Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Jo det är ju så, kommer bara ihåg att det alltid va en trynda i nått eller i varje lag när man spelade för ett bra tag sedan som kunde ägde rätt hårt.
Har aldrig hänt för mig. I de flesta fall har Tryndamere feedat, i några fall har han lyckats få kills men andra laget vann ändå, och i ett fåtal fall lyckades han faktiskt ta sitt lag till vinst. Väldigt stor risk med Tryndamere, med andra ord. Senaste förändringen kanske gjorde honom bättre, jag vet inte. De jag sett in game hittills verkar ha feedat dock.
Citat:
"på din nivå" du spelade väl bara normal games? vilken nivå ligger man på då menar du?
Beror på vilka man kör med och mot. Skulle jag börja med Ranked skulle jag ju gå tillbaka till 1200 och troligen köra med massor av mindre bra spelare. Då kommer jag ju att riskera att hamna i samma kö som dem som just har blivit level 30 och har typ 150 wins... Även icke-ranked har elo, finns inget som säger att Ranked är bättre än Normal.
Citat:
och du sa ju även att han är rankad så lågt ner på högre nivå så vad gör det isåfall om han blir nerfad för dom när dom aldrig spelar honom endå
Vad de borde göra är väl snarare att buffa/ändra honom så att fler på hög nivå börjar spela honom? Så att han blir balanserad, med andra ord. Blir han nerfad kommer jag inte att gråta, då jag ändå inte spelar honom, men känns dumt att nerfa en av de svagare karaktärerna. Vilket de förvisso har gjort med Katarina också.
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarne
SKulle vilja höra från er alla (både public, låg mellan och hög ELO) vad ni tycker om Veigar? Jag brukat spela honom i public och det funkar oftast ganksa bra; om man inte helt är utan teamplay så är han rätt nasty till slut.
En bra Veigar, alltså en som lyckas träffa direkt med sin stun, kan vara rätt så irriterande. Många Veigars jag ser (i alla fall de gånger han är gratis) träffar dock inte direkt med sin stun, utan de lägger stunnen så att personerna får välja om de vill gå in i den eller inte. Banshee's Veil kontrar honom ganska hårt, verkar det som. Många andra mages är bättre, tycker jag. Men Veigar är inte värdelös.