Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Nej, men det jag menade med det var ju att det är konstigt hur man kan hamna med folk som är väldigt väldigt dåliga, på väldigt väldigt hög rating, 2000+. Reginald hamnar ju nästan konstant i dåliga lag, eller med någon i sitt lag som är dålig, samma sak med HSgg och i stort sett alla bra streamare.
Jag förstår bara inte hur du kan stödja att systemet fungerar, när man ska hamna i lag med folk som är sämre eller inte kan spela.
Hur förklar att du att det finns på som är högt rankade, som spelar väldigt dåligt?
Alla kan ha dåliga matcher inte svårare än så. Jag tycker personligen att jag sällan ser riktiga bads i några av de streamsen jag brukar följa Jiji/HsGG/Loco/Bob etc. Och de gånger som jag följt upp det hela så och kollat lagens rating så har det sett jämnt ut.
Sen så kan man inte basera detta runt de spelarna somligger 2k+ riktigt. Det var mer eller mindre de själva som bad om mer blanding av rating när dom ville bli av med sina 2timmars långa köer dom hade i början av sässongen. Ofta ser man tex HSGG i ena laget och Jiji i det andra, båda dessa 2k+, sedan är det kanske 2 1700 och 2 1800 ratade muppar på vart lag.
Har du läst tråden där Riot gick ut och förklarade hur deras rating system fungerar? Låter inte riktigt som det så har du inte gjort det så har du en del intressant läsning framför dig.