2010-08-24, 16:54
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Dock verkar motståndet ungefär lika bra som bottarna i spelet... Dock kommer hans ulti vara ett helvete för alla ranges heros.

Agreed att hans ulti kommer vara en pain.

Som vanligt är hans videos riktiga pubstomps, skulle vara kul att se han spela mot "normala" personer
2010-08-24, 17:02
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamne
Detta är ett diskussionsforum. Här diskuterar man. En diskussion kräver olika åsikter.
... och min åsikt är att dennes persons åsikt var irrelevant för det ämne som diskuteras i tråden.
2010-08-24, 17:03
Medlem
BigAndAlmightys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Tror du att någon är intresserad av att läsa vad du tycker om hans åsikter? Hans inlägg hade i alla fall någon form av substans. Varför skulle vi inte kunna diskutera för- och nackdelarna med denysystemet i den här tråden?
Tråden handlar om Leauge of Legends, inte om DotA/HoN/whatever. Det är ingen jämförelsetråd, därför är det inte aktuellt att diskutera ämnet.
2010-08-24, 17:32
Medlem
pjalles avatar
Wow, op Urgut. 1 sekund cd på Q-skillen, fast den är exakt som karthus dvs man kan missa den om man inte har E-skillen på någon vad jag uppfattat.

Fast Phreak verkar möta riktiga kötthuven i sina spotlight-videos...
2010-08-24, 18:10
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Wow, op Urgut. 1 sekund cd på Q-skillen, fast den är exakt som karthus dvs man kan missa den om man inte har E-skillen på någon vad jag uppfattat.

Fast Phreak verkar möta riktiga kötthuven i sina spotlight-videos...

Verkligen. Vilken tönt. Vill bara promota de nya champsen för att alla P12'or ska köpa dem med riot points och "äga" runt med.
2010-08-24, 18:48
Bannlyst
Någon som spelat Gargas nånting? Väldigt sällan man ser den champen. Är även en av dem få jag aldrig provat. Tror han har varit gratis 1 gång under tiden jag spelat och är inte helt sugen på att lägga ut IP på honom just nu.

Varje gång jag spelat med/mot honom så är spelaren antingen väldigt bra, eller väldigt dålig. Verkar inte finnas nått mellanting.

Är han något att ha?
2010-08-24, 18:52
Medlem
KythErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joeens
Någon som spelat Gargas nånting? Väldigt sällan man ser den champen. Är även en av dem få jag aldrig provat. Tror han har varit gratis 1 gång under tiden jag spelat och är inte helt sugen på att lägga ut IP på honom just nu.

Varje gång jag spelat med/mot honom så är spelaren antingen väldigt bra, eller väldigt dålig. Verkar inte finnas nått mellanting.

Är han något att ha?

livestream.com/clgame , gå ner och hitta katalogerna med repriser, hitta gragas och kolla på Nikoo när han spelar, han är SKITBRA med Gragas, troligen en av dom bästa.

EDIT: Kan dock inte hittas just nu
Senast redigerad av KythEr 2010-08-24 kl. 18:55.
2010-08-24, 21:03
Medlem
Nihennas avatar
Hur är malphite? Köpte honom idag för att testa honom imorgon efter omdesignandet men tänkte ta och testa honom idag också.

Bäst som tank eller? Läst att han ändå är en helt okej damage dealer.
2010-08-24, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Hur är malphite? Köpte honom idag för att testa honom imorgon efter omdesignandet men tänkte ta och testa honom idag också.

Har hört att han inte är så jättebra jämfört med andra tanks. Men han får en massa buffs i patchen som kommer
2010-08-24, 22:40
Medlem
pjalles avatar
Malphite, trots buffar, är väldigt svag. Han har väldigt lite HP utan items, han har 2 abilities som får bonus från AP och en från armor, satsar man på AP blir man klen... Enda bra är hans ulti men oj oj oj vilken lång CD det är på den Och sen en skill som ökar damage, wtf? Ska man köpa armor/ap/as? Väldigt skum hero.

Nä, tycker inte han är något vidare.
2010-08-24, 23:15
Medlem
HaShMaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Malphite är som många andra sagt inte en särskilt bra tank, men möter man ett melee dmg lag så kan man lätt bygga en bra tank/dd hybrid. Med typ 2-3 sunfire cape, frozen heart och så kan han få en ganska fin surviveability mot AD baserade heroes och dessutom göra riktigt bra dmg med sin e spell som går på armor. Han är helt klart en bra gubbe att ha med om man kör mot AD baserade heroes och hans ulti är ju guldvärd i många olika situationer.
2010-08-24, 23:16
Medlem
Nihennas avatar
Ok, hur i hela fridens namn kontrar man taric/sion i sin lane om man är akali/galio och taric/sion kör den extremt jobbiga taktiken att de inte dödar några minions alls utan enbart fokusera på att hålla oss två borta från att ens få någon xp så att de får en 5-6 levels övertag?

Körde en 3v3 ranked där jag körde galio, min kompis akali och min andra kompis jax, vi testade byta lanes och olika kombinationer, hela tiden samma resultat, närmade vi oss blev det dubbelstun och dödsdom, vi hann inte ens få mercury treads innan spelet var slut -_-.
Då i slutet var jag 5, akali 4 och jax 6 (började solo) medans de andra var 11-12....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in