2010-07-21, 14:07
  #1381
Bannlyst
Funderar på att göra en ny summoner och levla upp till 30. Så kan man ju hoppas att dem har fixat MM tills man är där.

Edit: Ang Zileans "bug". Den är känd som triple bomb och kommer när man lägger en bomb på en minion och sedan lägger en till bomb på samma minion vilket resulterar i att den första bomben sprängs, och då, när creepet dör, sprängs även bomb nummer 2. Av någon konstig anledning så kommer det in en 3e bomb när man gör så. Det händer inte, om creepet inte dör. Men det ska vara fixat nu.
__________________
Senast redigerad av Joeens 2010-07-21 kl. 14:09.
2010-07-21, 14:44
  #1382
Medlem
En snabb fråga, köpte precis en champion, men efter i hero picking phasen så finns den inte där att plocka? Tar det tid innan man får dem att köra där? Köpte för IP¨
2010-07-21, 15:25
  #1383
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeyyy
En snabb fråga, köpte precis en champion, men efter i hero picking phasen så finns den inte där att plocka? Tar det tid innan man får dem att köra där? Köpte för IP¨


Den ska finnas tillgänglig på en gång. Antingen:

1. Du spelade rankat och den blev bannad?

2. Ibland när man ska välja champ måste man scrolla ner lite då alla inte får plats och kan vara synliga direkt.
2010-07-21, 15:30
  #1384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Den ska finnas tillgänglig på en gång. Antingen:

1. Du spelade rankat och den blev bannad?

2. Ibland när man ska välja champ måste man scrolla ner lite då alla inte får plats och kan vara synliga direkt.

1 Är inte lvl 20 så jag kan inte lira ranked games än.

2 Finns inte där har kollat flera gånger, ,men kan inte sitta och försöka plocka en gubbe som inte finns och sen lämna games-.-

Edit på 2an: Har bara en champion än så länge om så finns inte en chans att dem inte finns plats ^^

Några andra ljusa ideer:P?
2010-07-21, 15:46
  #1385
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeyyy
Några andra ljusa ideer:P?

Starta om klienten och kolla om den är där då annars får du skicka ett mejl till Riot och säga att du har köpt hjälten men inte fått den än.
2010-07-21, 16:07
  #1386
Medlem
Ockstaerrs avatar
Här kommer en dum fråga. Har inte satt in mig helt hundra i Säsong 1 ännu.

Köpt Xin. Kör normal solo q. Ser honom inte när jag ska picka (är först in i gamet) vad är fel?
2010-07-21, 16:48
  #1387
Medlem
Jak@ns avatar
Åhhh fan vad jag hatar att spela med jävla noobs! Så tråkigt att man måste spela megacarry om man ska köra solo, annars förlorar man. Det går inte att spel support/utility då man måste förlita sig på att andra sköter dmg etc då 90% av alla man spelar med är så jävla sämst att man blir mörkrädd.

Fattar allvarligt inte hur lv 30's kan spela som såna jävla tomtar.
2010-07-21, 16:54
  #1388
Medlem
Nihennas avatar
Jaha, så kommer man inte få spela ranked förrens man levlat 4 gånger TROTS att jag anser mig själv bättre än många av de 30 jag sett ;/.

Kommer ta år då jag kanske bara spelar 2-3 spel per dag, fan också.
Tror de att 9 mastery points och full runbok verkligen är det enda som gör det obalanserat? Smockat många level 30s trots de saknade poängen/runorna.
2010-07-21, 16:58
  #1389
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjeyyy
En snabb fråga, köpte precis en champion, men efter i hero picking phasen så finns den inte där att plocka? Tar det tid innan man får dem att köra där? Köpte för IP¨

Har fått likadant. Startade om spelet och då fungerade det som det skulle.
2010-07-21, 18:09
  #1390
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Har fått likadant. Startade om spelet och då fungerade det som det skulle.

Japp testade detta, funkade inte första gången, men lät spelet vara avstängt medans jag gjorde lite saker irL så när jag kom tbax efter ca 20 minuter eller något sånt så var den där!

Tack!
2010-07-21, 18:59
  #1391
Medlem
Nihennas avatar
Har en ny patch släppts i US? De pratar om att Panth blivit nerfad ÄNNU en gång i leaguecrafts forum ;/.
Hittar inte notesen någonstans bara.
2010-07-21, 23:45
  #1392
Medlem
OneUps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Här kommer en dum fråga. Har inte satt in mig helt hundra i Säsong 1 ännu.

Köpt Xin. Kör normal solo q. Ser honom inte när jag ska picka (är först in i gamet) vad är fel?
Jag har varit med om att en hero som jag skulle banna inte fanns, inte ens när man sökte efter den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in