Citat:
Mest spelade online just nu, då. Visst har säkert StarCraft haft mer spelare en gång i tiden, men många av dem har säkert spritt ut. Vad får dig att tro att LoL knappt ligger på topp 100?
Ursprungligen postat av Tekoppar
Inte ens i närheten av de fjärde mest spelade online spelet. Om ett par år så kommer det säkert ligga runt top 100 listan om det enbart fortsätter att öka som det gjort nu. Fast det beror ju helt och hållet på hur Riot gör i framtiden.
Citat:
Han är inte så bra, enligt mig. Alldeles för beroende av item och att fienden inte har hard cc. Fast lyckas man farma ihop sina items och fienden inte har kontringar så kan man slakta rätt bra.
Ursprungligen postat av Dsndss
Spelat i ca 2 dagar nu och köpte precis Tryndamere, ångrar mig lite men var det ett så dåligt köp? Och, någon som har tips på någon bra guide? Fanns ca 20 stycken att välja bland.
Citat:
Han kommer troligen att få ett starkare early game men kommer att ha lite svårare att äga folk med Endless Rage. Samtidigt kan det vara vettigt med tanke på att Exhaust inte längre kontrar honom lika hårt som tidigare. Att få en starkare early game kan hjälpa en del också. Vi får se hur det blir.
Ursprungligen postat av ILoveApplepie
Apprå på något helt annat, kollade patchnotes hur tror ni att patchen kommer förändra Tryndamere?
Citat:
Veigar är indirekt nerfad, då priset på Deathcap ökade med 100 gold. Dessutom är Golem svårare att ta med Veigar nu. Men det är en indirekt nerf till väldigt många som körde Deathcap, och väldigt många som försöker ta Golem med magic damage. Evelynn blev nerfad för att hennes jungle är för stark. Riot tycker inte att Evelynn ska kunna jungla effektivt, då hon då bidrar med "anti-fun" för motståndarna, som mer eller mindre blir tvingade att stå vid tornet för att inte bli gankade av Evelynn.
Ursprungligen postat av Flashborn
Dom nerfade min Eve
Min Veigar är orörd, väntade mig något i stil med "Balefull strike now gives 0,1 AP per kill instead of 1"
Min Veigar är orörd, väntade mig något i stil med "Balefull strike now gives 0,1 AP per kill instead of 1"
Citat:
Per level för Glyphs, flat för Quints. Fast när det gäller quints är Magic penetration ofta mer effektivt. Flat HP är ju också nice. Annars är Flat Cooldown Reduction Glyphs nice, och även Flat Magic Resistance glyphs.
Ursprungligen postat av LXXV
förresten vilka tier 3 runor är bäst för ability power? ability power per level eller ability power som inte ökas per level utan är konstant?