2010-04-13, 18:42
  #649
Medlem
Platonfreaks avatar
Ah jo, spelet är extremt buggigt atm Jag lirade EU först men sedan när chatterna och friendlist buggade sig så jäkla mycket så bestämde jag mig för att byta till US, har en del kompisar som lirade där eftersom det hade mycket mindre buggar.

Något jag rekommenderar faktiskt ^^

Grymt spel overall

+ Första inlägg
2010-04-14, 09:38
  #650
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platonfreak
Ah jo, spelet är extremt buggigt atm Jag lirade EU först men sedan när chatterna och friendlist buggade sig så jäkla mycket så bestämde jag mig för att byta till US, har en del kompisar som lirade där eftersom det hade mycket mindre buggar.

Något jag rekommenderar faktiskt ^^

Grymt spel overall

+ Första inlägg

Jag lirar också på US ibland när jag inte pallar EU mer. Dock så var det roliga att efter fredagens downtime, så funkade chatten och klienten hur bra som helst. Dom flesta fick problem i slutet på Sön/Mån igen. Sjukt irriterande!
2010-04-14, 21:30
  #651
Medlem
Platonfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Jag lirar också på US ibland när jag inte pallar EU mer. Dock så var det roliga att efter fredagens downtime, så funkade chatten och klienten hur bra som helst. Dom flesta fick problem i slutet på Sön/Mån igen. Sjukt irriterande!
Ja US verkar vara bättre rent stabilitets mässigt, nej nu ska jag köra en runda som Ryze Inte OP alls ;D
2010-04-16, 10:49
  #652
Medlem
olletheones avatar
Jag hade det ett helvete med senaste patchen härom veckan om jag nu inte missminner mig. Satt på forumet och postade .log som aldrig förr. Allt löste sig med att jag ominstallera det i en annan folder. Körde genom steam det var lite mysko!
2010-04-16, 12:54
  #653
Medlem
Ockstaerrs avatar
Fan va Shaco är underbar. Har haft 3 st riktigt bra matcher denna morgonen. Har hittat en fin itembuild som jag tror gynnar honom.
Den enda jag inte klarar av är en till Shaco som kör Decive direkt efter min!
2010-04-16, 14:36
  #654
Medlem
shaqims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
Fan va Shaco är underbar. Har haft 3 st riktigt bra matcher denna morgonen. Har hittat en fin itembuild som jag tror gynnar honom.
Den enda jag inte klarar av är en till Shaco som kör Decive direkt efter min!

Shaco kan bli helt sjuk. Körde med en igår som dödade min twitch med tre slag, och såg också att han dödade creepet med manabuffen på fyra slag. Har fan aldrig sett någon så stark med honom.
2010-04-18, 11:57
  #655
Medlem
Platonfreaks avatar
Ja, Shaco, Twitch, Pantheon, Jax xD Det gäller att inte feeda dem, det blir ett helvete senare asså
Tråkigt nog så verkar även matchmaking systemet vara lite messed up, jag är level 10 nu på US och jag sattes vs ett team som hade 4 lv 30's och 1 lv 29... Jag menar, vad fan? Vi hade iofs två lv 30's och 2 lv 18 men sen kom jag där lv 9 liksom O.o
2010-04-18, 12:25
  #656
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Platonfreak
Ja, Shaco, Twitch, Pantheon, Jax xD Det gäller att inte feeda dem, det blir ett helvete senare asså
Tråkigt nog så verkar även matchmaking systemet vara lite messed up, jag är level 10 nu på US och jag sattes vs ett team som hade 4 lv 30's och 1 lv 29... Jag menar, vad fan? Vi hade iofs två lv 30's och 2 lv 18 men sen kom jag där lv 9 liksom O.o

Premade?
Annars så kommer det tyvärr bli sådär lite då och då. Matchmaking funkar inte så bra som dom skulle vilja!
2010-04-20, 23:21
  #657
Medlem
OneUps avatar
Vet ni vilken hero som är bäst mot Corky?

2010-04-21, 00:42
  #658
Medlem
shaqims avatar
Börjar inse att Twitch kan vara rätt så OP i rätt händer, fast det gäller ju även många andra champions. Fick min andra pentakill idag, det är helt sjukt najs!
2010-04-21, 02:13
  #659
Medlem
Har nyligen börjat igen efter en lång paus och har riktigt kul med Shaco för tillfället. Jag kör på amerikanska servrar sen betan då EU krånglade så in i helvete då och det verkar fortfarande inte ha löst sig helt.
2010-04-21, 13:21
  #660
Medlem
akvarium8s avatar
Någon som kan bekräfta att Blitzcranks arm är buggad? Man har kunnat läsa på x antal builds att man kan använda armen på en champion, och sedan använda flash och flasha sig längre bort från där man står. De säger alltså att motståndaren dras med den extra sträcka som flashen ger!?

Jag lirar Blitzcrank 24/7 och jag har inte fått det att funka alls de gånger jag testat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in