2011-03-02, 09:07
  #6313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euroguy
Är LoL precis som HoN, att dom har härmat vissa Dota heros?


Det finns ganska många champions med skills liknande de som finns i Dota men det finns inga kopior av dotaheroes i LoL så som i HoN.
2011-03-02, 10:31
  #6314
Medlem
http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=550306

Rolig tråd för den med dålig humor.
I brist på bättre nu när servern verkar vara nere(eller?).
2011-03-02, 10:45
  #6315
Medlem
steelgloves avatar
Nån som har koll på när servrarna brukar komma upp igen efter patcherna?

har för mig att det brukar vara vid 11 men är osäker
2011-03-02, 10:46
  #6316
Medlem
Havsgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelglove
Nån som har koll på när servrarna brukar komma upp igen efter patcherna?

har för mig att det brukar vara vid 11 men är osäker

Brukar vara runt den tiden ja, men de är ju maintence problem så you never know!
2011-03-02, 10:51
  #6317
Medlem
steelgloves avatar
Citat:
Brukar vara runt den tiden ja, men de är ju maintence problem så you never know!


börjar ledsna på LoLs servrar ganska rejält.. Vad jag har läst har inte Us serverna lika mycket problem någon som kan stärka det eller är det lika mycket skit där?
2011-03-02, 10:56
  #6318
Medlem
Havsgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelglove
börjar ledsna på LoLs servrar ganska rejält.. Vad jag har läst har inte Us serverna lika mycket problem någon som kan stärka det eller är det lika mycket skit där?

Har inte en blekaste, men dom ska ju troligtvis öka antalet servrar pga dom lååååånga kö tiderna! Får hoppas på de iallafall!
2011-03-02, 11:01
  #6319
Medlem
steelgloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havsgeten
Har inte en blekaste, men dom ska ju troligtvis öka antalet servrar pga dom lååååånga kö tiderna! Får hoppas på de iallafall!

Enligt mig är inte kö tiderna det värsta det är alla jävla problem med chat systemet som får folk att lämna och det blir 2v4 på en vanlig 5v5, kö tiderna kan jag stå ut med om allt annat fungerar som det ska
2011-03-02, 11:05
  #6320
Medlem
Havsgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelglove
Enligt mig är inte kö tiderna det värsta det är alla jävla problem med chat systemet som får folk att lämna och det blir 2v4 på en vanlig 5v5, kö tiderna kan jag stå ut med om allt annat fungerar som det ska

Ja, de är jävligt sant de! Igår va de helt galet med "lock in" den gick ur och locka sig och höll på hela tiden.. Hoppas de är detta dom fixar nu
2011-03-02, 11:09
  #6321
Medlem
steelgloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havsgeten
Ja, de är jävligt sant de! Igår va de helt galet med "lock in" den gick ur och locka sig och höll på hela tiden.. Hoppas de är detta dom fixar nu

Tror dom har försökt fixa det iallafall , läste precis patchnotes och det ser bättre ut med både que och med lite andra minor buggs. Men det är nog som du säger att dom behöver expandera med lite fler servrar och kanske lite mer personal så löser sig nog problemen snart

Edit: Nu har patchen släppts men kan inte logga in... vi får ju se hur länge det kommer ta innan man kan spela lite
__________________
Senast redigerad av steelglove 2011-03-02 kl. 11:17.
2011-03-02, 12:09
  #6322
Medlem
Havsgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelglove
Tror dom har försökt fixa det iallafall , läste precis patchnotes och det ser bättre ut med både que och med lite andra minor buggs. Men det är nog som du säger att dom behöver expandera med lite fler servrar och kanske lite mer personal så löser sig nog problemen snart

Edit: Nu har patchen släppts men kan inte logga in... vi får ju se hur länge det kommer ta innan man kan spela lite

Ja servrar för dom ju verkligen öka!

Hahaha, samma här! Sitter i väntan som ett barn på julafton
2011-03-02, 12:16
  #6323
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havsgeten
Brukar vara runt den tiden ja, men de är ju maintence problem så you never know!

Va?

Asså det är patchen som förbereds - inte något problem - patch
2011-03-02, 12:42
  #6324
Medlem
Tarmiss avatar
Då var LoL uppe igen Blir till att testa Jarvan nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in