2011-04-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Du ska inte bygga AP på honom

Haha ne men magic damage då, spellcaster, lägger han i kategori AP för att han är spellcaster my bad
2011-04-08, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Jag brukar ligga runt 73-0, 80-1 med trynda mot bottar, det säger inte dig ett jävla piss heller va?
Det säger mig att du har för mycket tid eftersom att du inte pushar torn. Och att du måste möta dåliga lag eftersom att du tycker att de är sämre än bottarna.
2011-04-08, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandman423
Ja och det händer ju inte i hon/dota tråden alls

Fan senaste rotationen på hjältar var ruskigt tråkigt tycker jag. Någorlunda roliga hjälten där är ju nidalee resten är fan aptråkiga tycker jag . Några AP hjältar som är förbannat roliga? Har snart råd med kassadin och har redan swain. Finns det någon liknande kanske som är sjukt bra hela gamet igenom?

Karthus. Han är rolig (nej han är inte en one trick pony med sin ulti) och bra i princip hela gamet. Lätt att bli riktigt fet med honom också då han farmar som en gud. Rätt roligt late game när man har sina items och gör 600-700 skada med en Q på singletargets. Kassadin är väldigt rolig också, dock lider han av en horribel laningphase och börjar inte bli bra förrän mid game.

Annars är ju Corki riktigt skoj tycker jag och han är gratis den här veckan. Testat honom?
2011-04-08, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quilt
Karthus. Han är rolig (nej han är inte en one trick pony med sin ulti) och bra i princip hela gamet. Lätt att bli riktigt fet med honom också då han farmar som en gud. Rätt roligt late game när man har sina items och gör 600-700 skada med en Q på singletargets. Kassadin är väldigt rolig också, dock lider han av en horribel laningphase och börjar inte bli bra förrän mid game.

Annars är ju Corki riktigt skoj tycker jag och han är gratis den här veckan. Testat honom?

Khartus kanske inte är en one trick pony, men nog fan är det nära.
2011-04-08, 01:32
Medlem
Citat:
Jag brukar ligga runt 73-0, 80-1 med trynda mot bottar, det säger inte dig ett jävla piss heller va?
Varför finishar ni inte? Det säger mig att bottarna är ganska kassa.

Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Malzahar, en av dem starkaste casterna i l0l
Får hålla med om detta. Det blir ofta en kamp om vem som ska få Malzahar i high elo ranked. Malzahar, Anivia, Sion och Kassadin är nog de bästa AP carries i nuläget. Ryze är nog också med på ett hörn, om han nu räknas som "AP" carry.

Annie är fortfarande väldigt stark, men hon verkar vara bortglömd i high elo, av någon anledning. Jag vet inte varför, då de jag känner medger att hon är stark. Någon som har en teori varför hon sällan blir spelad i high elo ranked?
2011-04-08, 07:42
Medlem
Är det verkligen sant att desto dyrare en hero är, desto bättre är den? För det skulle ju inte vara kul alls?
2011-04-08, 07:53
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Är det verkligen sant att desto dyrare en hero är, desto bättre är den? För det skulle ju inte vara kul alls?

Har du spelat spelet? För isf borde du veta svaret till denna frågan?
2011-04-08, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen

Enligt mig är de dyrare champions starkare och roligare att spela, men för den delen inte alltid bättre.
2011-04-08, 08:14
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Enligt mig är de dyrare champions starkare och roligare att spela, men för den delen inte alltid bättre.

Starkare är de fan inte, en trynda som kostar 1350 IP kan slakta exakt vem som helst på något slag lategame. Jämför han med några 6.3k heroes t.ex. Cass som suger.. Lee Sin (Stavning) är inte direkt så jättebra.
2011-04-08, 08:17
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Varför finishar ni inte? Det säger mig att bottarna är ganska kassa.

Får hålla med om detta. Det blir ofta en kamp om vem som ska få Malzahar i high elo ranked. Malzahar, Anivia, Sion och Kassadin är nog de bästa AP carries i nuläget. Ryze är nog också med på ett hörn, om han nu räknas som "AP" carry.

Annie är fortfarande väldigt stark, men hon verkar vara bortglömd i high elo, av någon anledning. Jag vet inte varför, då de jag känner medger att hon är stark. Någon som har en teori varför hon sällan blir spelad i high elo ranked?

Så sant så, jag brukar lira Anivia på lane och ofta en Ad Carry mid. förlorar inte ett enda game när jag lirar anivia. Helt sjukt OP gubbe, grym på farm. Annie är någon av de bästa AP gubbarna som finns imo. Hon kan sänka vem som helst low lvl och på lvl 6 så är det bara en fråga innan du dör av hennes ulti.
Jag tror att vissa inte lirar henne för att hon blir focusad på 1 sec då hon är väldigt squishy men det är vad jag tror.

-Daniel
2011-04-08, 09:09
Medlem
vobo1s avatar
Season 1 championship announced! Dreamhack!

League of Legends Season One Championship @ Dreamhack Summer 2011
Date: June 18-21; Championship on June 20
Place: Jönköping, Sweden @ Elmia Convention Center
Participants: 8 of the top League of Legends teams from around the world. (3 European, 3 North American, 2 South East Asia teams)
Stakes: $100,000 in cash

http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=639843

Kewl.
2011-04-08, 10:11
Medlem
Spelade precis Annie, galen nukare måste jag säga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in