2011-03-14, 10:18
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Klart jag fattar när man ska döda draken osv. Men vissa sitter och pingar konstant. Typ att man ska köra ett självmordsförsök att ensam gå och ta ett torn osv. Klart man ska pinga om man ska ta draken tillsammans var 5:e min eller hur ofta han lever. Men vissa idioter sitter och kör var 10nde sekund.

Var 6:e minut spawnar dragon. Kan vara bra och veta
2011-03-14, 11:07
Medlem
Andjoh1917s avatar
Tjena! Ny här på FB o hyfsat ny i lol då jag bara är lvl 29.. funderat på att köpa en ny champ o valet står mellan urgot, ez och corki.. nån som kan rekomendera nån av dom? ser gärna lite för och nackdelar med dom olika med .
2011-03-14, 11:28
Medlem
Flashborns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andjoh1917
Tjena! Ny här på FB o hyfsat ny i lol då jag bara är lvl 29.. funderat på att köpa en ny champ o valet står mellan urgot, ez och corki.. nån som kan rekomendera nån av dom? ser gärna lite för och nackdelar med dom olika med .

Jag kan inte riktigt ge dig några för/nackdelar förutom att Urgot och Corki har en otroligt bra harass.
Ezreal och Corki är carries och det är väldigt roligt att spela sådanna gubbar.
Gillar inte riktigt Ezreals skills så jag ska själv köpa Corki idag och flygbomba lite nabs.

Mvh
2011-03-14, 11:31
Medlem
Andjoh1917s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashborn
jag ska själv köpa Corki idag och flygbomba lite nabs.

rofl har kört både corki och Ez men inte testat urgot.. tycker han verkar rätt fet faktiskt
2011-03-14, 11:36
Medlem
Citat:
rofl har kört både corki och Ez men inte testat urgot.. tycker han verkar rätt fet faktiskt

Urgot är riktigt fin
2011-03-14, 12:01
Medlem
askaninjas avatar
Alla dom du nämnde är ganska svåra champions. Detta är både en för och en nackdel imo.
Det tar längre tid att lära sig dom men det är även mer belönande när man väl har lyckats.

Bäst från bra till dålig i min mening: Corki > Urgot > Ez. Detta förändras var och varannan patch men så skulle jag säga att det ser ut i dags läget.

I min mening är Urgot mycket roligare att spela än de andra två.
2011-03-14, 12:15
Medlem
Andjoh1917s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Alla dom du nämnde är ganska svåra champions.

Jo men det är det jag föredrar faktiskt... spelat spel i ca 10 år spelat både hon o dota samt typ alla större rpg spel på marknaden... Tröttnar för snabbt på "enkla" champs/heros/chars. Vill ju liksom kunna "progressa" och känna att man blir bättre om du förstår vad jag menar. Tack för tipset btw
2011-03-14, 12:19
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Jo men det är det jag föredrar faktiskt... spelat spel i ca 10 år spelat både hon o dota samt typ alla större rpg spel på marknaden... Tröttnar för snabbt på "enkla" champs/heros/chars. Vill ju liksom kunna "progressa" och känna att man blir bättre om du förstår vad jag menar. Tack för tipset btw
Då borde den utlimata champen vara Twisted Fate för dig. En av de svåraste gubbarna i spelet och kan bli riktigt farlig när man väl behärskar honom till fullo
2011-03-14, 12:58
Medlem
Andjoh1917s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Då borde den utlimata champen vara Twisted Fate för dig. En av de svåraste gubbarna i spelet och kan bli riktigt farlig när man väl behärskar honom till fullo

Mjo spelade han ett tag men velar mellan det där med AP eller ad , få nog dra några runder på han sen efter jobbet ba för det
2011-03-14, 13:06
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Mjo spelade han ett tag men velar mellan det där med AP eller ad , få nog dra några runder på han sen efter jobbet ba för det
testa annars att du kombinerar ad och ap, istället för att enbart fokusera på det ena eller det andra.
2011-03-14, 13:10
Medlem
Citat:

AP Twisted sägs vara bäst, dock inte testat det så mycket utan kör alltid Ad på honom.

Testa spela Urgot om du har IP till han, verkligen en early-mid game dominator om han spelas rätt
2011-03-14, 13:30
Medlem
Andjoh1917s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Testa spela Urgot om du har IP till han, verkligen en early-mid game dominator om han spelas rätt

Dock hört att urgot ska va rätt seg late game?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in