Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
OH okey !

Ashe är en bra nybörjar klass ?
Ashe är nybörjarvänlig. Men väldigt svår att bemästra. Jag lirar alltid Ashe när jag kör carry och lyckas oftast bra. Kör några customgames och lär dig hantera din ulti, lär dig lägga ut den snabbt genom shift + r (eller om du har bindat dessa till något annat).