2009-02-14, 17:06
  #61
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Hade han fattat det så hade han inte kommenterat det från början. I vilket fall kan man ju lämna det åt sidan, han har skämt ut sig tillräckligt.'

Är betan släppt än? Någon som fått en nyckel i så fall? Vore riktigt kul ifall spelet släpps 2009 sen i alla fall. Såg på items att dom har riktiga manapots vilket såklart bidrar till en bättre spelupplevelse. Sen gillar jag hur systemet med basic och legendary items verkar vara uppbyggt. Man verkar kunna kombinera flera olika items för att slå ihop och förstärka egenskaperna. Lite mer variationsfyllt än dota får man ju lova att säga.

Nej vad jag vet så har det inte kommit beta än. Lär ju bli lite liv i forumet när det gör så kolla in där lite då o då bara
2009-02-21, 18:12
  #62
Medlem
Farbror Fazers avatar
Här kommer info om några av LoL's creeps/minions:

http://feature.mmosite.com/content/2008-12-11/20081211010557028,1.shtml

Intervju:

http://news.bigdownload.com/2008/11/10/interview-riot-games-talks-about-league-of-legends/
2009-02-26, 13:09
  #63
Medlem
Ful Fisks avatar
Ny gametrailer släppt: http://leagueoflegends.com/pages/gameplay_trailer . Det ser sjukt ballt ut. Måste säga att det påminner mer om wow än om dota när man ser det sådär. Verkar dessutom vara mycket snabbare än dota vilket uppskattas!
2009-02-26, 14:01
  #64
Medlem
Ockstaerrs avatar
Socket error när jag försöker registrera mig för Betan, varför? :/
2009-02-26, 15:38
  #65
Medlem
Krids avatar
Ser skoj ut. Dock en riktigt rippoff
2009-02-26, 15:46
  #66
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krid
Ser skoj ut. Dock en riktigt rippoff

En ripoff ifrån vad? Roligt ser det onekligen ut att vara .
2009-02-26, 16:37
  #67
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krid
Ser skoj ut. Dock en riktigt rippoff

Det är några av killarna bakom dota som gör spelet tillsammans med RIOT
2009-02-27, 12:51
  #68
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Socket error när jag försöker registrera mig för Betan, varför? :/


Någon som har en aning?
2009-02-27, 16:10
  #69
Medlem
Stoppables avatar
De verkar lite trevligt ju
2009-04-12, 19:42
  #70
Medlem
Duumburks avatar
Bumpar lite, såg nyss att betan har släppts, ingen här som har haft turen?
2009-04-13, 11:39
  #71
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Bumpar lite, såg nyss att betan har släppts, ingen här som har haft turen?


Inte jag iaf
2009-04-13, 13:36
  #72
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duumburk
Bumpar lite, såg nyss att betan har släppts, ingen här som har haft turen?

Inte jag heller !

Men hoppas på det, tror detta spelet kommer bli riktigt bra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in