2011-02-17, 21:44
  #5581
Medlem
Nej Master Yi är inte OP. Han är däremot väldigt lätt att kontrollera.
2011-02-17, 21:46
  #5582
Medlem
1993s avatar
Vad kul det är de gångerna man möter en feedad Veigar. Han slutade på 1600 ap -.-

Ingen patch idag heller? Några news om vart den tagit vägen?
2011-02-17, 21:49
  #5583
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Någon som har tips på en stark tank? Inte rammus.


Shen, Malphite, Cho'gath, Nasus. Man kan väll kalla Mordekaiser, Nunu, och Gragas tanks också
2011-02-17, 21:50
  #5584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Vad kul det är de gångerna man möter en feedad Veigar. Han slutade på 1600 ap -.-

Ingen patch idag heller? Några news om vart den tagit vägen?
Hörde ngt rykte om att den är 23.00 idag. tyvär. jag som hade tänkt att sola ranked hela natten
2011-02-17, 21:50
  #5585
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matthews
Börjar få ihop lite IP och vill ha lite tips på bra/roliga champions att lira som man kanske inte ser i var och varannat game.

Ezreal!

Citat:
Vad kul det är de gångerna man möter en feedad Veigar. Han slutade på 1600 ap -.-

Ingen patch idag heller? Några news om vart den tagit vägen?

Kom till US igår så den lär la inte vara långt borta?
__________________
Senast redigerad av jo0n 2011-02-17 kl. 21:53.
2011-02-17, 22:10
  #5586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detandrakontot
Jo för det är verkligen i high elo man brukar se Veigar eller hur? Varför spelar ingen bra spelare Veigar? Anti-mage är väl nästan alla hjältar var syfte är att göra skada.



Finns inte en Ashe värd namnet som inte dominerar Veigar i mid hur bra denna Veigar än är. Veigar kan inte göra ett skit i början så misslyckas man zona ut honom som Ashe måste det vara något speciellt.
vad fan babblar du om? 2 nukes och ashe är död. Och han är antimage eftersom att hans ulti gör cpskada på mages.
2011-02-17, 22:14
  #5587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Ingen bra Idee. Behöver ni av någon anledning en melee carry så finns det många bättre alternativ.
mm, ad sion är inte direkt en melee carry, snarare offtank som healar laget med sin ulti och tvingar på sig focus genom att critta som ett cpbarn.


Citat:
Ursprungligen postat av LucasSj
Jag tycker då Master YI är lite OP , jag spelet för ett tag sen ett spel med honom fick 13/3/7 i stats.
( helt seriöst)
13/3/7?!?!?! HELT SERIÖST?! nä jag skojja bara, han gör sjuk dmg ja, men har ingen cc och är squishy så in i helvete, han är långt ifrån op, han är knappt ens viable mot seriösa motståndare. fått 25/0/15 en gång med yi btw, i solo queue inte custom. snowballade med alla 3 snowball-items.
__________________
Senast redigerad av Mr.Dee 2011-02-17 kl. 22:17.
2011-02-17, 22:31
  #5588
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucasSj
Jag tycker då Master YI är lite OP , jag spelet för ett tag sen ett spel med honom fick 13/3/7 i stats.
( helt seriöst)
En match säger allt.
2011-02-17, 22:50
  #5589
Medlem
Tekoppars avatar
Som vanligt när man ska reporta någon så buggar deras skit servrar ur och man fastnar på waiting for stats. Seriöst är det ett par efterblivna apor som sitter och kodar för Riot eller? Så här har det ju för fan varit sen jag började spela.
2011-02-17, 22:51
  #5590
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucasSj
Jag tycker då Master YI är lite OP , jag spelet för ett tag sen ett spel med honom fick 13/3/7 i stats.
( helt seriöst)

Tycker inte direkt att man kan säga att någon champion är op bara för att man får bra stats med den, man kan spela vilken champion som helst och få riktigt bra stats, om man möter rätt folk, spelar rätt och har rätt medspelare. Tycker inte heller att Yi är op för den delen.

Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Som vanligt när man ska reporta någon så buggar deras skit servrar ur och man fastnar på waiting for stats. Seriöst är det ett par efterblivna apor som sitter och kodar för Riot eller? Så här har det ju för fan varit sen jag började spela.

Tror dom fortfarande söker fullt med olika anställningar till Riot, går att kolla på deras hemsida. Det är väl bara hoppas på att dom hittar några duktiga snart, nu när dom har fått rätt mycket pengar också.
http://www.riotgames.com/careers/job-openings-0
och ja, man kan ju undra vad dom som har hand om EU servrarna håller på med, problem nästan varje dag
__________________
Senast redigerad av HeltVild 2011-02-17 kl. 22:55.
2011-02-17, 23:12
  #5591
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
mm, ad sion är inte direkt en melee carry, snarare offtank som healar laget med sin ulti och tvingar på sig focus genom att critta som ett cpbarn.



13/3/7?!?!?! HELT SERIÖST?! nä jag skojja bara, han gör sjuk dmg ja, men har ingen cc och är squishy så in i helvete, han är långt ifrån op, han är knappt ens viable mot seriösa motståndare. fått 25/0/15 en gång med yi btw, i solo queue inte custom. snowballade med alla 3 snowball-items.

Yi är väll mer viable än AD sion iallafall. Har som jag sa tidigare, aldrig sett en AD sion i solo ranked, dock finns det många Yi's. Undrar varför...
2011-02-17, 23:36
  #5592
Medlem
Ni som undrar om Ryze, vad jag har läst är det bra att köpa Frozen Heart och Banshee's Veil på honom nu. Rod of Ages och Archangel's Staff verkar rätt bra också. Verkar som att Mana är viktigare än AP för Ryze nu. Vad tror ni? Är det en bra förändring?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in