Någon som kan bekräfta att Blitzcranks arm är buggad? Man har kunnat läsa på x antal builds att man kan använda armen på en champion, och sedan använda flash och flasha sig längre bort från där man står. De säger alltså att motståndaren dras med den extra sträcka som flashen ger!?
Jag lirar Blitzcrank 24/7 och jag har inte fått det att funka alls de gånger jag testat.
Patchat tror jag. Det gick innan, har gjort det själv.
Någon som kan bekräfta att Blitzcranks arm är buggad? Man har kunnat läsa på x antal builds att man kan använda armen på en champion, och sedan använda flash och flasha sig längre bort från där man står. De säger alltså att motståndaren dras med den extra sträcka som flashen ger!?
Jag lirar Blitzcrank 24/7 och jag har inte fått det att funka alls de gånger jag testat.
Det fungerade när jag spelade mot Blitz igår kväll.
Ifall nån vill spela så adda Devve, Är dock inte så super bra.. lvl 14 på summoner profile. Men jag leftar då inte ett game eller står afk när det väl börjat som dom flesta andra randoms gör
Nån som spelar nu efter senaste patchen? Tidigare stod det "not available" men nu står det istället "not connected, are you connected to the internet?" när man kör igång launchern. Nån annan som har samma problem kanske?
Förhoppningsvis är det bara pga maintance, men kanske är så att senaste patchen strulat till det med portar eller nått, vad vet jag.
Nån som spelar nu efter senaste patchen? Tidigare stod det "not available" men nu står det istället "not connected, are you connected to the internet?" när man kör igång launchern. Nån annan som har samma problem kanske?
Förhoppningsvis är det bara pga maintance, men kanske är så att senaste patchen strulat till det med portar eller nått, vad vet jag.
Nån som kan spela atm?
Jag har samma problem som dig, står "unavailable".
Hmm inte säker på vilken server, laddade bara ner genom första bästa länk på google. Antar att det är US servern, hört att EU ska vara buggig eller så och där jag spelar flyter det ganska bra.
Skönt att det inte bara är jag dock... orka portproblem. 0O
Nån som spelar nu efter senaste patchen? Tidigare stod det "not available" men nu står det istället "not connected, are you connected to the internet?" när man kör igång launchern. Nån annan som har samma problem kanske?
Förhoppningsvis är det bara pga maintance, men kanske är så att senaste patchen strulat till det med portar eller nått, vad vet jag.
Nån som kan spela atm?
Nope funkar inte för mig heller, varit nere hela dagen.
Kunde komma in en gång men det gick inte att spela sen la launchern ner igen
Har precis startat ett konto på US servern, ganka kul att variera mellan de två... Det roliga är att jag på summoner 4 får köra med lvl 30 gubbar då min esl rating är ganksa hög efter endast vinster. Märkte igår efter att jag patchat att de ändrat lite och gjort det mycket snyggare när det laddar inför gamet. De har också en champion som inte vi har, och grym är han verkligen, väldigt lik tryndamere dock.
Har precis startat ett konto på US servern, ganka kul att variera mellan de två... Det roliga är att jag på summoner 4 får köra med lvl 30 gubbar då min esl rating är ganksa hög efter endast vinster. Märkte igår efter att jag patchat att de ändrat lite och gjort det mycket snyggare när det laddar inför gamet. De har också en champion som inte vi har, och grym är han verkligen, väldigt lik tryndamere dock.
Garren. Verkar riktigt rolig. Har sparat ihop till honom så att jag kan köpa loss honom när han kommer till EU!