Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Om du kanske inte vill satsa mycket pengar på just wards så kan du köpa wriggles lantern som ger dig en gratis ward och varda dragon/baron. För det är ju ändå du som rör dig runt mest och har störst möjlighet att warda.
Wriggle's är OP på många karaktärer, mer specifikt tanky dps som autoattackar ibland. Irelia, Jarvan, Renekton, Trundle, Xin Zhao, etc. Riskerar att nerfas snart. Tills dess så fortsätter jag att rusha den. Den är så amazing. Speciellt på junglare.
Citat:
Som även sylian påpekade så var det konstigt att du inte hjälpte amumu utan gick ner mot mitten. Du var ju ändå närmast amumu och det borde ha varit det mer vettiga valet för din del.
Att Amumu bad om det är ju också en viktig faktor. Var ju ganska vettigt att pusha i det läget, faktiskt. Senare i gamet pushade du medan de andra ville ha fight. I ett vanligt game skulle jag ha sagt att du gjorde fel där, risken är stor att de skulle ha förlorat 4vs5. Men i detta game så vann de ändå. Kanske hade ni fått en ace eller åtminstone en fiende mer om du varit där, men ni var ändå ganska feedade vid det tillfället, i alla fall jämfört med dem.
Citat:
Bra tips för övrigt Sylian, kanske borde själv spela in en replay och lägga upp den
Om du vill.
För övrigt, Warwick: Bloodrazor + Tank är en väldigt bra build.
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
Brukar mestadels spela Xin enligt:
1. Cloth Armor + 5xHP
2. Boots 2
3. Wriggles Lantern
4. Mercurys (Att gå andra boots är dumt)
5. Flaggan som ger lifesteal och attackspeed åt hela laget
Här har man i stort sett vunnit men annars brukar jag blanda lite beroende på vad jag känner för men Warmogs är rätt kul och sen kanske Infinity/Bloodthirster.
Cloth Armor +5 pot är oftast inte nödvändigt, kör en Doran's Shield istället. Jag skulle nog rekommendera att bygga lite mer tanky i många fall. Randuin's Omen och/eller Banshee's Veil är ofta väldigt bra val. Warmog's skulle jag nog sällan köpa. Infinity Edge skulle jag nog mer eller mindre aldrig köpa på Xin Zhao.