2011-03-09, 23:33
  #6661
Medlem
Kristofer.s avatar
Spelar mot en yi nu, som påstår att "det nya" är att spela AP för att maxa skadan med Q???

Känns ju bara fel, eller?
2011-03-09, 23:35
  #6662
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrapZ
inte hört talas om detta och sen tror jag att det är enklare att ha de justerbara då man kanske ofta vill ändra sina masteries beroende på vilka motståndare man möter.



Självklart menar han att man ska kunna låsa en speciell run build till en speciell mastery build och att du självklart ska kunna respecca om du vill. Blir lite lättare för vissa som har 11 rune pages om dem skulle kunna låsa vissa mastery och enbart behöver välja en sida så är allt klart för den hjälten istället för att sitta och fippla runt mellan varje match.
2011-03-09, 23:35
  #6663
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Spelar mot en yi nu, som påstår att "det nya" är att spela AP för att maxa skadan med Q???

Känns ju bara fel, eller?

AP Yi är inte så dålig som folk påstår. Jag spelar honom regelbundet och har en Win ratio på ca 80%. Har mer eller mindre aldrig sett någon annan spela honom på rätt sätt dock.

Generellt kan man säga att AD forstfarande är mycket bättre, men AP Yi är inte kass.
2011-03-10, 00:16
  #6664
Medlem
pjalles avatar
Smart cast <3
2011-03-10, 07:53
  #6665
Medlem
Tarmiss avatar
Co-op vs AI har ju kommit nu! Någon som testat? Hinner inte testa än, men hört att det är riktigt lätt tyvärr.
2011-03-10, 08:28
  #6666
Medlem
Nihennas avatar
Väldigt olika resultat beroende på vad för bottar man får, det var min erfarenhet i alla fall.

Första omgången mot MF, Nunu, Cho'gath Annie och någon annan så dominerade vi egentligen bara i början för att det skulle bli alltmer jämnt, tror jag slutade på 9/7/13 eller något.

ANdra omgången mot MF,Annie,Warwick, Shen och någon annan (Minns inte sista på båda >.<) så roflstompade vi och fick 47-7 i kills.

Som sagt, väldigt beroende på vilken setup man får möta, Nunu bot är, precis som hans gamla beginner-version jäkligt farlig, det gillas

Visst, bottarna e ju inte jättebra, men jag har sett värre spelare, så det är ett skoj komplement när man bara vill koppla av eller testa någon ny hero.
2011-03-10, 08:29
  #6667
Medlem
Cracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmis
Co-op vs AI har ju kommit nu! Någon som testat? Hinner inte testa än, men hört att det är riktigt lätt tyvärr.

5min queue
2011-03-10, 08:49
  #6668
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Har mer eller mindre aldrig sett någon annan spela honom på rätt sätt dock.
Vad är rätt sätt då?
2011-03-10, 09:10
  #6669
Medlem
Enads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Väldigt olika resultat beroende på vad för bottar man får, det var min erfarenhet i alla fall.

Första omgången mot MF, Nunu, Cho'gath Annie och någon annan så dominerade vi egentligen bara i början för att det skulle bli alltmer jämnt, tror jag slutade på 9/7/13 eller något.

ANdra omgången mot MF,Annie,Warwick, Shen och någon annan (Minns inte sista på båda >.<) så roflstompade vi och fick 47-7 i kills.

Som sagt, väldigt beroende på vilken setup man får möta, Nunu bot är, precis som hans gamla beginner-version jäkligt farlig, det gillas

Visst, bottarna e ju inte jättebra, men jag har sett värre spelare, så det är ett skoj komplement när man bara vill koppla av eller testa någon ny hero.

Körde min första precis och vi mötte MF, Ryze, Cho'gath, Renekton och Taric. Ryze var den enda som gjorde någonting alls kände det som och som faktiskt slutade med positiva stats av bottarna. Slutade själv med 32/2/16, men det kändes inte så givande. Så om de inte inför någon svårare nivå än "intermediate" så vet jag inte om jag kör det något mer. Men lite mysigt var det!
2011-03-10, 09:25
  #6670
Medlem
Förstår inte riktigt syftet med Coop vs AI, är det bara en glorifierad IP-farm i grupp? Varit så mycket hyp kring det också, helt obegripligt för mig.
2011-03-10, 11:18
  #6671
Bannlyst
Kör jarvan och har en win ratio på typ 88% eller 80% , sen jag kollade sist och jag kör flat hp quints, Crit chance och cdr -


Det funkar jävligt bra på det planet jag ligger på men vad är egentligen bäst för honom?
Vet att han är ny och så men champion launch vid denna tidpunkten är i stort sett 98% färdigställda - fastän man ser buffs/nerfs på gamla champs fortfarande som eve o.s.v
2011-03-10, 11:38
  #6672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Kör jarvan och har en win ratio på typ 88% eller 80% , sen jag kollade sist och jag kör flat hp quints, Crit chance och cdr -


Det funkar jävligt bra på det planet jag ligger på men vad är egentligen bäst för honom?
Vet att han är ny och så men champion launch vid denna tidpunkten är i stort sett 98% färdigställda - fastän man ser buffs/nerfs på gamla champs fortfarande som eve o.s.v

Hoppas fan inte han nerfas bara, jag har också bra win ratio med han.
Jag satsar på skada när jag kör, Armor penetration och magic resist runor.
Köper i princip enbart skade-items, möjligtvis någon magic resist beroende på hur det andra laget ser ut.

En riktigt bra hero att dominera early-mid med och oftast se surrender innan det kommer någon vart.
Väldigt svår att fly ifrån, bra survival, bra escape.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in