Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Går in i ett ranked 5v5, och säger direkt vad jag kan och ska spela, folket ignorerar och alla vägrar spela tank, dom tvingar mig att spela Gragas AP även fast jag aldrig lirat han förr förutom på trial nån gång, sen whinar dom på att man är dålig när det är dom som gör helt fel med sina champions :<
om nu ingen ville vara tank, varför tog inte du initiativet och tog en riktig tank istället för att spela ap gragas?