2010-04-21, 15:55
  #661
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvarium8
Någon som kan bekräfta att Blitzcranks arm är buggad? Man har kunnat läsa på x antal builds att man kan använda armen på en champion, och sedan använda flash och flasha sig längre bort från där man står. De säger alltså att motståndaren dras med den extra sträcka som flashen ger!?

Jag lirar Blitzcrank 24/7 och jag har inte fått det att funka alls de gånger jag testat.
Patchat tror jag. Det gick innan, har gjort det själv.
2010-04-22, 00:35
  #662
Medlem
RubbStubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvarium8
Någon som kan bekräfta att Blitzcranks arm är buggad? Man har kunnat läsa på x antal builds att man kan använda armen på en champion, och sedan använda flash och flasha sig längre bort från där man står. De säger alltså att motståndaren dras med den extra sträcka som flashen ger!?

Jag lirar Blitzcrank 24/7 och jag har inte fått det att funka alls de gånger jag testat.

Det fungerade när jag spelade mot Blitz igår kväll.
2010-04-23, 19:35
  #663
Medlem
Mötte precis en kille som nickade Aftonhoran och när jag frågade så sa han att man kan finna honom här!

Träd fram, för det gamet var det fånigaste jag har lirat någonsin!

"Disconnects..." - Jojodu!
2010-04-25, 17:37
  #664
Medlem
Devveloys avatar
Ifall nån vill spela så adda Devve, Är dock inte så super bra.. lvl 14 på summoner profile. Men jag leftar då inte ett game eller står afk när det väl börjat som dom flesta andra randoms gör
2010-04-27, 19:49
  #665
Medlem
Jak@ns avatar
Nån som spelar nu efter senaste patchen? Tidigare stod det "not available" men nu står det istället "not connected, are you connected to the internet?" när man kör igång launchern. Nån annan som har samma problem kanske?

Förhoppningsvis är det bara pga maintance, men kanske är så att senaste patchen strulat till det med portar eller nått, vad vet jag.

Nån som kan spela atm?
2010-04-27, 20:22
  #666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Nån som spelar nu efter senaste patchen? Tidigare stod det "not available" men nu står det istället "not connected, are you connected to the internet?" när man kör igång launchern. Nån annan som har samma problem kanske?

Förhoppningsvis är det bara pga maintance, men kanske är så att senaste patchen strulat till det med portar eller nått, vad vet jag.

Nån som kan spela atm?

Jag har samma problem som dig, står "unavailable".

Kör du på EU eller US servern?
2010-04-27, 20:51
  #667
Medlem
Jak@ns avatar
Hmm inte säker på vilken server, laddade bara ner genom första bästa länk på google. Antar att det är US servern, hört att EU ska vara buggig eller så och där jag spelar flyter det ganska bra.

Skönt att det inte bara är jag dock... orka portproblem. 0O
2010-04-27, 20:52
  #668
Medlem
FlushFlushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Nån som spelar nu efter senaste patchen? Tidigare stod det "not available" men nu står det istället "not connected, are you connected to the internet?" när man kör igång launchern. Nån annan som har samma problem kanske?

Förhoppningsvis är det bara pga maintance, men kanske är så att senaste patchen strulat till det med portar eller nått, vad vet jag.

Nån som kan spela atm?

Nope funkar inte för mig heller, varit nere hela dagen.

Kunde komma in en gång men det gick inte att spela sen la launchern ner igen
2010-04-28, 12:04
  #669
Medlem
HaShMaNs avatar
Har precis startat ett konto på US servern, ganka kul att variera mellan de två... Det roliga är att jag på summoner 4 får köra med lvl 30 gubbar då min esl rating är ganksa hög efter endast vinster. Märkte igår efter att jag patchat att de ändrat lite och gjort det mycket snyggare när det laddar inför gamet. De har också en champion som inte vi har, och grym är han verkligen, väldigt lik tryndamere dock.
2010-04-28, 12:21
  #670
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaShMaN
Har precis startat ett konto på US servern, ganka kul att variera mellan de två... Det roliga är att jag på summoner 4 får köra med lvl 30 gubbar då min esl rating är ganksa hög efter endast vinster. Märkte igår efter att jag patchat att de ändrat lite och gjort det mycket snyggare när det laddar inför gamet. De har också en champion som inte vi har, och grym är han verkligen, väldigt lik tryndamere dock.


Garren. Verkar riktigt rolig. Har sparat ihop till honom så att jag kan köpa loss honom när han kommer till EU!
2010-04-28, 14:55
  #671
Medlem
HaShMaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Garren. Verkar riktigt rolig. Har sparat ihop till honom så att jag kan köpa loss honom när han kommer till EU!

Juste, så hette han, grov är han som satan. Hur mycket kommer han kosta? Altså i battle funds, inte det som kostar riktiga pengar.

Edit: Eller IP mena jag
2010-04-28, 16:20
  #672
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaShMaN
Juste, så hette han, grov är han som satan. Hur mycket kommer han kosta? Altså i battle funds, inte det som kostar riktiga pengar.

Edit: Eller IP mena jag

3150 kommer han kosta. Och namnet var lite fel. Garen heter han! Lär väl vara köpbar i slutet på denna vecka.

Här kommer förövrigt patchnotes som faktiskt var bra denna gången! http://www.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=100478

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in