Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Nja, skulle inte säga imponerande men om man räknar alla faktorer att det var tredje matchen jag körde med tryndamere, att alla andra var feedade och att jag lyckades döda många utav dom så skulle man väl kunna säga att det är "bra jobbat" =D
Jag totalägde alla matcher jag körde i början med evelynn, alltså från allra första gången jag lirade henne. Inte för att hon är op utan för att motståndarna sög kuk. Samma i ditt fall fast med tryndamere.
EDIT: vafan får man loss för att queue dodga i ranked, jävla fucktard riot. I ranked är det ju så mycket viktigare med ett bra lag och queue dodging borde vara tillåtet, jag vill fan inte lira ranked när 3 pers i laget väljer offensiva mages.