2011-06-05, 12:40
Medlem
Nihennas avatar
Alla har fått en IP-boost pga problemen förra veckan med servrarna.

Någon annan som har hört att clairvoyance ska nerfas? En kompis som påstod det men jag hittar ingenting som visar på det, scannat igenom general forumen både på EU och US-forumen samt gamefaqs-forumet, hittar ingenting.
2011-06-05, 12:46
Medlem
smacky1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Alltså, jag blir så jävla sne, man lirar ranked, 10 första matcherna var man keff så man hamnar runt 950 ELO. Hur fan kommer man därifrån? Jag brukar lira amumu jungle eller det som laget behöver. Men det är fan alltid nån veigar eller fan vet jag som har 0/10 efter 12 minuter..Hur fan ska man lyckas komma tillbaka?!
ja var nere på 650 i ELO dock så går ja in för rankade matcher nu lite mer så klättrar sakta men säkert upp
2011-06-05, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Tjena!
Satt och lirade ett game nu innan man skulle sova med Zilean, är en firsttimer på han och undrar om det på något sätt går att få ner klockornas delay?
Dvs, få dem att sprängas direkt på något annat sätt än att skicka ut 2 klockor.

Ja, lägg den på en creep med lite hp och dra en autoattack precis efter. Ett galet hett tips mot noobs är att dra en dubbelbomb på en creep med lite hp bredvid motståndaren och PANG där försvann halva deras hp.
2011-06-05, 13:40
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Ja, lägg den på en creep med lite hp och dra en autoattack precis efter. Ett galet hett tips mot noobs är att dra en dubbelbomb på en creep med lite hp bredvid motståndaren och PANG där försvann halva deras hp.

Tack för tipset, ska testa direkt.
2011-06-05, 16:02
Medlem
Det är bara så jävla fult när man går in i en rankad match och det går bra för en själv och hela teamet, men så ska två styckna leava i ens lag och inte recoonecta igen. Man blir ännu mer sur när vi nästan vann alla teamfights i 3v5. Vi hade helt säkert vunnit om de hade reconectat igen.
2011-06-05, 18:16
Medlem
Grafiks avatar
Tjena FB, ny LoL'are här. Har precis börjat lira, har väl hunnit med en 15 matcher eller så och funderar bara lite över rankingen. När börjar man bli rankad och vilken sorts games ska man köra för att få ELO?

Just nu har jag bara kört Random 5v5, Blind Pick.

Riktigt roligt spel för övrigt, har endast kört lite HoN tidigare, men fastnade mycket mer för detta.
2011-06-05, 18:21
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafik
Tjena FB, ny LoL'are här. Har precis börjat lira, har väl hunnit med en 15 matcher eller så och funderar bara lite över rankingen. När börjar man bli rankad och vilken sorts games ska man köra för att få ELO?

Riktigt roligt spel för övrigt, har endast kört lite HoN tidigare, men fastnade mycket mer för detta.

För att bli rankad och få ELO måste du köra ranked games, vilket du inte kan göra förrän du är summoner level 30. Ett hett tips är dock att inte börja spela rankat direkt du når lvl 30 utan fortsätta spela ett antal normal games innan för att öva upp dig och bli bättre.
2011-06-05, 18:34
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafik

Tänk också på att spara IP'n tills du blir 20 så du kan köpa alla runor du behöver.
2011-06-05, 18:36
Medlem
kyligts avatar
Någon som har en aning om när LoL kommer till Mac-version?
Har provat betaversionen men det händer ofta att när man kommer in i battle att spelet laggar ihop, så betan var inget att ha.
2011-06-05, 18:45
Bannlyst
Kyligt, har du testat bootcamp?

Har inte Mac själv så vet inte vad du provat etc etc.

Men hittade denna

http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=132051
2011-06-05, 19:48
Medlem
firstclassriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyligt
Någon som har en aning om när LoL kommer till Mac-version?
Har provat betaversionen men det händer ofta att när man kommer in i battle att spelet laggar ihop, så betan var inget att ha.

Både jag och min polare spelar LOL via mac, laddat hem någon torrent från tpb. Fungerar felfritt.
2011-06-05, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Alla har fått en IP-boost pga problemen förra veckan med servrarna.

Någon annan som har hört att clairvoyance ska nerfas? En kompis som påstod det men jag hittar ingenting som visar på det, scannat igenom general forumen både på EU och US-forumen samt gamefaqs-forumet, hittar ingenting.

Dom ska göra om CV, morello har skrivit det i en forum tråd rätt nyligen. Antagligen flash också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in