Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Wickd är rätt bra med Ryze.
Varför har ni ingen cc? Och menar du på allvar att Katarina är OP? Hon är "Hard to place on a team" i Elementz' Tier List. Jag ser henne aldrig i high elo streams, tror aldrig jag har sett henne där ens. Så nja, hon är knappast OP. Katarina är rätt enkelt att kontra. Svag i lane, svag early, behöver mycket farm för att bli bra, även med farm är hon väldigt beroende av att inte bli cc:ad, behöver vara nära i fighterna för att göra skada.
Vi hade ingen CC för att jag körde random 3v3. Folket väljer ju beroende på hur de VILL spela.
Ja, men sen när hon BLIR feedad, då kan man inte göra speciellt mycket om man inte har cc, man kan inte göra ett skit ;<
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
haha, jag kände igen din avatar vilket tyder på att jag sett dig i tråden förut. Ytterst förvånande att du skriver något sådant här eftersom att det verkar som att du började spela imorse. Haha, katarina op
Sen att du sällan ser någon spela ryze bra kan jag ju knappast säga emot eftersom att det mycket väl kan vara sant. Däremot så är han bra.
Började jag spela imorse? Antyder du att jag är dålig? Pfft..
Alla mina påståenden är ifrån ett 3v3 game då jag körde mot en super feedad katarina utan cc, hon dödade alla oss med sin ulti 3v1 och sedan när jag dödade henne för jag vet inte, hennes ulti var på cd och hon tankade torn så hade hon mage att påstå att Ryze är OP.