2010-06-16, 18:52
Medlem
Nån som kan förklara vad spell vamp gör för nånting förresten?
Börjar bli nyfiken nu när jag ska testa olaf och en skill ger just det...
2010-06-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Nån som kan förklara vad spell vamp gör för nånting förresten?
Börjar bli nyfiken nu när jag ska testa olaf och en skill ger just det...
Spell vamp är väl lifesteal fast för spells? vad jag vet iaf
2010-06-16, 19:06
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
tycker det är skittråkigt att man måste köpa skins för RP annars hade det känns mer befogat att köpa ett skin när man väl hittat sin main,

Sant, men det är just det som gör skins så speciella och gött att ha. Att man faktiskt måste betala riktiga cash för dom.

Anng spellvamp:

Det är en lifesteal för spells, alltså om du gör 100 skada med en "fireball" och har 10% spellvamp ger dig detta 10hp tillbaka.

Verkar torrt med vettiga gamers inne nu, bara jag som kan titta på fotbolls vm (eller snarare lyssna med tv bakom ryggen) och spela samtidigt? Om nån här inne är sugen, adda Jakanbakan så kör vi! US account.
Senast redigerad av Jak@n 2010-06-16 kl. 20:02.
2010-06-16, 20:50
Medlem
fyfan nu sitter jag fast i ett sånthär evighets-spel igen.

Hatar när folk inte inser att det är kört för länge sen och vägrar gå med på surrender efter 50 minuters skitspel. Fienden leker fan i mig ut oss, dom har 46 kills och vi har 13 tillsammans för att vårat lag vägrar gå tillsammans och det är så jävla segt, vägrar ta surrender utan ska hålla på och springa fram och tillbaka mellan de sista tornen och döda creeps för fienden.
2010-06-16, 20:58
Medlem
Hade varit kul med lite vettigt folk på sin lista. Har kört 170+ games, lvl 23, 0 leaves (add eRensson EU). Blir lite spelande nu
2010-06-16, 21:25
Medlem
Tycker ranged verkar väldigt overpowered i dethär spelet faktiskt....
Ingen annan som märkt att laget med flest ranged alltid vinner? Det blir som alltid ett dödläge i teamfights innan nåt händer där båda sidorna bara väntar på att nån ska göra ett move och direkt nån gör nåt så nukar deras range skiten ur killen längst fram och vinner fighten.

Jävligt lame måste jag säga...
2010-06-16, 21:58
Medlem
shaqims avatar
Citat:
Tycker ranged verkar väldigt overpowered i dethär spelet faktiskt....
Ingen annan som märkt att laget med flest ranged alltid vinner? Det blir som alltid ett dödläge i teamfights innan nåt händer där båda sidorna bara väntar på att nån ska göra ett move och direkt nån gör nåt så nukar deras range skiten ur killen längst fram och vinner fighten.

Jävligt lame måste jag säga...

Absolut inte. Rangeade champions är ofta jävligt squishy. Dock med mkt dmg. Då är det mycket värre i dota. Dödlägena du beskriver förekommer ja, och de är riktigt jobbiga. Men det har ju inte bara med rangeheroes att göra
2010-06-16, 22:03
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Det blir som alltid ett dödläge i teamfights innan nåt händer där båda sidorna bara väntar på att nån ska göra ett move och direkt nån gör nåt så nukar deras range skiten ur killen längst fram och vinner fighten.

Varför tror du det finns heroes som Jax som kan hoppa fram till en range, Shaco osynlig sen backstab död, Eve kan stealtha sig fram(Dock är hon ändå värdelös), Sion har sin stun och sen med skölden tar han typ 50% av deras hp, WW kan göra ulti på en range osv osv.. Finns melee hjältar som kan döda range lätt om man bara vet när man leta sig fram. Dock är det svårt när ena laget står vid ett torn då det är svårt att komma bakom dem.
2010-06-16, 22:05
Medlem
Entheogens avatar
haha i dödlägena så går jag in med min kära blitzcrank och rycker tag i nån så mitt lag kan slakta honom sen går hela laget på när man har numerärt övertag.
2010-06-17, 00:11
Medlem
Nån som har lust att köra lite nu?
Adda DarkGuard
2010-06-17, 00:48
Bannlyst
Jag har lust att spela

*Edit: Nu funkar friend skiten

Har addat dig DarkGuard.

Har du Skype??

mitt skype id är: befruktatlingon
2010-06-17, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Varför tror du det finns heroes som Jax som kan hoppa fram till en range, Shaco osynlig sen backstab död, Eve kan stealtha sig fram(Dock är hon ändå värdelös), Sion har sin stun och sen med skölden tar han typ 50% av deras hp, WW kan göra ulti på en range osv osv.. Finns melee hjältar som kan döda range lätt om man bara vet när man leta sig fram. Dock är det svårt när ena laget står vid ett torn då det är svårt att komma bakom dem.

Som jag har försökt att få igång en fight även fast man har en kass initiator (alltså en utan flee), slutar med att jag blir nukad och de andra står kvar i 9 fall av 10.

Kanske blir det bättre sen när man kommer upp lite i level, hoppas fan det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in