Citat:
Ursprungligen postat av havsgeten
Ja, de är jävligt sant de! Igår va de helt galet med "lock in" den gick ur och locka sig och höll på hela tiden.. Hoppas de är detta dom fixar nu
Tror dom har försökt fixa det iallafall , läste precis patchnotes och det ser bättre ut med både que och med lite andra minor buggs. Men det är nog som du säger att dom behöver expandera med lite fler servrar och kanske lite mer personal så löser sig nog problemen snart
Edit: Nu har patchen släppts men kan inte logga in... vi får ju se hur länge det kommer ta innan man kan spela lite