2011-02-19, 19:38
Medlem
1993s avatar
Får hålla med om att jag är positivt överraskad över hur Ryze blev till slut. Tycker dock att ultin kan behöva en liten liten buff. Den är bra i early game, men tappar stinget mot late game.

Kör med den här builden, och har inte legat på negativ score en enda gång på 15-20 games. Vet inte riktigt om jag saknar den gamla Ryze, känns lättare att överleva nu.
2011-02-19, 19:51
Medlem
Randomones avatar
det funkar fortfarande inte för mig.. har installerat om hela skiten men funkar ändå inte vad ska jag göra?
2011-02-19, 19:51
Medlem
Tycker inte man behöver 18 % critt till trynda via runor, 10% duger gott och väl och resten armor pen.

Brukar ligga runt 87-90% med full gear och knäcker folks tangentbord dagar i ända.

Vissa games skippar jag också skor, för att köra med en till pdancer (Som ger move den med) och då brukar critten åka upp, händer dock aldrig eftersom... har man kommit till det stadiet brukar 9/10 ge upp.
2011-02-19, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
det funkar fortfarande inte för mig.. har installerat om hela skiten men funkar ändå inte vad ska jag göra?

sök i league of legends announcement - forumet - eller leta neråt i listan efter dl till beta patchern o tanka den

värt ett försök
2011-02-19, 20:04
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
sök i league of legends announcement - forumet - eller leta neråt i listan efter dl till beta patchern o tanka den

värt ett försök
skulle du kunna länka? tack
2011-02-19, 20:10
Medlem
Tekoppars avatar
Fy fan vad jag älskar Shaco. Har vunnit alla games med han sedan jag köpte honom och tusan vad kul man kan ha. Om vi inte har någon junglare tar jag alltid blå buff för att sedan gå tillbaks till min lane och dra FB med exhaust och ignite. Inte nog med det verkar han vara helt sjuk på att ta ner torn med W och R. Fick FB och ner ett torn top efter 3:11 vilket jag anser helt okej för mig + en till person. Jag tror jag äntligen har hittat min "main".

Ska jag byta ut mina ArP runor till mer critt % skada? Jag själv tycker det inte känns så där riktigt värt att satsa runor för att maxa ut hans Q, utan det känns mer värt att ha ArP för att maxa hans totala skada istället.

Har även fyllt min första rune page och är lycklig.
2011-02-19, 20:19
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Fy fan vad jag älskar Shaco. Har vunnit alla games med han sedan jag köpte honom och tusan vad kul man kan ha. Om vi inte har någon junglare tar jag alltid blå buff för att sedan gå tillbaks till min lane och dra FB med exhaust och ignite. Inte nog med det verkar han vara helt sjuk på att ta ner torn med W och R. Fick FB och ner ett torn top efter 3:11 vilket jag anser helt okej för mig + en till person. Jag tror jag äntligen har hittat min "main".

Ska jag byta ut mina ArP runor till mer critt % skada? Jag själv tycker det inte känns så där riktigt värt att satsa runor för att maxa ut hans Q, utan det känns mer värt att ha ArP för att maxa hans totala skada istället.

Har även fyllt min första rune page och är lycklig.

Lana inte med shaco.. Det är ren misshandel i mina ögon. Starta med rödbuffen och se till att bli lvl 3. Länkade en video i tråden några sidor bak som är bra om du vill lära dig shaco. Kolla på den och ta till dig hans tips och sen utveckla ditt spelande vidare då allt han gör inte är optimalt alltid men bättre än 9/10 shacos man lirar med. Bloodrazor är ett måste med shaco med tanke på att din ulti funkar otroligt bra med den.
2011-02-19, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Jag har läst att man gör mer skada med Armor Pen än Crit Damage Marks, även på crittar. Det var i och för sig innan den lilla nerfen på Armor Pen. I vilket fall skulle jag nog gå Armor Pen med Shaco. Är du level 30? Jungle Shaco är ju rätt nice.
2011-02-19, 21:13
Medlem
Alltså, hur är det här ens möjligt?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/________________________________________________wt f.jpg
2011-02-19, 21:23
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Alltså, hur är det här ens möjligt?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/________________________________________________wt f.jpg
mitt ESET NOD32 blockade din länk. virus?
2011-02-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
mitt ESET NOD32 blockade din länk. virus?

Nej, det är inte något virus i hemsidan, vanlig upload sida.
2011-02-19, 21:58
Medlem
Entheogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Nej, det är inte något virus i hemsidan, vanlig upload sida.
men vad fan, jag vet vad fuskbugg är för något. lik förbannat så blockerade mitt AV länken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in