inte mot varandra.
2011-03-15, 22:26
Medlem
Köpte Warwick idag, hur bygger jag upp honom så han blir bra? Spells i vilken ordning, items? är bara level 15 så kan inte dra någon x/x/x - 30 build...
2011-03-15, 22:36
Medlem
Magewick.
http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/nuclear-bomb-magewick-redux-5444

Tankwick funkar kanske bättre i teamfights, men Magewick är så mycket roligare*. Guiden är rolig också.

*Magewick är nästan lika roligt som Speedyr eller Speed Mundo.
Senast redigerad av hakkzpets 2011-03-15 kl. 22:56.
2011-03-15, 23:02
Medlem
Jag behöver hjälp och vänder mig till det bästa forumet för ett svar!

Nu ere såhär att jag har bara dom 2 första runepages, på page 1 så har jag nästan full ryze men jag tröttnade och började lira cho, nu har jag kirrat lite runor men har ett stort jävla problem... Jag kan inte se alla runor jag köper på båda runepages, istället så syns en del runor på page 1 och en del andra runor på page 2...

Här är ett exempel på hur det ser ut: Quintessences,

Page 1, + 5.0 Ability Power x2, + 49 Health at level 18 x1
Page 2, + 5.0 Ability Power x2, + 49 Health at level 18 x1

Jag har köpt 4 Ability Power och 2 49 Health, och nu har dom delat upp sig i en varsin page, så jag kan sätta in + 5.0 Ability Power x2, + 49 Health at level 18 x1 i på ena pagen men jag kan inte sätta in 2 49 health i en page, eller 3 ability power i en page, utan dom har delat upp sig på nått jävla sätt och det är likadant men alla mina andra runor också,

Page 1 Glyphs, + 1.5 Magic Resist x3 (för cho'gath ofc)
när jag byter till Page 2 så finns dom inte kvar, sen byter jag till page 1 och då finns dom där! byter till page 2, bortaaaaa

seriöst hur i helvete ska man lyckas bygga upp en hel page när alla runor jag köper typ bestämmer själva om dom vill va på page 1 eller page 2

Blev en hel jävla bok, hoppas nån kan hjälpa mig så jag kan få bygga en page me cho runor!
2011-03-15, 23:40
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectX
Inte enligt han som svarade på mitt inlägg!
Du kanske ska ta reda på info om spelet innan du snackar skit om det.

Pinsamt.
2011-03-16, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Imorgon - På onsdag kväll tänkte jag anordna en liten turnering !
Några frågor: Varför rösta om voice chat? Var och en får väl själva bestämma vilken de vill använda? Och varför behöver man anmäla med allt det där? In game-name borde väl räcka? Namn IRL, finns väl ingen anledning? Kan en person anmäla ett helt lag? Jag har några snubbar jag skulle kunna lira med, men tror inte de har Flashback.
2011-03-16, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
Magewick.
http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/nuclear-bomb-magewick-redux-5444

Tankwick funkar kanske bättre i teamfights, men Magewick är så mycket roligare*. Guiden är rolig också.

*Magewick är nästan lika roligt som Speedyr eller Speed Mundo.

Tack för tipset! Magewick var ju sjukt roligt, speciellt i lategame!
2011-03-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Tack för tipset! Magewick var ju sjukt roligt, speciellt i lategame!
Magewick är ju mer en skämtbuild. Det bästa med Warwick när nog att köra antingen Wriggle's Lantern och tankitems eller Madred's Bloodrazor och tankitems. Jag skulle tro att Wriggle's är att föredra. Du tar Smite och Flash/Ghost och ser till att jungla. Det borde gå utan runor, men det kan eventuellt bli lite tungt. Du kan be om hjälp med golem, låt den som går mid köra en attack för att pulla den. Börja med Cloth armor och fem health pots till en början, för att vara säker. Sen kan du byta ut health pots mot en ward när du blir högre level och duktigare, så att du bara kör med 2-3 health pots och en ward. Warwick är inte min specialitet, dock. De som fungerar bäst är oftast de som kör tanky.
2011-03-16, 07:50
Medlem
Andjoh1917s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Det bästa med Warwick när nog att köra antingen Wriggle's Lantern och tankitems eller Madred's Bloodrazor och tankitems. Jag skulle tro att Wriggle's är att föredra.

Som jag har förstått det är det bättre att köra bloodrazor o dra upp den till den andra madred's som jag inte kommer ihåg vad den heter, drar iaf fin fint med ulti sen juh!
2011-03-16, 08:13
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andjoh1917
Som jag har förstått det är det bättre att köra bloodrazor o dra upp den till den andra madred's som jag inte kommer ihåg vad den heter, drar iaf fin fint med ulti sen juh!
andra madreds? från madreds razor kan du antingen bygga madreds bloodrazor (den gröna handen) eller wriggles lantern(lyktan)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in