2011-03-02, 01:17
  #6301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfblood
Hur kommer de sig att de inte har lagt till att man kan se hur många losses folk har? Börjar bli irriterad när man kommer med mouthbreathers som uppsåtligen feeder ''för att det är kul''. Och har någon någonsin blivit bannad för att man feedar/afkar/leechar hela gamet?
http://www.lolbase.net/players

Ni som rekommenderar Mordekaiser, tycker ni inte att han är lite squishy i lane? Om ni använder skills för att last hitta så kommer ni att pusha, om ni inte använder skills blir ni lite småsquishy och lätta att harassa. Hur löser man det problemet?
2011-03-02, 01:27
  #6302
Medlem
pjalles avatar
Jag kan gladeligen säga att Jarvan inte är release-OP
2011-03-02, 02:10
  #6303
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Jag kan gladeligen säga att Jarvan inte är release-OP

Jupp och samtidigt verkar han inte vara UP heller av det jag läst, perfekt balanserad alltså...var ett tag sen, ska bli riktigt skoj att testa imorgon.
2011-03-02, 02:24
  #6304
Medlem
Fooulzs avatar
Jag fick nyss upp ett meddelande att man kan köpa två nya skins till Jarvan IV under en kort period (alltså limited). Men jag hittar dem inte i shoppen. Någon som gör det?
2011-03-02, 03:55
  #6305
Medlem
Bara jag som inte kommer in på LoL eller?
2011-03-02, 04:58
  #6306
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Jag fick nyss upp ett meddelande att man kan köpa två nya skins till Jarvan IV under en kort period (alltså limited). Men jag hittar dem inte i shoppen. Någon som gör det?
Bundles som är limited...
2011-03-02, 05:05
  #6307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
http://www.lolbase.net/players

Ni som rekommenderar Mordekaiser, tycker ni inte att han är lite squishy i lane? Om ni använder skills för att last hitta så kommer ni att pusha, om ni inte använder skills blir ni lite småsquishy och lätta att harassa. Hur löser man det problemet?

Man pushar med honom helt enkelt. Sätt en ward en bit ut i floden om du är rädd för att bli gankad.
2011-03-02, 06:29
  #6308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ossst
Bara jag som inte kommer in på LoL eller?

Antagligen inte eftersom det är patch-onsdag idag.
2011-03-02, 08:19
  #6309
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deprecation
OH okey !
Ashe är en bra nybörjar klass ?

Ashe är nybörjarvänlig. Men väldigt svår att bemästra. Jag lirar alltid Ashe när jag kör carry och lyckas oftast bra. Kör några customgames och lär dig hantera din ulti, lär dig lägga ut den snabbt genom shift + r (eller om du har bindat dessa till något annat).
2011-03-02, 08:20
  #6310
Medlem
Euroguys avatar
Är LoL precis som HoN, att dom har härmat vissa Dota heros?
2011-03-02, 08:23
  #6311
Bannlyst
Fy fan vad tråkig Jarvan var. Hade höga förväntningar på honom. Skönt bara att man inte fastnade för en ny champ när alla ändå kommer att spela honom.
2011-03-02, 09:04
  #6312
Medlem
razaones avatar
Fan trött jag blir hade 3 raka matcher 3 vs 3 i går där mina lagmedlemmar spelade 1 min sen ställde dom sig i basen och sket iatt spela.. Såna borde bannas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in