2011-02-19, 16:18
Medlem
Unable to connect to pvp.net chat.

Ska det vara så svårt att få skiten att fungera som det är tänkt? Dom lär ju tjäna x antal hundra tusen i månaden på greedy geeks som köper riot.
2011-02-19, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmann
Funderar på att köpa Udyr som nästa cham. Någon som erfarenhet av honom och några kommentarer?
Har inte kört honom jättemycket, kanske 15-20 gånger. Rolig karaktär. Kör jungle. Jag brukar köra R-W-R-E. Så kör jag en gank eller två när jag blir level 4, med lizard. Tidigare om läge ges.

Citat:
Ursprungligen postat av Olle01
....Kommer du någonsin göra critical damage runes bättre?
Förhoppningsvis inte. Critical hits känns rätt trista, baserade på chans. Om man inte kör Shaco, då. I nuläget är de runorna väldigt svaga.
2011-02-19, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Förhoppningsvis inte. Critical hits känns rätt trista, baserade på chans. Om man inte kör Shaco, då. I nuläget är de runorna väldigt svaga.
En crit med på 250-300 med GP@lvl1, jättesvagt.......
2011-02-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ossst
En crit med på 250-300 med GP@lvl1, jättesvagt.......
Med Armor Pen hade det nog varit ännu mer. Do the math.
2011-02-19, 17:20
Medlem
Citat:
Med Armor Pen hade det nog varit ännu mer. Do the math.
Nej, criten ligger bara på strax över 200 om man har lika många armor pen som du har crit dmg när du critar uppåt 300, har båda och jag har testat.
2011-02-19, 17:25
Medlem
Citat:
Har inte kört honom jättemycket, kanske 15-20 gånger. Rolig karaktär. Kör jungle. Jag brukar köra R-W-R-E. Så kör jag en gank eller två när jag blir level 4, med lizard. Tidigare om läge ges.

fast det är ju också chansn som gör crits bra, oerhört bra för att psyka motståndare. De tror att de kan ta en för att man fört inte crittar så de springer inte sen blamblam död. dock jobbigt om det är tvärt om och man failar pga att man aldrig får crits.

btw någon som lirar nu? galnaste lagget någonsin, ingen kunde spela i gamet.
2011-02-19, 17:43
Medlem
Kristofer.s avatar
Alla i hela gamet laggar, och jag har blivit dissad 2 gånger nu, wtf?
2011-02-19, 19:05
Medlem
askaninjas avatar
Crit är och kommer förbli ett av de sämre alternativen. Allting som kretsar runt RNG tar bort talangen och ger utrymme för lotto baserat spel.
När det gäller Runes så får man helt enkelt för liten procent chans att critta för att det ska vara värt det. Där AD och Peneteration där emot ger dig garanterad effekt.
2011-02-19, 19:12
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artmann
Funderar på att köpa Udyr som nästa cham. Någon som erfarenhet av honom och några kommentarer?

Udyr är en extremt bra champion. En stark fördel med honom är att han inte är låst vid några som helst items, man kan mer eller mindre bygga vad som helst som man finner passande.
2011-02-19, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Crit är och kommer förbli ett av de sämre alternativen.

Absolut fel. Jag har bara critchance-runor och jag börjar med 22% critchans vilket gubbe jag än kör. (38% med tryndamere)

Kör bara gubbar som köper tex phantom och infinity. dvs gangplank, ad-sion eller trynda då.
Ligger hur som helst runt 70% med alla gubbar i mid game och med trynda 100%.
2011-02-19, 19:19
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaxberg
Tror inte man får ge ut reflänkar...

Jag har inte upplevt något lagg alls idag
Laggat som tusan för mig iallafall, nu blir man disconectad ifrån pvp.net chat hela tiden också
2011-02-19, 19:38
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilladde
Absolut fel. Jag har bara critchance-runor och jag börjar med 22% critchans vilket gubbe jag än kör. (38% med tryndamere)

Kör bara gubbar som köper tex phantom och infinity. dvs gangplank, ad-sion eller trynda då.
Ligger hur som helst runt 70% med alla gubbar i mid game och med trynda 100%.

Du har Enbart Crit chans runor, 18% för att vara exakt. Detta är inte ett av de bättre alternativen för någon champion förutom kanske Trynd. Inte spelat Trynd på månader men gissar att det KASNKE kan vara viable på honom om någon.
18% är helt klart för lite för att kanske få en önskad effekt, framför allt när man har så många andra bra alternativ när det gäller runor.

Rent generellt så är det ett dåligt alternativ att stacka crit i alla rune slots.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in