2011-02-27, 16:43
  #6169
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Går in i ett ranked 5v5, och säger direkt vad jag kan och ska spela, folket ignorerar och alla vägrar spela tank, dom tvingar mig att spela Gragas AP även fast jag aldrig lirat han förr förutom på trial nån gång, sen whinar dom på att man är dålig när det är dom som gör helt fel med sina champions :<
om nu ingen ville vara tank, varför tog inte du initiativet och tog en riktig tank istället för att spela ap gragas?
2011-02-27, 17:20
  #6170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
om nu ingen ville vara tank, varför tog inte du initiativet och tog en riktig tank istället för att spela ap gragas?

För att AP Gragas är mycket roligare än en tank antagligen
2011-02-27, 17:30
  #6171
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
om nu ingen ville vara tank, varför tog inte du initiativet och tog en riktig tank istället för att spela ap gragas?
Dom bannade både Shen och Rammus, de enda tanksen jag kan spela och har.
2011-02-27, 17:31
  #6172
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Nej, men minst till lvl 4, därefter ganka, täcka lanes, invadera fiendens jungel och så vidare. Standar jungel alltså. Du tar INTE smite bara för att ta golem på lvl 1 och sen gå i lane.
Du förstod nog inte vad jag menade. Har han smite går hans jungel mycket snabbare och kan därmed hjälpa laget tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Hur? Springer hon in med cougar-form då, eller? Borde hon inte vara rätt squishy då?
Bingo!
2011-02-27, 17:36
  #6173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Dom bannade både Shen och Rammus, de enda tanksen jag kan spela och har.

köp malphite och Cho, Cho är väl free nu också så
2011-02-27, 17:52
  #6174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Du förstod nog inte vad jag menade. Har han smite går hans jungel mycket snabbare och kan därmed hjälpa laget tidigare.


Smite ska alltid tas, på alla junglare oavsett om de klarar sig utan eller inte. Så det köper jag.
2011-02-27, 17:54
  #6175
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveApplepie
http://eu.leagueoflegends.com/ladders/solo-5x5?page=308&highlight=7704

Vet inte om länken funkar men kollade min solo q rating på leauge of ledgends hemsida.
Wins Lose Rating

7703 Gladouu (-1) 99 87 1452
7704 I Love Applepie (-1) 99 83 1452

Hur fan kan jag ha vunnit lika mycket förlorat mindre och ha samma rating? Vafan är detta för system!

Om ni vill se själva sök på ILoveApplepie för av någon anledning funkar inte I love Applepie! Dock är det min rating och win/lose...

ELO ändras olika mycket beroende på vem du möter och hur hög ELO du själv har. Möter du personer med hög rating så blir ökningen av din egen rating större vid eventuell vinst än om du möter folk med låg rating. Du kan tekniskt sett ligga 500 rating över någon med lika många vinster och förluster.
2011-02-27, 18:58
  #6176
Medlem
endymions avatar
Hur ska man bygga Garen (ej tank) för att klara sig bra i sent mid game och efter? Man kan våldta brutalt i början för att sedan börja dö och trappa efter.
2011-02-27, 20:39
  #6177
Medlem
Kaask1s avatar
Vart hittar man streams på bra lirare?
2011-02-27, 21:11
  #6178
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaask1
Vart hittar man streams på bra lirare?

http://clgaming.net/media/livestreams/
I princip alla featured livestreams där.
2011-02-27, 21:16
  #6179
Medlem
Har börjat lira LoL nu och mina vänner vill att jag ska köra tank. Kan ni tippsa om någon bra att köpa på under 2k IP?
2011-02-27, 21:22
  #6180
Medlem
Bromaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UllaBullaKnulla
Har börjat lira LoL nu och mina vänner vill att jag ska köra tank. Kan ni tippsa om någon bra att köpa på under 2k IP?

Amumu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in