Hade han fattat det så hade han inte kommenterat det från början. I vilket fall kan man ju lämna det åt sidan, han har skämt ut sig tillräckligt.'
Är betan släppt än? Någon som fått en nyckel i så fall? Vore riktigt kul ifall spelet släpps 2009 sen i alla fall. Såg på items att dom har riktiga manapots vilket såklart bidrar till en bättre spelupplevelse. Sen gillar jag hur systemet med basic och legendary items verkar vara uppbyggt. Man verkar kunna kombinera flera olika items för att slå ihop och förstärka egenskaperna. Lite mer variationsfyllt än dota får man ju lova att säga.
Nej vad jag vet så har det inte kommit beta än. Lär ju bli lite liv i forumet när det gör så kolla in där lite då o då bara
Ny gametrailer släppt:http://leagueoflegends.com/pages/gameplay_trailer . Det ser sjukt ballt ut. Måste säga att det påminner mer om wow än om dota när man ser det sådär. Verkar dessutom vara mycket snabbare än dota vilket uppskattas!