Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Förklara hur jag förespråkar det, vart är det du feltolkar mig? Tyckte bara det lät som ett bra förslag, nu när det redan finns en knapp tydligen för folk som lämnat gamet (Så man inte får en loss) varför inte gå vidare och inte ge loss för att folk i laget är dåliga?
Genom att införa ett system där du slipper förlust baserat på dina K/D/A kommer givetvis medföra att merparten totalt bortser från teamplay och istället fokusera på sina egna stats.
Spelade en match med ett sär som valde Vlad och konstant stoltserade med hur jävla duktig han var. Visst, han fick kills. Väldigt många sådana. Men vad hjälper det oss att ha en KS:ande Vlad med 20/13/1 när hela övriga laget inte får några kills alls (vilket resulterar i dåliga items).
Gör det honom till en bra spelare när han bortser från laget och anser att han själv är den enda dugliga spelaren och därför måste ha alla kills?
Gör det mig och de andra 3 till en dålig spelare som tappert försöker farma ihop items för att ha minsta lilla chans i en eventuell team fight men inte lyckas?