2011-02-27, 21:26
  #6181
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UllaBullaKnulla
Har börjat lira LoL nu och mina vänner vill att jag ska köra tank. Kan ni tippsa om någon bra att köpa på under 2k IP?

Jag skulle nog säga Amumu då han både är väldigt bra som tank och dessutom kan jungla. Annars är Nunu eller Singed två roliga, lite mer "offtanky", tjockisar.
2011-02-27, 21:37
  #6182
Medlem
http://clgaming.net/live/666

EMS Qualifier finals med Phreak från Riot som kommentator.

Phreak beatboxar just nu, haha.
2011-02-27, 21:47
  #6183
Medlem
flaxbergs avatar
Är det någon som är relativt bra?
1700ish rating som vill spela med oss i ESM qualifiers imorgon?
Behöver någon som är bra i jungeln
2011-02-27, 21:59
  #6184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quilt
http://clgaming.net/live/666

EMS Qualifier finals med Phreak från Riot som kommentator.

Phreak beatboxar just nu, haha.

http://www.youtube.com/watch?v=WXeqxwzYTsE

Det svänger ju!
2011-02-27, 22:03
  #6185
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOggelito
http://www.youtube.com/watch?v=WXeqxwzYTsE

Det svänger ju!
http://vimeo.com/19885989

Beatboxing är inte hans enda talang. Han dansar som en gud också!
2011-02-27, 22:04
  #6186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Är det någon som är relativt bra?
1700ish rating som vill spela med oss i ESM qualifiers imorgon?
Behöver någon som är bra i jungeln

Känns knepigt att söka här kanske?
2011-02-27, 22:41
  #6187
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Känns knepigt att söka här kanske?

Nja, inte allt för. EUs lol forum är så inaktiva endå
2011-02-27, 23:55
  #6188
Medlem
deprecations avatar
Hej!
Jag är nybörjare på detta spel, har spelat några timmar innan.
Men LoL eller HoN? Vilket är enklast att förstå? 
2011-02-28, 00:20
  #6189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
Men LoL eller HoN? Vilket är enklast att förstå? 
LoL är betydligt mer nybörjarvänligt. Vissa HoN-spelare ser ner på LoL för att det är för "simpelt", eftersom att vissa funktioner som exempelvis denying (att döda sina egna creeps och torn) inte finns med. Motiveringen till att det togs bort tycker jag var vettig dock. LoL har dessutom i överlag en aningen mer förlåtande community.
2011-02-28, 01:15
  #6190
Medlem
Herreminjävla gud vilken loosing streak jag är inne i nu. En WW som inte wardar, dör 7 gånger inom 15 minuter och efter 35 minuter fortfarande inte har Tier 2 boots. En Ryze som inte kan låsa fast någon med Runeprison för att, och jag citerar: "It doesn't do enough dmg". Att han ens kan prata engelska får väl ses som ett mirakel i sig dock.
2011-02-28, 01:21
  #6191
Medlem
deprecations avatar
Okej tack!
Vart ska jag gå för att lära mig mer, typ vad man ska köpa osv?
2011-02-28, 01:33
  #6192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
Okej tack!
Vart ska jag gå för att lära mig mer, typ vad man ska köpa osv?

Jag gillar de här sidorna:

www.mobafire.com

www.leaguecraft.com

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in